bi
door biosbart Dec 30, 2007 om 15:21
Computers & telefonie

Welke provider is het betrouwbaarst EN goedkoopst?

Ik zoek voor een oudere kennis een simpel los internet adsl abonnement.

Dus enkel en alleen internetten  en geen combinatie pakketten.

Nou dacht ik dat het NET van KPN een goede reputatie had, maar ik lees
zoveel negatiefs over de service dat ik het NET niet meer durf te
adviseren aan die oudere kennis.

Wie heeft de gouden tip?

660 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alle providers kamopen met problemen! Overigens kan er alleen i-net ADSL plaatsvinden als u ook een telefoonlijn heeft.

Een andere mogelijkheid is bijschakelen op de mogelijk al aanwezige TV/Radio kabel aansluiting. U(w kennis) krijgt dan breedband via de kabel. Kost ca € 19,00 per maand boven het kabelabonnement. De provider is dan meestal beperkt tot de kabelaanbieder in de regio.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

AANVULLING VRAAGSTELLER;

`------Ze heeft nu een basis kpn telefoon aansluiting en dat wil ze ook blijven houden.----------

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat kpn internet plus bellen problemen geeft was zo, maar inmiddels is dat naar behoren opgelost. Wel moet er gekeken worden of een vaste telefoon aansluiting nodig is gezien de abbo kosten die kpn standaard in rekening brengt. Kijk eens op internetten.nl.

Ronny.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het mag officieel niet, maar een lijntje naar de buren en  net als de krant delen, deze is al werkend en dit is goedkoper....

Er mag zoveel niet maar 1 snelle is goedkoper dan  3 langzame.
Maar net waar je woonde en of ze durven en willen!

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

kwekkerdekwek of wel waar slaat dit op? Er is toch een telefoonlijn dus waarom een lijntje naar de buren (of zuidpool) Gozik, Gozik??

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben geen Gozik en  deze oplossing was niet genoemt en als je kranten wel samen mag lezen.... goedkoop en makkelijk en dat was de vraag toch ook?

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee HetNet heeft helemaal niet zo'n goede reputatie. Het regent klachten over deze firma.

Een lekker snel en voordelig abonnement van een firma die inmiddels een goede reputatie aan het opbouwen is, is Telfort.

Tot nu toe hoor ik veel positieve geluiden. Bij mij wordt eis en weder dienende komende week Telfort aangesloten (incl. bellen overigens). Even een schietgebedje.

Wil je een geen-gezeur abonnement en ben je bereid daar (te) veel voor te betalen, kies dan XS4ALL.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 20:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ADSL en geen vaste telefoonlijn.
Wanneer gaat u eens juiste informatie verstrekken en niet anderen met betweterigheden afbekken?

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 21:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

De goedkoopsten zijn niet altijd de beste en blijken achteraf toch duur.
Ga voor zekerheid en veiligheid zeker voor iemand die niet veel ervaring heeft.
Neem een provider die een goede en deuglijke helpdesk heeft en zorgt voor een goede bescherming tegen virussen en Spam.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om het iets precieser te zeggen: je hebt niet langer bij alle providers een vaste telefonie abonnement nodig, een telefonie koperdraad is (vanzelfsprekend) wel vereist.

Bij sommige providers draag je 9,95 per maand af t.b.v. de KPN voor het gebruik van deze koperdraad, bij sommige providers hoeft dat niet omdat deze de lijn overneemt van KPN. Mocht je dan later toch weer een KPN lijn willen, dan betaal je daarvoor aansluitkosten a €69, maar dat terzijde.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor evt. zoutleggers, ik heb het nu alléén over adsl.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb interner via 12move en ben zeer tevreden over de service en helpdesk. Het is nu overgenomen door telfort maar de helpdesk is nog steeds hetzelfde. Misschien iets voor u.  groetjes Ingrid

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 21:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb al antwoord gegeven op uw andere bericht. Maar ter aanvulling KPN. Adsl-go of instap surfen is relatief goedkoop en mijn ervaring met hetnet is gewoon goed. Heb nog geen enkel probleem ondervonden, ben een tevreden klant. Als je gratis de avg en spamfighter installeerd? Ook geen extra kosten dan. Voor € 19,95 per maand ben je klaar.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eerst maar eens rond op deze link,

Vergelijkingstabel Providers

Genoeg om te vergelijken denk ik zo, groet.

Cat

ve
door verwijderd - Dec 30, 2007 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben dit jaar overgestapt naar KPNPlanet- economy. Is hetzelfde als de KPN. Je kunt dus 's-avonds en in de weekenden gratis bellen door heel Nederland. Wil je overdag ook bellen dan kost je dat €10,- extra per maand extra, maar dan bel je dus wel 24 uur per dag gratis. Dat bellen gaat in zoverre goed, dat je tijdens een gesprek kan worden afgebroken en dan moet je soms weer opnieuw bellen. Maar dat heb je bij de andere providers ook. Verder heb ik dit jaar één keer storing gehad, maar dat was een storing bij de KPN. De rekeningen kloppen. Voor de rest gaat alles goed. Ze hebben vaak leuke aanbiedingen, zo mocht ik een half jaar gratis bellen. Het kost €34,95 per maand exclusief die €10,- Hartelijke groet, Elena

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Instap Surfen van HetNet is een goede keuze, €9.95 het eerste half jaar, daarna €19.95.
Let er a.u.b. wel goed op dat ze u geen Bellen + internet aansmeren.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij Telfort.nl

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

klopt!! ik zou ook wel oppassen....MAAR;
HetNet is er nu zonder contract, dus als het rootzooi wordt, stap je toch op...