Ziggo go
klopt dat dat Ziggo wel eens onterecht inloggegevens blokkeert van Ziggo GO Ik heb heel vaak als ik met de computer wil inloggen steeds een melding inloggegevens onjuist En het is zeker geen typefout want de gegevens worden automatisch ingevoerd als ik op de site klikt dat ging een dikke week goed en nu zegt hij je gegevens fout bij het inloggen Hier word je toch echt super chagrijnig van
Dat klopt.
Heb ik ook gehad en op de ziggo community uiteindelijk een cure gevonden. Check de onderste link even.
Foutmelding Ziggo go
Zet de klacht eens op het Ziggo forum kijken of het een beetje resoneert en meer mensen er last van hebben of dat het misschien toch in je eigen installatie moet zoeken. Zelf herken ik het in ieder geval niet.
De klacht staat al op het forum, daar heb ik mijn oplossing ook vandaan gehaald ;)
Bij jouw link staat overigens wel een heel specifieke fout, als TS dat ook heeft had hij dat best even kunnen toelichten.
Dat klopt, gezien het feit wat hij schreef en mijn eigen ervaring met een soortgelijke melding heb ik deze link geplaatst ;-)
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Mogelijk zit het toch bij uzelf/uw installatie zoals @henkde zevende ook al oppert.
dit probleem doet zich alleen voor als je de media box next heb en openbaart/openbaarde zich na een software update.
Ziggo is bezig met net uitgeven van genoemde box en als je huidige box de geest geeft dan krijg je automatisch deze.
Ik heb al een tijdje de next, maar heb dat probleem dus niet en ook niet gehad.
Ik heb de app Ziggo Go geïnstalleerd op meerdere apparaten en hoef nooit in te loggen.... Heeft u dan een apart abonnement, of versie + ? Ik heb alleen destijds meen ik mijn klantnummer ingetikt. Ik heb alleen kabel-tv van Ziggo.
dit probleem doet zich alleen voor als je de media box next heb en openbaart/openbaarde zich na een software update. Want de app gaf geen storing op mijn mobiele telefoon.
Ziggo is bezig met net uitgeven van genoemde box en als je huidige box de geest geeft dan krijg je automatisch deze.
Maar de Next is niet voor abonnees met alleen een kabel tv abonnement.
Heeft u nog geen contact gehadd met https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact ? Bijv. d.m.v.
- je kunt de klantenservice bereiken via 0900 1884
- Als je klant bent van Ziggo, dan kun je de klantenservice gratis bellen op het nummer 0900 1884
- Als je als particulier een product wilt bestellen telefonisch dan kun je bellen met 0900 1884
- Je kunt de zakelijke klantenservice bellen met 0900 1884
De helpdesk van Ziggo geeft hierin geen ondersteuniung. Zij verwijzen ze door naar de ziggo community...
Merkwaardig, dat zegt dan ook weer iets over de service/helpdesk van ziggo.
Het is niet merkwaardig dat de helpdesk voor een dergelijk probleem verwijst naar de Community. Als het door de anderen niet opgelost kan worden, pakt de webcare medewerker het wel op.
Oja, ik vond dit toch echt:
-
-
Was dit nuttig?
@Heremietkreeft
Wat zou het dan moeten zeggen over de HD? Kan me voorstellen dat zij wel andere vragen te beantwoorden hebben en de community van ziggo werkt fantastisch. Mensen zouden eens veel meer van die dingen gebruik moeten maken ;)
Dat wat je in je kader zegt klopt... maar dat is de technische HD en de verkoopafdeling.
Mijn uitgangspunt en ook ervaring bij anderen, waaronder i-net/tv providers is dat men bij de helpdesk wel raad weet en niet 'gaat varen' op info van andere klanten.
Men dient op zijn minst aan te kunnen geven wat men als helpdeskmedwerker denkt dat er niet goed gaat of goed wordt gedaan.
M.a.w.: men zou dit dan ook zelf moeten weten: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-go-foutmelding-incognito-modus/m-p/769351 (De link die u gaf)
Klanten kunnen NIET gratis bellen naar dat 0900 nummer!
@heremietkreeft, Ziggo heeft alle nummers en contactmogelijkheden heel duidelijk op hun site staan.
Daarbij het probleem dat ts heeft ligt niet aan Ziggo maar aan de gebruiker zelf en daar kunnen ze juist heel goed mee helpen op de community van Ziggo. Daar zitten mensen met veel gebruikers ervaring en ook mensen van de technische afdeling van Ziggo zelf dit in tegenstelling tot de helpdesk.
Inderdaad correct. Het 900 is inderdaad een betaalnummer (belkosten). Daarbij was ik vergeten dat ik zelf ook vaak gebruik heb gemaakt van het 1200 nummer met dan wel de aantekening dat men dan wel ook telefoondienst van Ziggo moet afnemen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer