ha
door hammar Dec 23, 2008 om 06:36
Computers & telefonie

Wie kan mij helpen?

Ik heb een grote fout zitten in mijn Windows Live Mail en Messenger beta, maar ik kan hem in de software niet verwijderen. Ik heb al zo zitten rommelen dat ik zowel de mail als de messenger er niet meer op heb zitten. Een nieuw programma erover heen zetten lukt ook niet. Is er iemand die mij daarbij zou kunnen helpen.

230 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 23, 2008 om 09:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hammar

Ik zou het met systeemherstel, terug zetten naar de dag dat alles nog normaal werkte, en dan maar eens kijken .

Succes Wil.R

ve
door verwijderd - Dec 23, 2008 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

systeemherstel zal na verwijdering van software niog weinig kunnen uitrichten.

download en voer uit: ccleaner. Daarna zou de install weer moeten lukken. Installeer geen beta.

suc6

ve
door verwijderd - Dec 23, 2008 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

hammar,

links onder naast CTRL zit de windowstoets.

Druk die en E in en zo kom je op DEZE COMPUTER.

Ga dan naar lokaal station C

Zoek in de map WINDOWS naar regedit.

Toets dan in CTRL     en   F

vul hier de fout in, dus bijv. Windows Live mail beta nr 8

druk dan op enter en hij gaat zoeken

Alles wat blauw wordt kun je verwijderen

Druk daarna op F3 bovenaan je toetsenbord.

Hij gaat dan opnieuw zoeken.

Wordt dat ook blauw, hoppa weer verwijderen.

En op F3 drukken en laten zoeken doe je net zolang totdat er niks meer blauw wordt. Zo verwijder je alles.

Download van deze link even de gratis Glary Utilities en laat die er ook nog even overheen scannen en opruimen.

Nou dan moet het toch echt weg zijn, sterkte ermee, groetjes, Elena

ve
door verwijderd - Dec 23, 2008 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.download.com/Advanced-Registry-Optimizer/3000-2086_4-10183947.html?tag=mncol;rbxcrdl1&cdlPid=10661203

ve
door verwijderd - Dec 23, 2008 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eindelijk....kan ik je de link sturen, ben nu al een uur bezig om je een antwoord te geven, want de kassasite werkt niet. Dus heb kassa even gebeld. Kopieer de link dus even, want ik kon hem dus niet op de juiste wijze verzenden. Hopelijk helpt het je, hartelijke groetjes, Elena

ve
door verwijderd - Dec 23, 2008 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Totaal geen problemen met de site. Smiley

www.download.com/Advanced-Registry-Optimizer

ve
door verwijderd - Dec 24, 2008 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit - offtopic - redactie]