co
door consuhi Jul 13, 2020 om 20:30
Computers & telefonie

Zeg Kassa, wanneer zorgen jullie zélf voor een werkende nieuwsbrief?

Zeg Kassa, wanneer zorgen jullie zélf voor  een  werkende nieuwsbrief? Nog steeds lukt het niet om links te openen in Chrome of  Brave. Commentaar hebben op alles en iedereen, maar zelf niet te zaakjes op orde hebben.....

Maanden geleden ook al gemeld, niets mee gebeurd...

844 7 Rapporteer

Donuts
door Donuts - Jul 13, 2020 om 20:36
1203 Antwoorden / 2 Vragen
sjjoppy
door sjjoppy - Jul 13, 2020 om 21:04
7202 Antwoorden / 3 Vragen

Kan het zijn dat u een te strenge Ad Blocker hebt geïnstalleerd?

Donuts
door Donuts Jul 13, 2020 om 21:08
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik vermoed dat u de spijker op de kop slaat. Brave blokkeert standaard sowieso veel zaken. Maar helaas leest de TS waarschijnlijk de antwoorden niet, maar wacht hij op reactie van de redactie...

tijger1
door tijger1 Jul 13, 2020 om 21:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De redactie verwijdert alleen maar niet-inhoudelijke reacties op verzoek. :-))

tenormin
door tenormin Jul 13, 2020 om 22:30
16841 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat je gelijk hebt @sprietje, vooral "nieuwe deelnemers" krijgen, of hebben geen vinkje geplaatst bij een door hen gevraagd antwoord.

me
door mein33 - Jul 13, 2020 om 22:32
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zeg Consuhi, vertel eens wat er mis is met de Nieuwsbrief ?
Ik heb nl. geen klachten over de werking ervan en denk dat uw probleem ermee eerder bij u te zoeken is dan bij de Nieuwsbrief of de site van 'KASSA'.

justmeagain
door justmeagain - Jul 14, 2020 om 00:13
623 Antwoorden / 8 Vragen

Hier met Chrome geen enkel probleem, nieuwsbrief werkt naar behoren.

tenormin
door tenormin - Jul 14, 2020 om 01:28
16841 Antwoorden / 108 Vragen

@consihu, heel eerlijk gezegd? De nieuwsbrief werkt eigenlijk beter dat de Vraag & Beantwoord site. ;-)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 14, 2020 om 08:55
16880 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb in alle jaren dat ik de nieuwsbrief al ontvang nooit problemen gehad. Het valt mij op dat u deze vraag al eerder heeft gesteld en er dus kennelijk iets mis is met het lezen van de reacties en dan vooral die om contact op te nemen met kassa-online@bnnvara.nl

Redacteur
door Redacteur - Jul 14, 2020 om 09:06
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Goedemorgen Consuhl,

Vervelend dat de nieuwsbrief niet naar behoren werkt. Zoals de forumgebruikers ook al aangeven, kun je het beste mailen naar kassa-online@bnnvara.nl. Via de mail kunnen we je wat beter helpen en hopelijk het probleem verhelpen. We zien je mail graag tegemoet.

- Danny