surajramdien
door surajramdien Sep 26, 2005 om 19:11
Computers & telefonie

Xbox 360 2 December uit.

Zoals men Zegt is de Xbox 360 voor kerstmis uit. Maar Eerst was de xbox 360 voor maar €299,- euro en nu is het €399,-! ik ben lid van xbox nieuwsbrief en ik heb het gelezen. ik beschrijf de belangrijkste dingen even:

Er zijn 2 soorten xbox 360 te koop:

Xbox 360™ Core System
Adviesprijs: €299.99

Het Xbox 360™ Core System is alles wat je nodig hebt om een spetterende start te maken. Sluit de console en de controller aan en je kunt direct beginnen met gamen. Jij bepaalt vervolgens welke extra's je wanneer toevoegt; je kunt de console zo uitbreiden tot een volledige Xbox 360™ ervaring.

Het systeem is klaar om verbinding te maken met Xbox Live®: neem de console in je handen, plaats een vaste schijf of memory-unit, zorg voor een breedbandverbinding, en de wereld ligt aan je voeten. Je kunt ook nog kiezen uit vele andere accessoires waarmee je nog meer uit je console kunt halen.  Om maar een paar voorbeelden te noemen: je kunt kiezen uit een draadloze controller, een media-afstandsbediening en een officiële Xbox 360™ hoofdtelefoon…

En de Andere Soort:

Xbox 360™
Adviesprijs: € 399.99

Als je als serieuze gamer op zoek bent naar een serieuze console, hoef je niet verder te zoeken. Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt.

Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 20 GB waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaan, met een hoofdtelefoon en een draadloze controller voor mobiele, zorgeloze Xbox Live® actie. Dan hebben we het nog niet eens over de console zelf, die je kunt gebruiken voor streaming van digitale foto's en muziek, zelfs vanaf je pc met Windows® XP of Windows® Media Centre Edition 2005. De Xbox 360™ biedt de ultieme digitale entertainment- en gamingervaring.

Met de ingebouwde Ethernet-poort en het gratis abonnement, kunnen gamers met de Xbox 360™ direct verbinding maken met Xbox Live® Silver.  Daarnaast kunnen abonnees op de service Gold profiteren van de meest populaire wereldwijde online games en een entertainmentnetwerk.

DUS DE MEESTE GAAN DE xbox 360 TM halen! maar het MOET lager!
Dalijk komt er mischien de PS3 uit en komt er met een betere prijs dan de xbox 360! men klaagt nu al over de PSP maar dat gaat over de dooie pixels! XBOX MOET DE PRIJS VERLAGEN!

483 6 Rapporteer

ricardow
door ricardow - Sep 26, 2005 om 19:43
202 Antwoorden / 7 Vragen

Met uw verhaal wilt u een discussie oproepen. Dit is opzich prima, maar niet in de vraag en antwoord rubriek!! Uw verhaal leent zich prima voor een forum, bijvoorbeeld dat van kassa zelf.

Dus: Plaats deze topic in een forum, zodat de vraag en antwoord rubriek ook echt alleen voor vraag en antwoorden wordt gebruikt!!

Groet Richard

ro
door robertinweze - Nov 17, 2005 om 12:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

Halo de kans is best wel dat de xbox lager word. De prijs is wel duur en het gaat vanzelf wel lager,ik heb zelf ook één xbox die koste toen 350 euro met een controler. ik heb veel mensen hooren klagen dat de nieuwe xbox veel en veel te duur is.Als micorosoft dit hoord dan zullen ze plannen ondernemen.Want de PSP is egt een concurent dus ze moeten wel de prijs lager maken.

brynnar
door brynnar - Nov 17, 2005 om 13:03
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Quote: "DUS DE MEESTE GAAN DE xbox 360 TM halen! maar het MOET lager!"

TM = Trademark

xb
door xboxfreak - Mar 29, 2006 om 14:21
3 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben hethelemaal met richard eens, je waait hiermee een discussie op die niet nodig is omdat de prijs vanzelf naarbenee zal gaan ik zou daarom willen vragen of je het op een forum zou willen zeten

brynnar
door brynnar - Mar 29, 2006 om 14:29
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Xboxfreak,

Je blaast deze zinloze discussie nu zelf nieuw leven in na een half jaar. Oude draadjes lekker laten liggen zou ik zeggen.

Mvgr - B

ricardow
door ricardow - Mar 29, 2006 om 21:57
202 Antwoorden / 7 Vragen

@ Brynnar:

Helemaal mee eens en (voor ik het vergeet) welkom terug!!

Groet Richard