ja
door janwulfsen Nov 15, 2008 om 18:15
Computers & telefonie

Windows mail.

Wie weet raad?

Ik heb windows mail, van vista home en ontvang hier mijn berichten in. Mijn vraag is deze: Als ik een berichtje krijg met een filmpje enz. dan moet ik het bericht eerst opslaan in een map documenten, en daarna kan ik hem pas openen. Volgens mij moet er toch ook iets zijn zodat ik het in windows mail ook meteen kan openen? Ik hoop dat een oplossing niet al te moelijk voor mij zal zijn, want zo technisch ben ik niet.

Groet Jan.

164 3 Rapporteer

jcjoppe
door jcjoppe - Nov 15, 2008 om 18:42
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi Jan,de ene keer gaat het zus en de andere keer gaat het zo, zo is het nou eenmaal in het leven... het is eigenlijk toch een kleine moeite om het ff op te slaan, en daarna af te spelen of te openen.Maak gelijk mapjes met filmpjes, powerpoints, foto's enz dan is het lekker geordend... suc6 en groet,Johan

jvdorst
door jvdorst - Nov 15, 2008 om 19:01
186 Antwoorden / 5 Vragen

Ga naar een opgeslagen filmpje en klikt met de rechtermuisknop op openen met. Dan "zelf programma kiezen". Kies dan het programma en dan aanvinken "dit bestand altijd met dit programma openen" Daarna kan je het bestand rechtstreeks vanuit de mail opstarten door dubbelklikken.

gsm
door gsm - Nov 15, 2008 om 23:18
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Open in Windows Mail het menu Extra.

Ga naar Opties en kies daar het Beveiliging tabblad.

Haal het vinkje weg bij de regel waar het openen van Afbeeldingen niet toegestaan wordt. Hetzelfde geldt ook voor bijlagen

Microsoft heeft bij Outlook Express al de gewoonte om met updates gelijk deze
vinkjes maar eens weer aan te zetten (default situatie).

Blijkbaar wordt deze praktijk ook toegepast bij de opvolger van Outlook Express, die nu Windows Mail heet.

Het betekent dat je na elke update voor het Mail programma mogelijk opnieuw het aangegeven vinkje moet weghalen.

GSM