se
door senta10 Jan 14, 2012 om 10:31
Computers & telefonie

Wie o wie

hallo weet iemand misschien hoe ik mjn blackberry torch internet kan uitzetten?

772 8 Rapporteer

freya
door freya - Jan 14, 2012 om 10:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ehh.... handleiding?

Freya

mahadma
door mahadma - Jan 14, 2012 om 12:02
11720 Antwoorden / 52 Vragen

Doe er eenn sim kaartje in zonder internet of schakel het internet via de provider uit.

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2012 om 12:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo senta10,

* Startscherm.
* Kies Alles.
* Kies Verbindingen beheren.
* Kies Opties mobiel netwerk.
* Bij Gegevensservices, kies Uit.
* Keer terug naar het Startscherm.
Indien je weer gebruik wenst te kunnen maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en (indien nodig) ga naar Instellingen ontvangen via sms om mobiel internet te activeren.

Suc6

freya
door freya - Jan 14, 2012 om 13:01
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 14 jan 2012, 12:56]Hallo senta10,

* Startscherm.
* Kies Alles.
* Kies Verbindingen beheren.
* Kies Opties mobiel netwerk.
* Bij Gegevensservices, kies Uit.
* Keer terug naar het Startscherm.
Indien je weer gebruik wenst te kunnen maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en (indien nodig) ga naar Instellingen ontvangen via sms om mobiel internet te activeren.

Suc6
En dat staat uiteraard allemaal gewoon in de handleiding....

Freya

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2012 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@freya,

Ach, dat zijn 343 bladzijden en daar staat het toch niet zo duidelijk in.
(blz. 242 e.v.)

Vond de oplossing bij Proximus (mobiele netwerk van Belgacom)
(hierboven de Bronvermelding vergeten)

Met vr.gr.

se
door senta10 - Jan 14, 2012 om 14:15
9 Antwoorden / 4 Vragen

het is al uit.

@freya. de handleiding is erg onduidelijk. we hebben er met zijn drieen naar gekeken en niemand kon het vinden. maar het is al klaar.

bedankt allemaal

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2012 om 14:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@senta10,

Mooi zo.
Via mijn antwoord??
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

se
door senta10 - Jan 14, 2012 om 14:39
9 Antwoorden / 4 Vragen

@edrick3

Ja met behulp van jou antwoordt. ging sneller dan die 343 blz doorlezen en er nog niet uitkomen. nogmaals bedankt en een goed weekend verder

groetjes senta10