ed
door eddyrocky Mar 16, 2005 om 17:52
Computers & telefonie

Welke kans heb ik

Ik heb ongeveer 1jaar geleden een printer gekocht bij Megapool maar die
is niet meer in Den Helder en ben de bon zoek, hij heeft 359,00 euro
gekost  wat kan ik nu nog doen . het is een hp 2410 psc photosmart
. het zit in het radar werk van de scanner.

422 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 16, 2005 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

zonder bon en zonder winkel wordt het lastig ;-)

Ik zou proberen contact met HP op te nemen en met een heeeeel lief briefje te vragen hoe of wat. Kijk eens op

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/siteHome?lc=nl&cc=nl

Groet en succes,

Jeroen

ve
door verwijderd - Mar 16, 2005 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon de klantenservice van HP bellen, nav het nummer op je printer
kunnen ze ook zien hoe oud de printer is. Ik denk zelf echter dat je
maar een jaar garantie hebt (meestal bij HP).

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

HELLENMAL GEEN WIE KOOPT ER OOK BIJ MEGAPOOL

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ roderik2 - Heb je ook nog een antwoord op de vraag of kun je alleen maar loze kreten roepen ?

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Roderik 2

En dan ook schreeuwend, in hoofdletters typen.

In deze rubriek wordt serieus omgegaan met vragen en antwoorden. Er
wordt dus niet geschreeuwd. (= hoofdletters). Oude gevallen laten we
rusten tenzij er een heel nieuw en belangrijk punt te melden is.

Veel vragenstellers komen hier maar één of twee keer langs voor help,
dus oude vragenantwoorden worden door deze mensen niet meer gelezen.
Ook is de situatie of al lang opgelost en vervallen.

Ook antwoorden die al gegeven zijn in herhalen in een andere vorm geeft
ook geen nieuwe gezichtspunten. Of kreten slaken die geen antwoord
geven draagt niets bij.

Dat zijn zo'n beetje de omgangsvormen in deze rubriek. Als je een goed antwoord weet, laat het ons en vragensteller weten.

Succes, Vladja

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mag ik jullie bedanken voor geven van een antwoord op ......2.

maar ik heb nog steets het probleem Hp geeft niet thuis.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De houding van HP is erg kinderachtig. Normaal heb je recht op een periode (zie garantiebewijs) fabrieksgarantie. De winkelier is doorgaan verplicht de garantie uit te voeren maar nu die failliet is zal de fabriek, in casu HP, die verplichting over moeten nemen.  Je hebt geen aankoopbon maar zoals terecht wordt verondersteld kan HP zien wanneer de printer (ongeveer) gekocht moet zijn. Als de periode voor fabrieksgarantie nog niet verstreken is moet je toch bij HP erop aandringen de garantie na te leven. Maar ook als die termijn (net) verstreken is moet HP niet zo flauw doen en uit coulantie het apparaat gratis of tegen zeer minimale kosten repareren. Misschien dar dreigen met een consumentenorganisatie nog wat helpt. In elk geval HP opnieuw onder druk zetten. Succes - E.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Encarta bedankt voor het duidelijke antwoordt.

Ja hp wil wat doen een andere oude 2410 kan ik bij hen kopen voor
203,00 euro, en dan de mijne terug sturen dat doen ik dus niet .

hp is nog niet van mij af!!!!

ve
door verwijderd - Mar 19, 2005 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

HP heeft sowieso een slechte naam, kijk maar naar het onderzoek van milieudefenssie mbt ethisch ondernemen

maar dat terzijde je hebt het ding nu Volgens mij heeft de Harense Smit de lopende zaken en garanties van consumenten van Megapool overgenomen. Ik zou daar eens proberen

Ik heb ooit bij BCC goede service gehad, Scheer en Foppen idem dito. Zij hielpen mij keurig ondanks het gemis van een bon. ze wisten dus niet dat ik niet bij hen gekocht had. V&D gaf niet thuis en ik liep met het rotapparaat door de stad, ben zo BCC binnengegaan

Die hebben het toen keurig opgelost. Moet dit apparaat wel bij hen te koop zijn (geweest) natuurlijk. Zo winnen zij klanten

Wie niet probeerd heeft zeker niets

Succes

ve
door verwijderd - Mar 22, 2005 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

rustig, sorry ok? het was maar een grappie nou doei