jo
door joris3_1 Feb 27, 2004 om 14:25
Computers & telefonie

Wie heeft negatieve ervaringen bij Telfort simspwap

Ergens verdop mijn verhaal over Telfort. Vervolg ervan is, dat ze mij een nieuwe Simkaart hebben toegezonden zonder beltegoed en via een simswap 26-02-2004 mijn te behouden nummer daarop over hebben gezet!
Nog steeds kan ik niet opwaarderen in hun 1244 menu....er is iets misgegaan in ons systeem......
Derde Klachtenbrief gezonden, fax , 2 mails op hun site + 2x een SMS....gebeld..2 x gisteren...2 x 16 minuten a 35 cent...gisterenavond mijn tel.nummer inuit en in hun systeem gezet...zonder resultaat!
120 Belminuten kwijt tegen 35 cent...€ 42,50....
daarvoor terugggekregen een verhogibg door Telfort van € 15 + lege simkaart + vanaf 4 februari 2004 nog steeds dezelfde problemen!!!
Wie heeft dit óók meegemaakt bij Telfort...porteren dat niet goed ging..simswap dat niet goed ging?

Graag dan een reactie...wil die voorleggen aan Kassa, Ook dat nog, Radar.

713 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bi
door bigrob - Apr 16, 2004 om 12:52
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb een soort gelijke ervaring met simswap van Telfort.Ik kreeg een aanbieding om m'n abon. te verlengen en kreeg daarbij een nieuw toestel + een ander nummer,ik heb de aanvraag voor nummer behoud door gefaxt naar ze vanaf dat moment ging alles verkeerd.
Ze waren de fax kwijt?? of niet ontvangen het gevolg was dat ik twee rekeningen kreeg voor 2 nummers.Na 3 maanden had ik de hoop op gegeven en vroeg of ze het nieuwe nummer wilden aanhouden.Dat was geen probleem als ik maar wel de rekening van het oude nummer bleef voldoen.Waarop ik de reactie gaf niet voor een nummer te betalen dat al 4 maanden niet meer werd gebruikt.Het vervolg is nu dat ik een deurwaarder aan m'n broek heb hangen met de nodige kosten daarbij.
Dus ik ben het hele Telfort beu.
Ik hoop dat er meer mensen zijn met soort gelijke klachten,zodat we een front kunnen vormen tegen Telfort. ik wens je veel succes alvast met je strijd tegen Telfort.
Ik hoop iets terug te lezen van je ervaring hier mee. Groetjes Rob

li
door liset01 - May 11, 2005 om 19:55
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Die zgn "verlenging" op wat voor manier heeft u deze doorgevoerd?! GSM web? Telfort.nl?


Want bij een verlenging krijgt iemand nl nooit een nieuwe simkaart. enkel een nieuw toestel! Dus waar het verdacht veel op lijkt is dat u gewoon een nieuw abonnement  heeft afgesloten! En daarnaast uw "oude" abonnement niet is opgezegt en u aan 2 abonnementen vast zit!

li
door liset01 - May 11, 2005 om 19:56
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bovenstaande voor Rob trouwens!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer