go
door gotovina Oct 9, 2015 om 10:29
Computers & telefonie

Whatsapp geupdate, geen voorvertoning meer van bericht

Hallo allemaal,
Van de week update gedaan voor mijn Whatsapp. Nu krijg ik in beeld bijv. alleen te zien: ''Bericht van Ad''. Terwijl er eerder al een voorvertoning stond van wat er in het berichtje staat. Kan ik dit nog wijzigen? Of anders eventueel de update ongedaan maken?
Bedankt voor de antwoorden! Groetjes

4782 6 Rapporteer

go
door gotovina - Oct 9, 2015 om 11:26
5 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb een iPhone trouwens.. mocht dat nog iets uitmaken voor de situatie

boerenbond
door boerenbond - Oct 9, 2015 om 13:10
44 Antwoorden / 0 Vragen

En dan ? nooit meer update ?

Cookies
door Cookies - Oct 9, 2015 om 13:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kijk bij de instellingen van WA of gebruik de Helpfunctie van WA.

aurora1
door aurora1 - Oct 9, 2015 om 13:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier.

go
door gotovina - Oct 13, 2015 om 14:24
5 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt! Het betekent dat ik dit niet meer kan veranderen dus? Ik kan namelijk nergens vinden hoe ik de update verwijder. Niet bij instellingen, en niet bij de appstore..

pi
door pieterwolters - Oct 13, 2015 om 18:24
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een update verwijderen heeft ook geen zin. WhatsApp verandert nogal eens wat in de protocollen waardoor het op een gegeven moment niet meer werkt met oudere software versies.