ta
door tammiek May 20, 2009 om 14:43
Computers & telefonie

Ziggo (geen alles-in-een pakket)

Hoi,


binnenkort ga ik verhuizen en wil ik graag het alles-in-een basispakket van ziggo bestellen. voor 40 euro zit hier de telefoon, internet en digitale tv bij in. actie is nu dat de installatie gratis is (door een monteur) en je krijgt een digitaal kastje.


op het moment dat ik me wilde aanmelden zag ik dat ik niet het alles-in-een pakket kan bestellen maar wel alle producten (internet, telefoon, digitale tv) afzonderlijk waardoor ik duurder uit ben en niet van de actie gebruik kan maken.


Dus ik heb hierover gebeld naar Ziggo om verhaal te halen. Kreeg ik de mededeling dat het gebied waar ik woon (Overijssel) Cogas (kabelbedrijf) het niet toelaat dat Ziggo een compleet contract aanbiedt. Dit is in feite toch b#lsh#t want ik kan de producten wel allemaal afzonderlijk bestellen.


Heb gevraagd of ik toch op de een of andere manier van de actie kan profiteren en een korting kan krijgen als ik alle producten afzonderlijk bestel. Dit kan dus niet is me meegedeeld.


Hiermee laat je de klant toch stikken!


Weet iemand of dit waar is? En of ik iets anders kan doen waardoor ik toch dat alles-in-een pakket kan bestellen?


Welke andere aanbieders zijn er waar ik me kan aanmelden die dezelfde digitale kastjes gebruiken als ziggo? Ik heb namelijk een paar maanden geleden een dure Humax digitaal kastje gekocht en daar kan ik straks niks mee als de provider het kastje niet ondersteund.


alvast bedankt!

364 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

grindweg
door grindweg - May 20, 2009 om 20:34
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

let op het addertje gratis bellen alleen als het iemand is die ook bij hun aangesloten is. voor de rest is het inderdaad!@#$%^&*(

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer