timber_1
door timber_1 Jan 2, 2007 om 22:02
Computers & telefonie

Windows XP 2sp versus powerpoint

Ik heb deze vraag reeds 1 jaar eerder gesteld maar daar nog geen werkende oplossing voor gekregen.(Helaas Freya)

Nadat ik service pack 2 ge-updated heb kan ik geen bijlages van Outlook meer openen met de extensie .pps

Als deze sp2 verwijder werkt het probleemloos

Ik krijg een bericht dat het een onbekend bestand is

Er staat :C:Documents and settings\Timber|Local Settings|Temporary Internet Files|Content.IE5|WLOLYL..

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm

Als ik dit opvolg kom ik uit bij GEREGISTREERDE MAPOPTIES, daar staat onder :Ext.>>PPS     en onder    Bestandtypen>>PPS-bestand

Klopt dit, of moet er iets anders staan onder Bestandtypen

ik heb dit al verandert in PowerPointSlideShow maar dit werk ook niet

367 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 2, 2007 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo timber,

Volgens onderstaande beschrijving zou je het blokkeren van bepaalde bestandstypen kunnen uitschakelen.

Outlook blokkeert attachments

Let er op dat je de juiste Office versie invult en bij bestandstype .pps invult.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 2, 2007 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

En nog even als aanvulling. Mocht het om wat voor reden dan ook niet werken, dan blijf je toch gewoon lekker met Windows XP + SP1 werken? Ik vind zelf dat hele SP2 gedoe eerlijk gezegd een 'over the top' upgrade met veel te veel restricties, waar je meer last dan profijt van hebt. Zelf werk ik al jaren met Windows XP (Home edition) + SP1 en dat werkt probleemloos met alles wat ik heb. Voor mij dus géén SP2.
Velen zullen het niet met me eens zijn, maar mijn stelregel is 'Don't fix it if it ain't broken'.

Freya

ve
door verwijderd - Jan 2, 2007 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn er nog meer mensen met dit zelfde probleem.

Ik wil het nog enkele dagen aankijken of er nog simpelere oplossingen komen, anders maar weer Systeemherstel.

Ik ben niet z n held met computers, om het een en ander zomaar te veranderen.

Ik heb eigelijk sp2 gedownload ivm de Media player 11

Daar heb je sp2 voor nodig.

Maar ook hier heb ik een probleem met het niet willen branden van een CD/DVD, waar het met Media player 10 geen probleem was.

Maar om Mp 11 te verwijderen is schijnbaar ook weer niet zo makelijk,heb reed als in verschillende forums gelezen dat het niet van een leie dakje gaat

Bedankt Freya voor je snelle reactie net zoals als vorig jaar.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2007 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeker als je zelf niet zo'n held bent met computers moet je niet altijd mee willen gaan met al die update's. Je haalt je vaak meer problemen op je hals dan dat je problemen oplost. Zelf gebruik ik nog WMP versie 9 en om te branden een Nero versie 6.3. Ik kan er alles mee, het werkt probleemloos, dus waarom upgraden naar een nieuwere versie?

Freya

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 00:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Freya,

Ook jij wil dus niet als eerste Vista gebruiken!

Ik wacht nog een jaartje, en jij?

Nu met een oud 286 notebook van toshiba online, win 95 draaide uitstekend, en het monochroom scherm is dus groen/groen, en dus is de blauwe letters,,,,,

mag ik jou bril even lenen?

Zal de Vara het ooit zwart/wit maken?