ball06
door ball06 Apr 14, 2007 om 18:44
Computers & telefonie

Windows 95 Plus!

Ik heb een probleem met Windows 95 Plus! Als ik Adobe Acrobat 4.0 open wil doen zegt hij dat Adobe nog moet worden geinstalleerd... Ik heb hem zelf al geintalleerd..... Soms zegt hij ook dat ik  de computer eerst moet herstarten voordat ik het kan gebruiken en weer en weer... wat is het probleem?

509 3 Rapporteer

nowhere
door nowhere - Apr 14, 2007 om 18:50
127 Antwoorden / 1 Vragen

Hey ball06, kap eens met je getrol en ga wat nuttigs doen?

ph
door phinder - Apr 14, 2007 om 20:00
433 Antwoorden / 4 Vragen

@nowhere,

tenzij jij iets weet wat ik niet weet ?!?!

Wat is het probleem ?
Vragensteller wil iets weten over een oude pc...

Phinder

ho
door hob - Apr 17, 2007 om 18:02
12 Antwoorden / 0 Vragen

gebruik het antivirus programma (Norton) en doe een gehele hardisk test (ook als er een extra harddisk zit ingebouwd bijvoorbeeld behalve station C: is er ook station D:). Hopelijk is Norton bijgewerkt via update anders wordt een mogelijke virus niet herkend. Denkt dus aan updaten. Wordt er geen virus gevonden, voert een schijfdefragmentatie uit door eerst een test te doen van alle schijfstations. Als defragmentatie nodig is, laat deze uitvoeren. Is het probleem met Adobe Reader 4.0 nog aanwezig, dan is er mogelijk 1 of meerdere bestanden van dit programma beschadigd. Doe dan een uninstallatie van dit programma door deze te verwijderen en dit programma opnieuw te installeren. Adobe 4.0 kan mogelijk geupdate worden naar versie 7.9 0f 8.0. Kijkt zelf op de website van Adobe Reader. Het beste verder.

Hob.