do
door doemaarwat Jan 9, 2006 om 15:05
Computers & telefonie

Windows XP - De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden

Als ik in windows XP naar configuratiescherm en daarna naar gebruikersaccounts ga en vervolgens klik op "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" dan krijg ik de volgende melding:
"Client Services voor Netware heeft het welkomstvenster en Snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt Client Services voor Netware verwijderen als u deze functies wilt terugzetten".


Hoe doe ik dat? Ik kan nu namelijk niet de vakjes "Het welkomstvenster gebruiken" en "Snel naar andere gebruiker overschakelen" aanvinken. Alleen serieuze reacties graag. Bvd.

474 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ca
door catiel - Jan 9, 2006 om 17:47
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik denk dat u Xp-pro heeft? Probeer dan het volgende:



  1. ga  naar de netwerkverbinding, klik met de rechtermuisknop en ga naar eigenschappen

  2. Vink Netware uit (als het goed is de bovenste optie) en klik op verwijderen

  3. Ga dan terug naar het configuratiescherm-gebruikersaccounts en naar De manier waarop gebruikers zich aanmelden.

  4. Als het goed is moet u daar het welkomstscherm gebruiken aan! kunnen klikken

  5. Bij de volgende keer opstarten moet u er zijn

do
door doemaarwat - Jan 14, 2006 om 14:57
19 Antwoorden / 8 Vragen
0

Het betrof inderdaad Windows XP-pro. Bedankt voor de snelle respons en het juiste antwoord!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer