we
door wenneke30 Jul 30, 2008 om 19:18
Computers & telefonie

Ziggo en betalingen

ik ga proberen om te beschrijven wat er gaande is en dan wil  ik graag weten wat mijn rechten zijn als consument en hoe ik dit het beste kan aanpakken.


wij zijn ongeveer al 8 jaar klant bij @home. in juni werd dit overgenomen door ziggo. op tot moment werd tot onze verbazing onze internet verbinding afgesloten.


onze digitale tv bleef wel actief. nadat ik gebeld had werd ik netjes opnieuw aangesloten ,maar als nieuwe abbonnee met een nieuw klantnummer.


terwijl wij niets opgezegd hadden of wat dan ook.


nu blijkt dus dat ik op mijn oude klantnummer voor 8 maanden betaald heb dus tot eind augustus. maar nu kreeg ik een nieuwe factuur met het nieuwe klantnummer van 6 juni tm 31 augustus een bedrag van bijna 85 euro.


ik ben uiteraard gelijk gaan bellen want nu heb ik voor dit jaar omgerekend al 10 ,5 maanden betaald.


een maand voorruit ok maar dit is te gek.


ook is mij toegezegd dat ik een vergoeding van 10 euro zou krijgen voor het afsluiten en een vergoeding van 10 euro van een waardebon van bol.com die ik nooit ontvangen heb als dank voor medewerking aan het klantenpannel.


nu heb ik dus 2 uur aan de telefoon gezeten en 3 collegas daar aan de lijn gehad waarvan ik van de laatste als antwoord krijg wij bellen u terug ik weet niet wat er aan de hand is maar er klopt niets van.


het is nu dus een week later ,ik heb wederom zelf weer gebeld maar kreeg te horen u moet maar wachten op ons telefoontje.


de rekeningen zijn dus wel afgeschreven, service ho maar.


wat kan ik nu doen ??????


 

743 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Jul 30, 2008 om 20:02
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@wenneke30


Door die overname is het nu momenteel een administratief zooitje. En uw geval berust ook op een administratieve fout m.i. 'T is natuurlijk van de gekke dat er zoveel vooruit betaald is. Maar ik zou, als de internet verbinding toch weer in orde is, even afwachten. "Men" schijnt met de problemen bezig te zijn .........


Heb nog wel gevonden bij Ziggo: "als er problemen zijn met de facturen dat je bij @Home-internet moet zijn. Tel.nr. 010-8902542


Vond ook nog:@Home Tel.nr.050-8533333 / Antwoordnummer 45035 / 1040 VP Amsterdam


Service is weer ver te zoeken, maar ik zou het hele verhaal naar dat gratis antw.nr.sturen. Kunnen ze het lezen!! Komt misschien beter over dan bellen.


Succes, m.vr.gr. kiran

we
door wenneke30 - Jul 30, 2008 om 20:09
1 Antwoorden / 3 Vragen
0

uiteraard heb ik ook via email gereageerd ik wilde nml wel alles zwart op wit wat ze beloven.


alleen vraag met ook af wie die telefoonrekenig gaat betalen van 2 uur o900 op een 06 nummer maar ja dat is eventueel van latere zorg.


ik wil ook best afwachten maar waarschijnlijk krijg ik weer een rekenig over een week en daar zit ik niet op te w8 het groeit niet op me rug

kiran
door kiran - Jul 30, 2008 om 20:31
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@wenneke30


Neem aan dat u bewijs heeft van die 10 maanden vooruit betaling, waarom dan volgende week weer de rekening voldoen? Me dunkt dat u voorlopig vooruit kunt!


http://www.consuwijzer.nl/  < meer info


Tik op Consuwijzer in: Internet > klacht over internet > waar kan ik terecht ....


Mocht het allemaal te lang gaan duren en u zou er werk van willen maken ...........ff de surfplank op en kijken op Consuwijzer. (of dien een klacht in)

in
door infomaker - Sep 2, 2008 om 21:21
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mijne Heer,U moet contant met Ziggo bellen tot dat U een antwoordt krijgt!


U moet NIET het 0900 nummer draaien,maar gewoon rechtstreeks


ZIGGO NUMMER BALIE 0505833333,en laat je niet afscheppen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer