wapsound
door wapsound Jul 9, 2010 om 11:02
Computers & telefonie

Www.computerland.nl zeer slechte ervaring met dit bedrijf

Ik ben nu al 14 dagen bezig met dit bedrijf.
Aanbieding hele mooi pc van 300 voor 119 50 stuks op =op.
Maar vrijdagmiddag kon je ze nog gewoon bestellen ( mijn collega heeft er ook 1 besteld en heeft zijn geld ook nog niet terug).
Ik moet steeds met hun contact opnemen want updaten of iets melden doen ze niet uit zichzelf.
Ze lopen al sinds 24/06/2010 te liegen en te bedriegen .
2 x zou het produkt worden afgeleverd met datum en alles dit hebben ze nooit verzonden.
Track en trace nummer van ze gekregen van een produkt dat ik vorig jaar bij ze hebt besteld.
Ondertussen 16 euro gebeld met helpdesk a €35ct per minuut.
En dagenlange discussie over wanneer ik me geld terug krijg .
De helft van het bedrag zouden ze 24/06/2010 overmaken maar ook nog steeds niks ontvangen.
Ik ga denk maar aangifte doen als ik vandaag voor 12 uur geen antwoord krijg .
Heeft iemand ook zo'n slechte ervaring.

883 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2010 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U zult toch eerst dit bedrijf officieel in gebreke moeten stellen middels een aangetekende brief met bericht van ontvangsten daarin ook de termijn noemen waarin geleverd moet zijn (fatale datum) of anders een einde aan de overeenkomst.
Vermeld ook dat u bij niet voldoen aan levering of terugbetaling u daarna alle kosten op dat bedrijf zult gaan verhalen om uw recht te krijgen = no cure-no pay incasso of (desnoods) rechtbank.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 9, 2010 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

----- UPDATE ------

Uw betaling wordt door onze administratie vandaag meegenomen in de betalingsronde. Rekening houdend met het weekend kunt u het bedrag binnen enkele dagen op uw rekening verwachten.

Met vriendelijke groet,

Computerland Klantenservice


Nu maar afwachten of ze dit doen want ze hebben al zoveel gezegd die ze nie gedaan hebben , dus als ik het geld binnen heb , horen jullie het nog.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2010 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

read schreef op vrijdag 9 jul 2010, 17:00: wapsound

Ik krijg de indruk dat dit mogelijk een onbetrouwbaar zaakje is. Laten we hopen van niet, maar ik vrees het ergste.

Met vriendelijke groet, ReadAC.


En onze fraaie deskundige staat weer eens klaar met een waardeloze reactie.
Misschien moet deze fraaie deskundige dit eens lezen:

PERSBERICHT 4 augustus 2009

Paradigit en Computerland stellen goedgekeurde leveringsvoorwaarden aan de markt beschikbaar
Paradigit Computers en Computerland hebben vandaag hun algemene voorwaarden voor de verkoop aan consumenten gewijzigd. Ook stellen zij deze Consumenten Computer Leveringsvoorwaarden 2009 (CCLV-2009) ter beschikking aan de Nederlandse computerretailers. Dit gezamenlijk initiatief is ontstaan toen zij constateerden dat in de hele branche onduidelijkheid bestaat over de toepassing van de wet 'Koop en Garantie'.

De CCLV-2009 zijn opgesteld in samenwerking met mr. Bieleveld van advocatenkantoor Boekel De Nerée, die eerder brancheorganisatie Uneto adviseerde over de wettelijke aspecten omtrent koop en garantie. De Consumentenautoriteit heeft de CCLV-2009 getoetst. De CCLV-2009 zijn kosteloos beschikbaar op de websites van Paradigit en Computerland.

Ron van Zelst, retailmanager van Computerland: "De klant wist niet in iedere winkel waar hij aan toe was. Nu leggen we een standaard neer waar consumenten in de hele Nederlandse computermarkt hun voordeel mee kunnen doen. Met deze voorwaarden weet de consument zeker dat zijn rechten worden gerespecteerd."

Arjen de Koning, CEO van de Paradigit Groep: "Retailers hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden. Ze kunnen er zeker van zijn dat de CCLV-2009 in overeenstemming zijn met de wet en met de toepassing daarvan door de Consumentenautoriteit. Natuurlijk kostte de totstandkoming van de nieuwe voorwaarden tijd en geld, maar ik vind dat je als ondernemer je verantwoordelijkheid moet nemen wanneer je de branche vooruit kunt helpen."


Een organisatie met 16 winkels in nederland een onbetrouwbaar zaakje noemen?
Je moet maar durven!

ve
door verwijderd - Oct 2, 2013 om 00:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoewel de topic al is gedateerd: vrijdag 9 juli 2010.

Kan schrijven dat de winkels Computerland (o.a. Rotterdam: Jonker Fransstraat/Gousesingel) niet meer bestaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer