jo
door joris3_1 Feb 27, 2004 om 14:25
Computers & telefonie

Wie heeft negatieve ervaringen bij Telfort simspwap

Ergens verdop mijn verhaal over Telfort. Vervolg ervan is, dat ze mij een nieuwe Simkaart hebben toegezonden zonder beltegoed en via een simswap 26-02-2004 mijn te behouden nummer daarop over hebben gezet!
Nog steeds kan ik niet opwaarderen in hun 1244 menu....er is iets misgegaan in ons systeem......
Derde Klachtenbrief gezonden, fax , 2 mails op hun site + 2x een SMS....gebeld..2 x gisteren...2 x 16 minuten a 35 cent...gisterenavond mijn tel.nummer inuit en in hun systeem gezet...zonder resultaat!
120 Belminuten kwijt tegen 35 cent...€ 42,50....
daarvoor terugggekregen een verhogibg door Telfort van € 15 + lege simkaart + vanaf 4 februari 2004 nog steeds dezelfde problemen!!!
Wie heeft dit óók meegemaakt bij Telfort...porteren dat niet goed ging..simswap dat niet goed ging?

Graag dan een reactie...wil die voorleggen aan Kassa, Ook dat nog, Radar.

713 3 Rapporteer

bi
door bigrob - Apr 16, 2004 om 12:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb een soort gelijke ervaring met simswap van Telfort.Ik kreeg een aanbieding om m'n abon. te verlengen en kreeg daarbij een nieuw toestel + een ander nummer,ik heb de aanvraag voor nummer behoud door gefaxt naar ze vanaf dat moment ging alles verkeerd.
Ze waren de fax kwijt?? of niet ontvangen het gevolg was dat ik twee rekeningen kreeg voor 2 nummers.Na 3 maanden had ik de hoop op gegeven en vroeg of ze het nieuwe nummer wilden aanhouden.Dat was geen probleem als ik maar wel de rekening van het oude nummer bleef voldoen.Waarop ik de reactie gaf niet voor een nummer te betalen dat al 4 maanden niet meer werd gebruikt.Het vervolg is nu dat ik een deurwaarder aan m'n broek heb hangen met de nodige kosten daarbij.
Dus ik ben het hele Telfort beu.
Ik hoop dat er meer mensen zijn met soort gelijke klachten,zodat we een front kunnen vormen tegen Telfort. ik wens je veel succes alvast met je strijd tegen Telfort.
Ik hoop iets terug te lezen van je ervaring hier mee. Groetjes Rob

li
door liset01 - May 11, 2005 om 19:55
4 Antwoorden / 0 Vragen

Die zgn "verlenging" op wat voor manier heeft u deze doorgevoerd?! GSM web? Telfort.nl?

Want bij een verlenging krijgt iemand nl nooit een nieuwe simkaart. enkel een nieuw toestel! Dus waar het verdacht veel op lijkt is dat u gewoon een nieuw abonnement  heeft afgesloten! En daarnaast uw "oude" abonnement niet is opgezegt en u aan 2 abonnementen vast zit!

li
door liset01 - May 11, 2005 om 19:56
4 Antwoorden / 0 Vragen

Bovenstaande voor Rob trouwens!