hmpf
door hmpf Oct 14, 2013 om 11:24
Computers & telefonie

Windows 8 - ik kan geen foto's plaatsen

Beste lezer,

Ik heb Windows 8. Wil ik bijvoorbeeld op Marktplaats een foto toevoegen en ik klik dan gebeurt er niets. Hij vraagt mij niet om een lokatie.
Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik dat kan veranderen?
Graag hoor ik van u.

Groeten van Helen

598 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2013 om 14:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hmpf,

Al eens en andere browser geprobeerd?
Bv. Firefox.

Suc6

hmpf
door hmpf - Oct 14, 2013 om 16:00
122 Antwoorden / 60 Vragen

Edrick3, bedankt voor uw reactie. Heb Firefox nu als startpagina, maar helaas, het probleem blijft.
Ik snap er echt helemaal niets van. Moet ook erg wennen aan Windows 8

kaasbroodje
door kaasbroodje - Oct 14, 2013 om 16:05
937 Antwoorden / 2 Vragen

U moet firefox ook niet als startpagina gebruiken maar als programma zelf.

hmpf
door hmpf - Oct 14, 2013 om 16:09
122 Antwoorden / 60 Vragen

Kunt u zien hoeveel verstand ik ervan heb.
Zelfs dat weet ik dus niet hoe ik dat dan moet doen. Sorry voor het ongemak

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 14, 2013 om 17:02
7193 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=hmpf schreef op maandag 14 okt 2013, 16:09]Kunt u zien hoeveel verstand ik ervan heb.
Zelfs dat weet ik dus niet hoe ik dat dan moet doen. Sorry voor het ongemak

@hmpf,

Het is goed zo, u hebt de browser van FF in gebruik.

Vr. gr. sjoppie

hmpf
door hmpf - Oct 14, 2013 om 17:17
122 Antwoorden / 60 Vragen

Bedankt allemaal voor het meedenken.
Dan heb ik Mozilla dus toch geïnstalleerd, want ik kan nu foto's importeren. U zult mij wellicht nog wel weer eens tegenkomen op dit forum, want ik zit echt te zweten met Windows 8.
Je raakt ook gewoon zo onzettend gewend aan een besturingssysteem (had Vista) na al die jaren.

Ik ben heel blij !

Thnx !
Helen

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 14, 2013 om 17:22
7193 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het terugmelden.

sjoppie

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2013 om 18:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=hmpf schreef op maandag 14 okt 2013, 17:17]Bedankt allemaal voor het meedenken.
Dan heb ik Mozilla dus toch geïnstalleerd, want ik kan nu foto's importeren. U zult mij wellicht nog wel weer eens tegenkomen op dit forum, want ik zit echt te zweten met Windows 8.
Je raakt ook gewoon zo onzettend gewend aan een besturingssysteem (had Vista) na al die jaren.

Ik ben heel blij !

Thnx !

Mooi zo.
Zo'n andere browser wil nog wel eens het verschil maken.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.
Helen

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2013 om 18:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zat ik in de quote te prutsen. Voor de duidelijkheid:

Mooi zo.
Zo'n andere browser wil nog wel eens het verschil maken.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.