cees60
door cees60 Feb 16, 2017 om 19:43
Computers & telefonie

Windows 7 ultimate 32 bits dvd kopen

Ik heb internet afgestruind omdat ik op zoek ben naar een legale schijf met daarop Windows 7 ultimate. Ik wil dit installeren op een
desktop die ik voor een oudere kennis wil bijwerken. Helaas heb ik geen webwinkel kunnen vinden die mij nekend voorkomt en ik dus niet weet
welke betrouwbaar is. Is er iemand die weet waar ik een legale schijf kan kopen? Alvast dank.

12132 21 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 16, 2017 om 19:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je al een licentie, dus zoek je alleen een installatie medium of wil je een Windows 7 licentie aanschaffen?

gsm
door gsm - Feb 16, 2017 om 19:59
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Windows 7 iso downloaden en DVD branden. De productcode (die moet je dus al wel hebben!) bepaalt of je Home, of Ultimate, of enz installeert.

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7

sira
door sira - Feb 16, 2017 om 20:01
2360 Antwoorden / 24 Vragen

Hebt u hier wat aan?
https://www.beslist.nl/products/software/software_besturingssystemen/c/besturingssysteem_bes~402085

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 16, 2017 om 21:29
7209 Antwoorden / 3 Vragen
sira
door sira Feb 17, 2017 om 08:54
2360 Antwoorden / 24 Vragen

Sjoppie, hoe plaats jij zo'n link?

sjjoppy
door sjjoppy Feb 17, 2017 om 09:21
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Een link plaatsen: Een adres uit de adresbalk kopiëren, dan in het antwoordvak bovenaan op het symbooltje naast de U klikken en in beide vakken het gekopieerde adres plakken, als laatste op OKÉ klikken. De link wordt rood na het plaatsen. Nog even controleren of het gelukt is.

Cookies
door Cookies Feb 17, 2017 om 09:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als aanvulling op Sjoppie: een link plaatsen binnen een reactie werkt vaak/meestal niet. Dat ligt niet aan de gebruiker maar aan deze flutsite.

Cookies
door Cookies - Feb 16, 2017 om 22:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom nog Windows 7? En waarom moet het Ultimate zijn?

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 17, 2017 om 00:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Is voor een oudere kennis, dan is ultimate de ultieme uitvoering toch?Lekker veel extra's die ze nooit gebruiken, hebben geld zat, dat moet het zijn, nooit het instapmodel kiezen.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 18, 2017 om 19:25
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Carola wat wilde u aan de vaste kern vragen/mededelen?

Cookies
door Cookies Feb 18, 2017 om 20:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat was een oproep aan de vaste kern om op 26/4 een protestactie te houden op het Malieveld tegen de belabberde werking van V&B. Daarna volgt aansluitend  een protestactie tegen de hoge melk- en boterprijzen (zie topic daarover). Aansluitend daar weer op kunnen liefhebbers door naar de altijd weer gezellige Koningsnach'.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 20, 2017 om 11:50
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Hahahahahahahaha, gezellig ik kom ook! ;-)

al
door alexander100 - Feb 17, 2017 om 13:03
13 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens bij Guido Borkhuis Computer Service

http://www.borkhuis.nl/

edrick3
door edrick3 - Feb 17, 2017 om 13:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Waarom internet afstruinen?
Informeer eens bij de (plaatselijke) computerwinkel.

ro
door ronny530 - Feb 17, 2017 om 14:22
2794 Antwoorden / 41 Vragen

De eerste hit op google leverde al resultaten op van shops die een webshopkeurmerk hebben dat geeft al een soort van veiligheid. Maar het zijn wel vaak OEM programma's waarvoor microsoft geen ondersteuning biedt maar wel legaal zijn. Bol.com heeft de 32 bits versie niet in het assortiment en vraagt voor de 64 bits versie de hoofdprijs van om en nabij de 250 euro en dat zal de pc niet waard zijn. Een optie zou het downloaden van Win 7 kunnen zijn en bij microsoft een nieuwe licentie aanschaffen tenminste als die mogelijkheid nog bestaat. Edoch als de pc niet voor win 7 geschikt is zijn er veel drivers voor bijvoorbeeld de video kaart niet meer leverbaar en dat is bepaald hinderlijk omdat de standaard ingebouwde drivers van Win 7 worden gebruikt of erger nog de aangesloten randapparatuur niet meer werkend te krijgen is.

Cookies
door Cookies - Feb 17, 2017 om 14:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......De eerste hit op google leverde al resultaten op van shops die een webshopkeurmerk hebben dat geeft al een soort van veiligheid......

Wel wat verder kijken dan alleen de zoekresultaten.

boerenbond
door boerenbond - Feb 17, 2017 om 14:41
44 Antwoorden / 0 Vragen

http://nl.lmgtfy.com/?q=Windows+7+ultimate+32+bits+dvd+kopen

reflecs
door reflecs - Feb 17, 2017 om 15:25
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@cees60,

Ik denk dat dit topic voor u bedoeld is :)

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/ik-heb-een-cd-om-windows-7-te-installeren
Hoe jullie pers. informatie kunnen uitwisselen buiten het forum?
Misschien door tussenkomst van de redactie?
Extra e-mailadres gebruiken?

audb
door audb - Feb 17, 2017 om 16:46
1668 Antwoorden / 5 Vragen

waarom in godsnaam Windows 7 ultimate.? deze is harstikke duur en alleen bestemd voor bedrijven en voegd voor een partuculier niets toe wat je kan gebruiken.

Maar de iso is via een tooltje te downloaden op https://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/67-microsoft-windows-and-office-iso-download-tool

Daarna nog even naar een licentie zoeken https://www.digitallicense.nl/microsoft-windows-7-ultimate-64-bit-oem-nl?gclid=CMXf_vq7l9ICFYQy0wod3g4KVQ maar beter is om windows 7 pro 64bit te nemen en wat meer geheugen er in de computer te stoppen

Mocht u echter denken dat de ultimate  naar windows 10 om te zetten is dan komt u bedrogen uit.

Windows 10 ultimate kan alleen door het installeren van een voledige versie gedaan worden alleen Home, Premium en Pro kan opgewaardeerd worden naar Windows 10  https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrade

fp
door fpo - Feb 17, 2017 om 17:21
87 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo, laatst heb ik ook een Windows versie gezocht en alle webshops die ik op internet kon vinden, hanteren vrij hoge prijzen. Er is één webshop, in de VS, die de gevraagde versie leveren kan in elke taal die je wilt hebben, dus ook het NL. Ik heb hier besteld: http://softwaredepotdesk.com/product/windows-7/ en zoals je ziet is de prijs een heel stuk lager dan wat er gevraagd wordt.
Na betaling krijg je een download link en op de website staat een beschrijving om van de download een iso te maken op een DVD en die kan je gebruiken voor instalatie. Ik ben zelf niet zo handig in dit soort dingen, maar het was een fluitje van een cent.
Veel succes ermee!

re
door red1 - Feb 17, 2017 om 18:16
329 Antwoorden / 1 Vragen

Windows 7 iso downloaden en er staat op een gele sticker  op die laptop een hele lange code , die kan je gebruiken als windows er om vraagt

cees60
door cees60 - Feb 17, 2017 om 19:01
362 Antwoorden / 216 Vragen

Dank voor alle reakties. Het moet bij voorkeur Windows 7 ultimate zijn omdat de vorige eigenaar dit al heeft geïnstalleerd. Helaas is dit een crack met een volgens mij van internet geplukte activeringscode die weer is verwijderd. Mogelijk zou alleen het aanschaffen van een geldige validatiecode voldoende zijn? Graag nog even een reaktie hierop.

la
door latb - Feb 17, 2017 om 19:34
27 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Cees60

Kijk eens op markrplaats!

Succes
latb

edrick3
door edrick3 Feb 18, 2017 om 10:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kan het nog groter?

costnix
door costnix Feb 19, 2017 om 10:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Vast wel :-)

aurora1
door aurora1 - Feb 17, 2017 om 20:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen
edrick3
door edrick3 Feb 18, 2017 om 10:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

die link had reflecs ook al gegeven. ;-)

ph
door philip36 - Feb 18, 2017 om 10:59
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U wilt het uzelf makkelijk maken, ulimate staat er op dus alleen de activatiecode nodig.
Joost mag weten wat er nog meer op de computer binnengehaald is met die windows-crack.
U kunt op de Microsoft sticker, welke op de computer geplakt is, zien wat de oorsponkelijke windowsversie is geweest, misschien is het terugzetten van de fabrieksinstelling, als dat nog mogelijk is, een optie.

ho
door honza23 - Feb 18, 2017 om 13:37
262 Antwoorden / 3 Vragen

Zit hier vlakbij een klein pc-zaakje (zo eentje die nog kan repareren) die het nog levert: alcco

Alcco Alcmaer Computers
Muiderwaard 404
1824XT Alkmaar
alcco.nl

cees60
door cees60 - Feb 20, 2017 om 19:40
362 Antwoorden / 216 Vragen

Dank voor alle reakties. Microsoft Nederland levert volgens mij geen W7 ult meer. Heb de klus uitbesteed aan een kennis die nog mogelijkheden ziet. En daar laat ik het dan maar bij. Met groeten.

cees60
door cees60 - Feb 20, 2017 om 19:42
362 Antwoorden / 216 Vragen

Dank voor alle reakties en informatie. Heb de klus uitbesteed aan een kennis die zegt het probleem te kunnen oplossen. Dat scheelt weer een paar paracetamollen en tijd.