fu
door funkeytown Aug 21, 2007 om 20:34
Computers & telefonie

Wie helpt mij!!!

hallo experts,

ik heb vanmiddag een mp3 speler gekocht van packard bell(type funkey town). maar nou blijkt dat hij hem niet pakt op mijn computer. wie helpt mij uit de brandt? ik heb zelf een windows 98 maar daar schijnt hij niet op te kunnen.

921 21 Rapporteer

labswans
door labswans - Aug 21, 2007 om 20:47
1918 Antwoorden / 10 Vragen

heb een eventuele oplossing gevonden , probeer het eens

usb apparaat niet herkend door windows 98

labswans

edwardus
door edwardus - Aug 21, 2007 om 20:51
6844 Antwoorden / 14 Vragen

@labswans: helaas heeft V&A geen PM functionaliteit, ik zou je n.l. willen vragen om te proberen urls te maken die minder breed uitpakken.

labswans
door labswans - Aug 21, 2007 om 21:03
1918 Antwoorden / 10 Vragen

gebruik excel en gebruik hyperlink , doe verder niks anders dan de link invoegen.

dat het hier zo komt : jammer , dan maar breed

even testen hier of het aan de breedte van de kolom van excel ligt ( deze heb ik nu kleiner gemaakt )

ntldr ontbreekt

Oke het heeft met de breedte van excel kolom te maken ( leer ook wat van mezelf hihi

labswans
door labswans - Aug 21, 2007 om 21:04
1918 Antwoorden / 10 Vragen

hihi, opgelost en ergenis in de toekomst weg ( ook bij mij ) Excuus voor ongemakt maar had dit nooit zo geprobeerd.

labswans

edwardus
door edwardus - Aug 21, 2007 om 21:06
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Beter! Thanks.
Tip: Word kan het ook en heeft geen invloed op breedte.

labswans
door labswans - Aug 21, 2007 om 21:23
1918 Antwoorden / 10 Vragen

voor de vragensteller de tweede link is niet voor u van toepassing

labswans

akkefiet
door akkefiet - Aug 21, 2007 om 21:24
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Via www.packardbell.nl moet je even de w98 drivers downloaden.
Klik aldaar op Support en volg de stappen.

Succes, AF

<script type="text/javascript">

brynnar
door brynnar - Aug 21, 2007 om 21:35
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Funkeytown,

Twee dingen die je even moet controleren als eerste:

  1. Heb je de juiste besturingsprogramma's op je PC zitten? Zo nee, deze kun je downloaden vanaf de site van packard Bell.

  2. Probeer de MP3-speler ook eens op een andere PC. Als hij daar ook niet pakt, dan kan het best simpelweg aan de USB-kabel liggen.

Mvgr - B

fu
door funkeytown - Aug 22, 2007 om 12:55
3 Antwoorden / 1 Vragen

ok bedankt maar ik kan geen driver of besturings syseem

akkefiet
door akkefiet - Aug 22, 2007 om 13:12
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Klik hier:  funkey
town

Hier even het juiste model kiezen en er verschijnt een pagina waar w98 drivers te downloaden zijn. Na downloaden installeren en hij zou het moeten doen als het goed is

Groet AF

<script type="text/javascript">

akkefiet
door akkefiet - Aug 22, 2007 om 13:17
1075 Antwoorden / 10 Vragen

correctie: er komt dan eerst een pagina waarop je op Downloads moet klikken

<script type="text/javascript">

fu
door funkeytown - Aug 22, 2007 om 15:46
3 Antwoorden / 1 Vragen

ja okee bedankt maar aan de usb ligt het niet maar op de packard bell site is het onvindtpaar kan iemand mij ff de link van die download driver voor funkey town sturen? alvast bedankt

GK
door GKempenaar - Aug 22, 2007 om 15:46
5 Antwoorden / 1 Vragen

Win98 herkent het niet automatisch, u moet eerst een driver installeren. Als er een cd bij is geleverd moet ie daar op staan en anders lijkt het me dat een driver gedownload moet kunnen worden van de site van de maker.

Het is maar de vraag hoe lang fabrikanten nog drivers voor '98 zullen ontwikkelen.

En zo worden we steeds weer naar een nieuwe windowsversie gemanouvreerd.....

labswans
door labswans - Aug 22, 2007 om 15:52
1918 Antwoorden / 10 Vragen

waarom registreer u zich niet op die site ?

Dan kan u zelf het bestandje ophalen en heeft u het sneller dan hier

labswans

door labswans - Aug 22, 2007 om 15:52
1918 Antwoorden / 10 Vragen

waarom registreer u zich niet op die site ?

Dan kan u zelf het bestandje ophalen en heeft u het sneller dan hier

labswans

ij
door ijsvogeltje_1 - Aug 22, 2007 om 16:13
13 Antwoorden / 3 Vragen

Het is voor de ondersteuning van USB-aparaten noodzaakelijk om minimaal windows 98 SE als besturingssoftware te hebben. Windows 98 ondersteund geen USB. Is dat bij jou misschien van toepassing?

brynnar
door brynnar - Aug 22, 2007 om 16:23
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Funkeytown,

Via die site van PB zijn de drivers toch vrij eenvoudig terug te vinden, via de link die Akkefiet heeft gegeven. Je hoeft alleen maar het model te selecteren dat je hebt en in het volgende scherm op DOWNLOADS te klikken. Onderin het sherm staat dan gewoon "MP3 DRIVERS" vermeld. zowel voor Win98, als voor Win98SE.

Volg gewoon de aanwijzingen op de site, het wijst zich vanzelf.

Mvgr - B

oldyeller
door oldyeller - Aug 22, 2007 om 22:16
54 Antwoorden / 0 Vragen

http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=platform_funkey&g=2000

 Bij "apparaten firmware" staat je download onderaan.

Succes.

fu
door funkeytown - Aug 24, 2007 om 19:20
3 Antwoorden / 1 Vragen

sorry mensen maar jullie geven me allemaal links naar de funkey. maar ik heb de funkey town. die is anders

akkefiet
door akkefiet - Aug 25, 2007 om 22:53
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Oke, dat verklaart het.
Maar als ik zie bij de MP3  drivers voor de verschillende Funkey modellen zijn het steeds dezelfde W98 driverversies
Allicht het proberen waard zo'n driver (voor Funckey) te installeren.
Dat kan zoiezo geen kwaad.
En wie weet werkt het...lijkt me dan toch het proberen waard.

Vrgr. AF

<script type="text/javascript">

brynnar
door brynnar - Aug 25, 2007 om 23:56
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Funkeytown,

Je hebt helemaal gelijk, alle links gaan naar de "gewone" Funkey. Echter, als je deze link volgt, dan kom je wel bij de downloads van de FunKey Town.

Mvgr - B