kw
door kweetutnie Oct 24, 2007 om 15:18
Computers & telefonie

Zelfde mails dubbel ontvangen

ik heb problemen met het ontvangen van e-mails. Ik ontvang ze te goed....n.l. ik ontvang mijn  mails van ( betrouwbare ) afzenders 2 of soms tot 3 maal toe op hetzelfde tijdstip. Het is niet met alle mails....maar met sommige....zo ook met de nieuwsbrief van Kassa....weer 2 maal ontvangen !! Heb ik iets verkeerd ingesteld misschien ???

ik wacht op jullie tips en/of antwoorden !!! ben benieuwd hoeveel mails ik nu krijg !!!!

4097 23 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je via je provider ooit een "alias"-e-mailadres ingesteld?

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

neen heb ik naar mijn weten nog nooit gedaan.het wordt ook verzonden naar hetzelfde adres.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

U moet eens contact opnemen met de provider. Waarschijnlijk gaat er wat fout op hun server. Kijk ook eens op hun site bij "meest gestelde vragen". Heeft u al uitgezocht of het soms gekomen is na een up-date of installatie van een nieuwe progg? Al een keer systeemherstel toegepast naar een datum voor dat het probleem begon?

Succes,poltol

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik in het verleden ook korte tijd gehad, maar toen lag het bij de provider zijn server, dus bel of mail hun klantenservice eens, die kunnen daar wel even in duiken.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kweetutooknie,

Maar kijk eens of je account er niet dubbel instaat en loop de opties eens door, misschien kom je iets tegen van hé dat moet niet.

Zo leer je het programma ool een beetje beter kennen.

Oracle

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze fout kan optreden bij ontvangst via hotmail.
In dat geval kan uw Postvak-in teveel berichten bevatten, waardoor Outlook Express in de fout gaat.
Hetzelfde geldt voor de map Verzonden items.
Doe ook eens:
 Bestand, Map, Alle mappen comprimeren.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cursus Outlook Express:

http://users.telenet.be/sb/oe/#kill

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Oct 24, 2007 om 23:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry,
De extensie Kill moet er niet bij:

http://users.telenet.be/sb/oe

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenmiddag

Ik heb hetzelfde als jou Kweetutnie, krijg het van andere ook dubbel binnen.

Maar ze krijgen de ppsbestanden van mij ook soms wel 5x binnen,

en ik heb gemerkt dat met het verzenden daarvan vooral savonds dubbel is al stuur ik het maar 1x.

Smiddags tot 17.00uur heb ik geen problemen, dan krijgen ze het maar 1x binnen..this erg vreemd voorheen had ik nooit geen last,

maar sinds met de nieuwe Windows Live hotmail gaat het iedere

keer mis, heeft het al daar nagevraagd,maar daar wordt je ook niet veel wijzer van.

Enigste oplossing, gewoon verwijderen wat je dubbel ziet staan in je postvak :)

Groetjes

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je toevallig supermail?Dan komt het wel eens voor dat je meerdere dezelfde mails krijgt.Komt vanzelf goed is mijn bevinding.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=556823/sc=bbcb76#anchor1448202

Misschien staat de oplossing daar.
Of heeft u niet de optie aangevinkt staan dat de e-mail op de server bewaard moet blijven?

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank jullie wel voor jullie reacties en hulp.

Probleem is intussen gelukkig opgelost.

Kreeg zowaar de Kassa-Nieuwsbrief ook maar 1 keer daarnet.

Heb contact gehad met de provider. Doch daar lag het probleem niet. Het probleem heb ik zelf veroorzaakt. Heb vorige week een nieuwere versie van microsoft office op de PC geïnstalleerd en weer regels aangemaakt om de post in mappen te laten plaatsen ( niet kopiëren maar plaatsen ) had dit bij de vorige versie ook gedaan . En na de installatie is het fout gegaan.

Heb het bericht van GSM – de Outlook Express handleiding goed doorgelezen en heb het een en ander opgelost. Super……. Via deze handleiding kwam ik erachter hoe ik die regels weer kon verwijderen ……want ja ze stonden er 1 , soms 2 en soms wel 3 maar in !!!! Beetje blond ben ik nog wel !!!

Nogmaals dank…….

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Twee keer dezelfede post als het exatct is kan alleen maar door de provider komen dus daar moet u dat aan op geven

"n alias kan nooit want die komt wel op het zelfde adres m,aar de alias heeft zijn eiegen naam en is derhalve een ander post en exact het zelfde.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 14:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

U schrijft:

Beetje blond ben ik nog wel
!!!
[unquote].

't Zou dus met haarverven ook verholpen zijn?  (grapje).

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Geer,

Een alias kan wel degelijk als je hem per ongeluk ook als extra account invoert in Outlook of Thunderbird. Dan krijg je dus wel 2x de mail binnen.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

zit zelf bij UPC en moet zeggen die kan er ook wat van.
De fout zit bij je provider.
Succes.
A.F.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Soory,
Niet goed opgelet dat de fout al was opgeheven.
A.F.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Oct 26, 2007 om 22:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik tob met hetzelfde euvel. Ook van kassa kreeg ik vandaag weer 2 e-mails. Groetjes van beredina.

ve
door verwijderd - Oct 27, 2007 om 03:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat toevallig!!!!! ik heb precies hetzelfde maar dan dat ik alleen de mailberichten van Kasa altijd dubbel ontvang.

ve
door verwijderd - Oct 27, 2007 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

sommige mails o.a. die van kassa krijg ik ook dubbel.