Sinds enige tijd is UPC overgenomen door Ziggo. Daar waar ik erst kon bellen met een probleem betaalde ik 0,10 c per minuut. Nu bij Ziggo kost het mij 0,90 c per minuut, met een maximum van 45 euro. Iemand een voordeliger nummer voor mij? Mijn vermoedens zijn dat zo het "gratis "sportkanaal betaald moet worden!
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Je belt Ziggo altijd zonder extra kosten. Bij Ziggo betaal je namelijk het normale tarief voor onze servicenummers. Sommige servicenummers zijn gratis. Het beltarief voor Ziggo Klantenservice was € 0,10 per minuut + het normale tarief. Er wordt nu geen € 0,10 meer berekend voor het bellen naar een servicenummer van Ziggo. Je betaalt alleen het normale tarief.
Wat is het normale tarief?
Normaal tarief betekent dat je dezelfde kosten betaalt als voor het bellen naar een vast nummer. Er worden dus geen extra kosten berekend voor het bellen naar een 0900-nummer waarvoor het normale tarief geldt.
@elburgzuid. Mocht u geen telefoonkosten willen maken, dan zou u het kunnen proberen via de mailformlier. (eerlijkheidshalve worden die soms erg laat/niet beantwoord)
Een alternatief is wellicht het probleem op het Ziggoforum neer te leggen, soms kunnen forumleden aldaar u verder helpen. (misschien zelfs hier?) Een enkele keer helpt een Ziggowebcare de klant ook verder op het forum. Dat is wel een groot verschil met UPC. Op het forum van UPC werden klanten doorgaans heel snel door webcare geholpen, dat is nu nog maar sporadisch.
Facebook kan ook nog uitkomst brengen, daar helpt de webcare wel.
Ik heb geen vaste telefoon. Ook al zoiets, 0900-1884 werkt niet. Alleen 0900-9299, daar betaal ik dus wel 0,90 c per minuut.Maar goed, helpen doen ze zo wie zo niet, want ik had ze aan de lijn ( op 0900-1884 een paar weken geleden ) beloftes dat het opgelost zou worden en dat ze zouden terug bellen. No Way. Formulier invullen. Helpt niets!!! Ziggo, ben er niet blij mee.
elburgzuid schreef op donderdag 19 nov 2015, 09:19: Ik heb geen vaste telefoon. Ook al zoiets, 0900-1884 werkt niet. Alleen 0900-9299, daar betaal ik dus wel 0,90 c per minuut.Maar goed, helpen doen ze zo wie zo niet, want ik had ze aan de lijn ( op 0900-1884 een paar weken geleden ) beloftes dat het opgelost zou worden en dat ze zouden terug bellen. No Way. Formulier invullen. Helpt niets!!! Ziggo, ben er niet blij mee.
Probeer de andere kanalen die wij aangeraden hebben.
elburgzuid schreef op donderdag 19 nov 2015, 09:19: Ik heb geen vaste telefoon. Ook al zoiets, 0900-1884 werkt niet. Alleen 0900-9299, daar betaal ik dus wel 0,90 c per minuut.Maar goed, helpen doen ze zo wie zo niet, want ik had ze aan de lijn ( op 0900-1884 een paar weken geleden ) beloftes dat het opgelost zou worden en dat ze zouden terug bellen. No Way. Formulier invullen. Helpt niets!!! Ziggo, ben er niet blij mee.
Hoezo werkt 0900 1884 sowieso niet? Dit nummer is nog steeds in gebruik bij ZIGGO en tegen lokaal tarief constateerbaar.
elburgzuid schreef op woensdag 18 nov 2015, 13:39: Sinds enige tijd is UPC overgenomen door Ziggo. Daar waar ik erst kon bellen met een probleem betaalde ik 0,10 c per minuut. Nu bij Ziggo kost het mij 0,90 c per minuut, met een maximum van 45 euro. Iemand een voordeliger nummer voor mij? Mijn vermoedens zijn dat zo het "gratis "sportkanaal betaald moet worden!
Die laatste zin is sowieso een veronderstelling uwerzijds die op niets is gebaseerd.
Een mobiele provider van GSM kan extra kosten voor 0900 gesprekken rekenen!
Maar mailen is gratis en werkt traag maar wel. Verder, heb je geen goede buren met ook Ziggo en telefoon?
Ook via je buren gratis 1200 bellen, en een Dect is soms genoeg bereik voor jou thuis. Ik denk dat de 90 cent een probleem is van jou mobiel dus welke heb je?
Ook de Politie via 0900 8844 is soms erg duur door mobiele toeslag die vooral prepaid providers soms rekenen.
carola.83 schreef op donderdag 19 nov 2015, 10:06: .......Ook al zoiets, 0900-1884 werkt niet.........
Hoezo werkt niet? Dit nr. werkt gewoon en speciaal voor jou 1 minuut geleden nog even geprobeerd.
Dat andere 0900 IS helemaal NIET van Ziggo! e-klantenservice Hoe kom je er bij om dat nr. te gaan bellen!
zoals ik schrijf. 1884 werkt bij mij niet, zeker geblokt omdat ik negatief was? En dat dure nummer werkt prima. doe ik dus NIET. Ik maak me er niet meer druk om. Zoek wel een alternatief.
elburgzuid schreef op donderdag 19 nov 2015, 16:35: zoals ik schrijf. 1884 werkt bij mij niet, zeker geblokt omdat ik negatief was? En dat dure nummer werkt prima. doe ik dus NIET. Ik maak me er niet meer druk om. Zoek wel een alternatief.
Toch bedankt voor de respons
Je bent zelf zo onhandig om een duur doorschakelnummer te bellen. En dan moord en brand schreeuwen? De reden dat het nummer van Ziggo niet werkt moet je bij je mobiele provider zoeken, is echt niet geblokkeerd hoor.
elburgzuid schreef op donderdag 19 nov 2015, 16:35:
carola.83 schreef op donderdag 19 nov 2015, 10:06: .......Ook al zoiets, 0900-1884 werkt niet.........
Hoezo werkt niet? Dit nr. werkt gewoon en speciaal voor jou 1 minuut geleden nog even geprobeerd.
Dat andere 0900 IS helemaal NIET van Ziggo! e-klantenservice Hoe kom je er bij om dat nr. te gaan bellen!
zoals ik schrijf. 1884 werkt bij mij niet, zeker geblokt omdat ik negatief was? En dat dure nummer werkt prima. doe ik dus NIET. Ik maak me er niet meer druk om. Zoek wel een alternatief.
Toch bedankt voor de respons
Ja hoor je bent geblokt. Komt omdat ik aan Ziggo heb gevraagd je nr. te blokkeren.
een alternatief voor het telefoonnummer van Ziggo is 088 7170000 maar dan komt u bij het hoofdkantoor uit. Als u de klantenservice nodig heeft dan zal men u daar doorverwijzen naar 0900-1884. Als dat met uw telefoon niet lukt dan is het wellicht mogelijk om met een ander toestel te bellen. De kosten voor 0900-1884 heeft u al in eerdere antwoorden gezien. Ik heb geen idee wat uw probleem met Ziggo is maar ik raad u aan om standvastig te zijn. Niet alleen bij Ziggo maar te vaak, naar mijn mening, heeft een klantenservice de neiging om mensen af te schepen. Door standvastig en vasthoudend te zijn lukt het vaker om alsnog dat geregeld te krijgen wat nodig is. Mijn ervaring met Ziggo is dat het ook bij Ziggo nodig is om er wat 'druk' op te zetten. Dat loont, als u bijvoorbeeld een periode geen gebruik heeft kunnen maken van uw abonnement dan zal Ziggo dit compenseren (als u maar volhoud), zoals het ook hoort uiteraard.
Je gaat desnoods naar de site van ZIGGO, waarin jij je kan aanmelden om ergens van abonnee te worden (dat onderscheidt wordt niet gemaakt). Daar heb je een optie waarop ze je kunnen terugbellen als automatisch proces. Waarop direct je telefoon overgaat en neemt op en je bevind vervolgens in het normale optiemenu als dat je normaal zelf zou bellen.
Hallo, Via contact-mail bijna toch altijd goed geholpen door Ziggo...Men belt vaak terug of men krijgt 'n mail terug....Dan is 't ook gratis als Ziggo contact neemt... Bellen is nergens gratis, alleen als je als klant ergens wil aanmelden... Telefoneren is de laatste tijd best erg duur zowel met de mobiel als vaste telefoon...
Dat van dat sportkanaal is natuurlijk onzin. Maar het kost geen € 0,90, maar € 0,90 "plus uw normale telefoonkosten". Die zijn bij KPN (vast) €0,12 per minuut en mobiel afhankelijk van je provider.
Zo bel ik wel eens voor 2 cent per minuut naar het verre buitenland. Dan staat er op de rekening (bij KPN vast) 14 cent per minuut. Houd dus altijd rekening met de "normale telefoonkosten".
Bij UPC was het zo dat je met mobiel bellen duurder uit was dan met een vaste telefoon . Ook werd je via email vaak eerder geholpen . Weet niet of dat bij Ziggo nu ook zo is . Zelf bel ik een helpdesk liever niet , daar je vaak erg lang in de wacht staat . Er zitten een paar goeie tussen , maar er zitten er tussen die er een potje van maken . Niet zelden dat je je net opgewaardeerde prepaid hoort leeg lopen voordat je überhaupt iemand aan de lijn hebt .
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen? Net zoals bij netflix? Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ?
Lees meer
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer