be
door benben Jun 14, 2005 om 19:14
Computers & telefonie

Wil een bepaalde song downloaden

hallo computerexperts,

ik wil graag een bepaald nummer van de beegees(spirits having flown) downloaden, maar weet niet waar ik zoeken moet.

heb het reeds geprobeerd op soulseek, maar dat werkte niet.

kan iemand mij helpen?

907 10 Rapporteer

jaccohub
door jaccohub - Jun 14, 2005 om 19:30
6 Antwoorden / 4 Vragen

Ik gebruik o.a. het programma ARES om MP3'tjes te downloaden en die vind het nummer.

jaccohub
door jaccohub - Jun 14, 2005 om 19:32
6 Antwoorden / 4 Vragen

En met het programma Emule ook, dus dat moet niet moeilijk zijn op het nummer te vinden.

holstein
door holstein - Jun 14, 2005 om 20:00
922 Antwoorden / 16 Vragen

Ik gebruik hier het Lime Wire 4.8.1 programma en kon die plaat die je zei zo vinden......
http://www.limewire.nl/     Kijk hier maar eens op, prima programma !

ma
door martijnbaten - Jun 14, 2005 om 20:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

wil je het liedje op een legale manier downloaden.

Probeer het eens met I Tunes van apple maar ook gewoon voor windows.

groeten

        M.Baten

co
door cootje1 - Jun 14, 2005 om 22:19
3 Antwoorden / 4 Vragen

Je zou het ook nog via Imesh5 kunnen proberen, maar Lime Wire is inderdaad ook een ideaal hulpmiddel.

ij
door ijzervreter - Jun 15, 2005 om 13:31
29 Antwoorden / 30 Vragen

Omdat mijn harde schijf opnieuw moest worden geformateerd wil het programma Lime Wire opnieuw instaleren. Nu moet ik er voor betalen terwijl het voorheen gratis was. Of is het nog wel gratis te dowloaden.

met vr. gr. René.

hoffie1965
door hoffie1965 - Jun 15, 2005 om 13:40
126 Antwoorden / 0 Vragen

Martijn je praat net als die gasten van de Stichting Brein....

Het downloaden is LEGAAL, alleen uploaden is illegaal

holstein
door holstein - Jun 15, 2005 om 13:58
922 Antwoorden / 16 Vragen

Zeg, hoftijser (René) het programma LimeWire is er in twee versies, betaalde en gratis......
Op de volgende site kun je de gratis versie downloaden.....
http://downloads.vnunet.nl/download/others/limewire/_463.html

ij
door ijzervreter - Jun 15, 2005 om 20:25
29 Antwoorden / 30 Vragen

Nationaal, heel hartelijk bedankt voor de "string" waardoor ik LimeWire weer in één keer kon downloaden. En het werkt ook nog!

be
door benben - Jun 17, 2005 om 19:22
1 Antwoorden / 10 Vragen

hen een prima site gevonden(limewire) is voorzover ik kan bekijken(en begrijpen, digibeet die ik ben)gratis voor het downloaden.

alle beantwoorders, mijn vriendelijke dank, benben