sm
door smal Apr 19, 2016 om 15:23
Computers & telefonie

You tube muziek opslaan

Ik wilde youtube muziek opnemen met behulp van audicity op mijn laptop opslaan om de opgeslagen muziek vervolgens op een cd te branden. Maar "mijn" audicity kan alleen microfoon geluiden  opslaan. Waarschijnlijk is de geluidskaart niet in staat browsermuziek op te nemen. Is daarvoor een oplossing? Misschien een externe geluidskaart. Wie heeft een oplossing? Bij voorbaat mijn dank.

14342 20 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 19, 2016 om 15:34
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Smal ,

Lees deze informatie eens door , gebruik van een ander programma, klik op de rode regel .

http://www.gratis-tips.nl/computers-internet/youtube-muziek-downloaden/

holstein
door holstein - Apr 19, 2016 om 15:54
922 Antwoorden / 16 Vragen

http://www.youtube-mp3.org/nl

Heb je hier iets aan, kun je zo gebruiken en hoef je niet te downloaden zoals DVD Video Soft programma.

marita5
door marita5 - Apr 19, 2016 om 16:01
11521 Antwoorden / 15 Vragen

De link van @holstein,

http://www.youtube-mp3.org/nl

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 19, 2016 om 16:01
7196 Antwoorden / 3 Vragen
fr
door frans56 - Apr 19, 2016 om 16:30
230 Antwoorden / 9 Vragen

Of   DIT   programma gebruiken.  werkt ook op oudere versies van windows, en kan ook complete playlisten downloaden. werkt prima.

je
door jendella - Apr 20, 2016 om 11:20
12 Antwoorden / 2 Vragen

Probeer get youtube downloader.com of Downloading Free YouTube Downloader en ben nog niet in bezit en ik ben zelf ook aan het zoeken voor me zelf

aa
door aadbent - Apr 20, 2016 om 11:26
1 Antwoorden / Vragen

Met het gratis GemistDownloader kun je filmpjes van Youtube downloaden en ook gemiste tv programma's.
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Succes!

ri
door rietje328 - Apr 20, 2016 om 11:36
27 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een link zoals die van Holstein: Clipconverter

Deze vind ik zelf erg fijn.

karelstromph
door karelstromph - Apr 20, 2016 om 14:19
95 Antwoorden / 5 Vragen

Uitzending gemist, Nederlands gratis programma, behalve YouTube kun je vele andere programma's downloaden, schitternd programma.

http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

Groet, Karel

endemion
door endemion - Apr 20, 2016 om 16:26
237 Antwoorden / 3 Vragen

Nog een optie, hiermee kun je direct een filmpje oa naar mp3 opslaan (add-on voor Firefox en aanverwanten browsers zoals Pale Moon).
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/youtube-mp3-podcaster/

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 20, 2016 om 19:11
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom niet gewoon makkelijk doen en elders meteen de gehele CD timkuiken in de kwaliteit die exact gelijk ligt aan het origineel?

fotoflex
door fotoflex - Apr 20, 2016 om 21:33
67 Antwoorden / 6 Vragen

Nog een mogelijkheid, voor op de computer, niet via de browser: https://www.4kdownload.com/nl/

tolsma1945
door tolsma1945 - Apr 20, 2016 om 21:57
229 Antwoorden / 6 Vragen

Download youtube mp3 converter,en je kan de link kopieren van de video,en plakken in de converter,en je download de muziek,en hebbes dat liedje.
Hoop dat dit de bedoeling is.

sm
door smal - Apr 20, 2016 om 22:51
71 Antwoorden / 105 Vragen

Mijn dank voor alle reacties. Het is me met de eerste de beste reactie gelukt het you tube bestand van de muziek te downloaden en op te slaan. Het op een cd branden. daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Het gaat wel anders dan voorheen via audicity op mijn desktop. Dan speelde ik de muziek van youtube op de pc af en ondertussen kon ik het dan via "opnemen" opslaan en later op een cd branden. Ik vermoed dat je dan wat meer mogelijkheden hebt de muziek wat bij te manipuleren.
Wat Akkerdistel bedoelt met "timkuiken" is mij onduidelijk, ik ken die term niet bovendien vermoed ik dat hij/zij de vraag niet heeft begrepen.
Nogmaals alle bedankt voor de genomen moeite te reageren.

costnix
door costnix Apr 21, 2016 om 11:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Tim Kuik is het hoofd van Stichting Brein.
Timkuiken betekent (il)legaal downloaden.

marita5
door marita5 Apr 21, 2016 om 11:32
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@costnix , bedankt voor de uitleg , deze term kende ik ook niet .

marita5
door marita5 - Apr 20, 2016 om 23:06
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@smal

Fijn om te horen dat het voor èèn gedeelte gelukt is .
Ik sluit me bij u aan , de term " timkuiken " ken ik ook niet .
Misschien een kuiken dat naar @akkerdistel gaat en niet naar Tim ;-) ik zou het niet weten .
Bedankt voor terugmelding .

costnix
door costnix - Apr 21, 2016 om 11:32
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Timkuiken is een door @akkerdistel verzonnen werkwoord voor illegaal downloaden.
Tim Kuik is de directeur van Stichting Brein.

Ma
door MacWally - Apr 21, 2016 om 11:56
151 Antwoorden / Vragen

Die uilskuiken is inderdaad bekent als de directeur van stichting Brein. De kranten staan er vol mee zo ook op het internet en TV hoor je die naam veel. Waarom er mensen zijn die hem nog niet kennen is mij een raadsel. Ach eigenlijk zijn we allemaal wel een beetje ondeugend als je begrijpt wat ik bedoel.

ma
door maarten heest - Apr 21, 2016 om 12:06
463 Antwoorden / 0 Vragen

In Audacity kunt u kiezen wat de bron van het geluid is. Midden boven kunt u voor 'wat u hoort' of 'lijningang' etc. U kunt dus niet alleen microfoongeluiden opnemen maar van alle mogelijke bronnen. Het is een kwestie van het juiste input signaal kiezen. Succes.

sm
door smal Apr 21, 2016 om 22:33
71 Antwoorden / 105 Vragen

Aan Maarten Heest
Bedankt voor uw reactie. Het is nu juist mijn probleem dat ik die keuze ingang die bovenaan zou moeten staan niet zie of kan vinden. Waar staat die precies waar en bij welk teken ik het moet zoeken? Ik zie midden boven alleen maar de microfoon staan en nog een aantal andere zaken zoals geluidssterkte.
Alvast mijn dank want dat vind ik toch de eenvoudigste manier voor registratie van het geluid.

marita5
door marita5 - Apr 21, 2016 om 22:52
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@smal ,

Misschien heeft u hier iets aan , probeer eens om opnieuw te downloaden is de laatste versie . klik op de rode regel .

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/audacity-geluidsbewerking-mp3-wav-editor

ho
door horus - Apr 25, 2016 om 12:41
8 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Smal,

Adres kopieeren in adres balk Youtube van filmpje en plakken op http://www.vidtomp3.com/.
Her geluid wordt omgezet in Mp3.
De download vind je terug in Verkenner onder downloads.
Succes en veel plezier
Horus