door 6443b19 Apr 23, 2008 om 23:56
Computers & telefonie

Zenden maar niet ontvangen

Hallo

Wie wil mij helpen een probleem op te lossen.

Ik heb 2 weken surfen & bellen van het net,ik heb onder " Extra van Outlook expres alles ingevuld voor het zenden van E-Mail.Maar nu kan ik via Outlook alleen zenden maar niet ontvangen ,de ontvangen mail komt in de mailbox van Het Net en niet in outlook,Ik weet niet wat ik fout doe .Graag uw hulp.

Groetjes

Piet

1563 19 Rapporteer

kiran
door kiran - Apr 24, 2008 om 00:10
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo 6443619

Extra > accounts > eigenschappen > servers

Inkomende mail: pop.hetnet.nl

Uigaande mail: mailhost.hetnet.nl

Succes

door 6443b19 - Apr 24, 2008 om 01:21
9 Antwoorden / 9 Vragen

hallo

IK HEB ALLES INGEVULD ZO ALS JE MIJ ADVISEERDE,MAAR ALS IK MIJ ZELF EEN BERICHT STUUR IN OUTLOOK ONTVANG IK HET IN DE MAILBOX VAN Het Net.

Het is voor mij een raadsel

Groetjes

PIET

p.s. BIJ VOORBAAT DANK DAT JE MIJ WIL HELPEN

poltol
door poltol - Apr 24, 2008 om 13:05
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Waarschijnlijk heeft u uw account niet juist ingevuld. klik in Outlook op extra. Dan op accounts. Dan op eigenschappen. Dan op servers. Bij inkomens moet denk ik staan; pop3.hetnet.nl Bij server inkomende post moet u uw accountnaam invullen. Dat is alles wat voor het @ teken staan in uw e mail adres. Vervolgens vult u het wachtwoord in waarmee u aangemeld ben. Het moet dan helemaal goed komen.

Succes, poltol

door 6443b19 - Apr 24, 2008 om 13:14
9 Antwoorden / 9 Vragen

HALLO kiran

Onder outlook alles ingesteld ,maar hij blijft het bericht dat ik via outlook naar mij zelf stuur zenden naar de Inbox van het net.            Het is voor mij een raadsel

Groetjes

Piet    6443b19

kiran
door kiran - Apr 24, 2008 om 14:35
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Piet

Beetje balen he? Zullen we nog eens een beetje checkwerk doen?

Servertype voor inkomende mail is een: POP3-server

Inkomende mail (POP3): pop.hetnet.nl

Uitgaande mail (SMTP): mailhost.hetnet.nl

Accountnaam voor het @ invullen/Wachtwoord invullen en aanvinken: onthouden.

Verbinding: aanvinken, voor deze account altijd deze verbinding gebruiken - LAN netwerk

Geavangeerd: Uitgaande email (SMTP) zet op bv 25. / Inkomende email (POP3) zet op bv 110

Algemeen: naam, emailadres ingevuld? Aanvinken: acc.opnemen bij bericht verzending en synchr.

Ff proberen maar weer? groet, kiran

door 6443b19 - Apr 25, 2008 om 13:42
9 Antwoorden / 9 Vragen

Kiran

Alles ingevuld zoals je bericht,alle gegevens ingevuld in de mailbox van Het Net en in outlook expres,toch blijf ik ,als ik een bericht naar mijzelf verstuur met outlook,het bericht in mailbox van Het Net ontvangen het is eentonig wat ik je bericht ,maar geloof me het is echt balen.Ik moet in 2 boxen kijken of ik antwoord heb gekregen op mijn bericht.Zie je nog een andere mogenlijkheid ?

Groetjes

PIET

kiran
door kiran - Apr 25, 2008 om 17:21
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Piet,

Snap er eerlijk gezegd ook niks (meer) van. Zou nu toch moeten werken.  Maar dat 't balen is? Begrijp je helemaal hoor. Ik zou 't ook ellendig vinden om steeds zo te moeten switchen.

Misschien kan je nog even kijken naar het volgende:

Extra: verzenden en ontvangen, er moet staan, alles verzenden en ontvangen / alles ontvangen / alles verzenden

Beeld: huidige weergave  * alle berichten weergeven

En misschien nog een rare opmerking ... weet niet of dat kan, maar zou het niet zo kunnen zijn dat je wel post ontvangt in Outlook, maar dat het in een andere map zit, dan in Postvak IN?

Groet, kiran

poltol
door poltol - Apr 25, 2008 om 21:53
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Beste piet,

Ik was even weg vandaar dat ik nu pas wat laat horen. raar dat het niet gelukt is. Neem eerst eens contact op met Hetnet. Misschien hebben zij hun zaken niet in orde. wat u ook nog kan proberen is een doorzend adres, uw eigen mailadres thuis dus, op de mailbox van Hetnet in te vullen. Als het niet lukt moet u toch maar Hetnet consulteren.

Veel succes, poltol

varabas
door varabas - Apr 25, 2008 om 22:08
450 Antwoorden / 35 Vragen

Ik heb niet alle antwoorden geheel gelezen, maar heb je wel bij je accountnaam achter @ ook "hetnet.nl" ingevuld??

Dus: accountnaam@hetnet.nl

Succes

bassie

la
door laptop - Apr 25, 2008 om 22:25
92 Antwoorden / 14 Vragen

piet het is simpel ,bij webmail staat waarschijnlijk iets verkeerd!
kijk even of je binnen komende  mail door wordt gestuurd en niet bij de inbox van webmail blijft! daar zit de fout. hou me op de hoogte

gr

laptop.

varabas
door varabas - Apr 28, 2008 om 10:49
450 Antwoorden / 35 Vragen

Piet,

Alles nu oké?  en.........wat was er fout of fout ingesteld?

bassie (nieuwsgierig van aard)

door 6443b19 - Apr 28, 2008 om 15:27
9 Antwoorden / 9 Vragen

Bassie

Alles zoals iedereen mij adviseerd PC ingesteld.

Maar ik blijf ontvangen in mijn mailbox van Het Net.

IK BAAL !!!!!!!!

Groetjes

Piet

gladdeharry
door gladdeharry - Apr 28, 2008 om 15:42
463 Antwoorden / 14 Vragen

Heb je wel goed ingesteld wat je standaard mail programma is?

akkefiet
door akkefiet - Apr 28, 2008 om 15:48
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Dit lijkt ook wel een beetje op een babylonische spraakverwarring.

Eerst handig om te weten wat je nu precies onder "mailbox van Hetnet" verstaat.
Is dat de mailbox die je via het internet (webmail) ziet of staat die mailbox ergens op je pc?

Vrgr. AF

akkefiet
door akkefiet - Apr 28, 2008 om 15:53
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Sorry, had je vraag niet goed gelezen (heb ik dat weer....)

door 6443b19 - Apr 28, 2008 om 17:41
9 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo Kiran

Probleem opgelost.

Gebruikersnaam bij "zenden & ontvangen" acepteerde hij niet.

Bij mailbox is de gebruikersnaam zonder @,en in Outlook vraagt hij ,gebruikersnaam met @,waarom is mij een raadsel,maar hij doet het.

Eindelijk hoef ik niet meer te BALEN !!!!!

Bedank voor jullie hulp allemaal !!!!!!!!!!!!!!

varabas
door varabas - Apr 29, 2008 om 12:50
450 Antwoorden / 35 Vragen

Piet,

In een antwoord van jouw met de datum 28-04-2008 schrijf je:

----------------------------------------------------------------------

Hallo Kiran

Probleem opgelost.

Gebruikersnaam bij "zenden & ontvangen" acepteerde hij niet.

Bij mailbox is de gebruikersnaam zonder @,en in Outlook vraagt hij ,gebruikersnaam met @,waarom is mij een raadsel,maar hij doet het.

Eindelijk hoef ik niet meer te BALEN !!!!!

Bedank voor jullie hulp allemaal !!!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------

Kan ik hieruit opmaken dat het nu allemaal werkt?, en zo ja, was het inderdaad dat je   @hetnet    achter je gebruikersnaam moest aangeven?

Ik vraag dit omdat je ook op 28-04-2008 schrijft dat het niet werkt!

Bassie

kiran
door kiran - Apr 29, 2008 om 13:05
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Piet

Ben blij dat het is opgelost, hoef ik ook niet meer met je mee te balen! Lastig dat het een paar dagen moest duren.

En jij bedankt, voor de terug-koppeling!

m.vr.gr. kiran

door 6443b19 - May 2, 2008 om 16:11
9 Antwoorden / 9 Vragen

Bassie

Je hebt gelijk wat betreft " Outlook & Mailbox van Het Net.Daar werkte het niet,maar dat kwam volgens mij dat de gebruikersnaam in Outlook in de rubriek Zenden & ontvangen niet geacepteerd werd zonder @ wat wel geacepteerd werd door Mailbox en dat heeft mij op een dwaalspoor gezet.

Ik hoop dat het iets duidelijker is.Ik begrijp niet waarom de een het wel en de ander het niet acepteerd.MAAR IK BEN BLIJ DAT HET WERKT!!!!!!!!

Groetjes

Piet