fo
door folkert_1 Oct 12, 2004 om 21:30
Computers & telefonie

Zeer tijdelijke tariefsverhoging bel1601?

Afgelopen zondagavond was de tariefmelding bel bel1601 ineens 0,5 cent/min. Maandagavond was het ineens weer 'gratis'. Op mijn vraag of er misschien ergens een klok verkeerd stond, was de reactie van bel1601:

"Al onze acties zijn tijdelijk. Wilt u helemaal op de hoogte gehouden worden van onze bestemmingen, tarieven, acties en veranderingen, meld u dan aan voor onze gratis nieuwsbrief op de site. De site wordt zo snel mogelijk bijgewerkt, de tariefmelder heeft altijd gelijk"

Een standaard reactie dus. Crying or Very sad

Is het probleem meer mensen opgevallen? Question
Het komt op mij in ieder geval wel een beetje slordig en vreemd over...

Folkert

478 4 Rapporteer

ke
door kees77 - Oct 13, 2004 om 21:42
4 Antwoorden / 0 Vragen

Bij 1609 is het eigenlijk niets anders. Ik werd deelnemer, toen de kosten voor mobiel bellen 9 cent per minuut was. Dat steeg snel daarna naar 14 cent er minuut. Korte tijd later naar 18 cent en daarna kreeg ik nog reclamefolders voor 14 cent per minuut.

Overigens stuurt ook KPN een standaard mailtje terug als er wat is.

fo
door folkert_1 - Oct 13, 2004 om 21:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels staat de wijziging ook op de site van 1601, weekends worden uitgesloten. Voorlopig maar even 1649 (van het zelfde bedrijf) erbij genomen (totdat ook daar de prijs omhoog gaat...).

jcjoppe
door jcjoppe - Oct 31, 2004 om 20:50
279 Antwoorden / 59 Vragen

op zondagavond is het geen daltarief, als je de site goed leest. gratis bel je alleen van maandag tot vrijdag na 21.00 uur

Johan

fo
door folkert_1 - Nov 1, 2004 om 21:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zoals gezegd had ik dat inmiddels ook gezien. Maar het blijft slordig dat ze het niet ruim voor een wijziging op de site vermelden en niet even de moeite nemen om je via e-mail op de hoogte te brengen. Ik heb me dus ook maar aangemeld bij 1649 (wel gratis in het weekend en op werkdagen overdag). Op deze manier concurreren ze via 1649 (en 1609) alleen met zichzelf. Of dat nu handig is....