se
door senta10 Jan 13, 2012 om 09:48
Computers & telefonie

Wifi

ik ben nog niet zo bekend met mijn bb torch dus misschien zou 3g aan kunnen staan. zou ik die uit moeten zetten en wifi aan laten staan denk je?

1278 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brainless
door brainless - Jan 13, 2012 om 09:49
324 Antwoorden / 0 Vragen
0

Met 3G ga je het internet op via de provider en dit kost (zonder internetbundel) veel geld. Indien je geen internetbundel hebt, moet je de 3G uitzetten en wifi (continu) aan.

pino123
door pino123 - Jan 13, 2012 om 09:49
2778 Antwoorden / 14 Vragen
0

Je kan gewoon reageren in de oorspronkelijke topic, zie daar mijn reactie

Link

se
door senta10 - Jan 13, 2012 om 09:58
9 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dank je wel voor je reactie. ik heb gekeken maar ik kan mijn 3g niet uitzetten. Als jij mij stapsgewijs kunt zeggen hoe en wat ik moet doen zal ik dat proberen. het is een gave mobiel maar ik zou hem niet gauw aanraden bij iemand anders.

jeroenedig
door jeroenedig - Jan 13, 2012 om 16:34
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=senta10 schreef op vrijdag 13 jan 2012, 09:58]Dank je wel voor je reactie. ik heb gekeken maar ik kan mijn 3g niet uitzetten. Als jij mij stapsgewijs kunt zeggen hoe en wat ik moet doen zal ik dat proberen. het is een gave mobiel maar ik zou hem niet gauw aanraden bij iemand anders.

Beste 'senta10',

Via het Blackberry menu gaat u naar 'opties'.en daar kiest u 'mobiel netwerk' hier kunt u onderin onder 'netwerk modus' het netwerk op 2G zetten zodat 3G niet meer gebruikt zal worden.

jeroenedig
door jeroenedig - Jan 13, 2012 om 16:37
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aanvulling op mijn bericht: Bij de zelfde opties. Opties -> Mobiel netwerk kunt u ook de 'gegevens services' geheel uitzetten. Er zal dan NIET meer gebruik gemaakt worden van het mobiele netwerk.

se
door senta10 - Jan 13, 2012 om 16:52
9 Antwoorden / 4 Vragen
0

hallo jeroen.

als ik mijn gegevens service uitzet wordt er inderdaad geen gebruik gemaakt van het mobiele netwerk maar maar de apps berichtjes worden dan ook niet meer verstuurd. dan krijg ik een icoontje dat er geen verbinding is. bij de mobile shop zeiden ze dat ook maar helaas. misschien moet ik maar een andere mobiel.

jeroenedig
door jeroenedig - Jan 13, 2012 om 17:15
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

Senta,

Heb het zelf even getest en inderdaad hier werkt het ook niet als de gegevens service uit staat.

Mocht je echt geen internet (via het mobiele netwerk) gebruiken is het inderdaad beter om een ander toestel dan een BlackBerry te nemen aangezien deze voor veel (vrijwel alle applicaties en handelingen) een BlackBerry internet abonnement vereist.

se
door senta10 - Jan 13, 2012 om 17:36
9 Antwoorden / 4 Vragen
0

ja daar kom ik nu ook achter en dat is knap vervelend. ik heb deze bb voor bijna 600 euro gekocht, nog geen jaar geleden, simlock vrij, en nu krijg je dit weer. echt heel waardeloos. in ieder geval iedereen bedankt voor de goede tips.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer