jo
door josvanderhorst Feb 9, 2013 om 10:42
Computers & telefonie

XMS klacht 7 weken geen telefoon

17 december hebben wij glasvezel gekregen van XMS. Alles werkt behalve de vast telefoon.
20 december heb ik gebeld dat de telefoon niet werkt. XMS gaf aan dat dit klopt en ze er wat aan gaan doen.
Na 14 telefoontjes en 2 e-mailtjes doet de telefoon het nog steeds niet. Inmiddels is sinds 25 januari ook de vaste KPN-telefoon afgesloten omdat we overgestapt zijn naar XMS.
Elke keer krijg ik hetzelfde antwoord van XMS: We zijn er mee bezig en kunnen niet zeggen hoe lang dit duurt.
De kosten van de mobiele telefoon lopen inmiddels aardig op.

792 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Feb 9, 2013 om 11:42
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zie dat klacht.nl ook al vol staat met klachten over XMS. Misschien kunt u daar ook uw klacht neerzetten.

Tevens kunt u een brief/mail naar XMS sturen, met daarin dat XMS een wanprestatie levert en dat u een schadevergoeding eist voor de daaruit voortvloeiende extra kosten. Bedenk zelf wat u redelijk vindt. Het is waarschijnlijk een all-in-one pakket (?), ook daar kunt een korting voor eisen wegens het niet leveren van de telefoonverbinding.
Vraag om een schriftelijke reactie binnen 10 dagen.

webcare xms
door webcare xms - Feb 11, 2013 om 10:21
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste meneer Van der Horst,

Wij kijken graag wat wij voor u kunnen doen. U heeft inmiddels ook via twitter contact met ons. Wij zullen u verver informeren via twitter.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

sc
door scherpac - Feb 26, 2013 om 21:30
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ook ik heb vanaf 19 december j.l. de hele mikmak van XMS, zelfde verhaal over de vaste telefoon die ze maar niet op lijn krijgen, div. mailtjes / telefoontjes.
Klachten brief via Consuwijzer gedownload, inmiddels is de tijd die ik gesteld had om de boel te fixen verlopen en ga nu via een jurist (van rechtsbijstand) de zaak aankaarten bij de geschillencommissie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer