ma
door madwim Sep 14, 2011 om 17:00
Computers & telefonie

Wettelijke garantietermijn?

Mij wordt in NL. een tablet aangeboden met 6 maanden fabrieksgarantie.
Wat is de minimum garantietermijn voor in NL ge- en verkochte electronica ( tablets etc. )?
Dank.

432 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2011 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

1 tot 2 jaar fabrieksgarantie.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2011 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wettelijk is hier niets over vastgelegd. Er zijn europese richtlijnen, maar die worden niet door nederland overgenomen. De termijn die tdehond noemt is een gangbare en redelijke, maar niet wettelijk verplicht. Zonder medewerking van de verkoper staat u misschien wel in uw recht (als u een probleem heeft), maar gelijk krijgen van de verkoper kan een stuk lastiger zijn en veel problemen/kosten met zich meebrengen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer