Ziggo - Internet
Ik heb zojuist 32 minuten in de wacht gestaan en toen ik iemand aan de telefoon kreeg werd de haak erop gegooid! Ik sta nu wederom in de wacht om iemand aan de telefoon te krijgen! Ik ben werkelijk woest over de gang van zaken en denk dat er niets anders opzit dan het via Kassa, Facebook en Twitter te gaan spelen, want Ziggo heeft maling aan mij als nieuwe klant, ik word door niemand gehoord en niemand doet wat aan het feit dat ik geen internet heb terwijl deze al lang werkende had moeten zijn vanaf 31 maart jl.! Ik heb op 25 mrt jl internet bij Ziggo afgesloten dit was uiteraard binnen 5 minuten geregeld, vanaf 31 maart zou het actief zijn, ik heb een monteur betaald a 30 euro!!!!! en ik ben nu al ruim 1,5 week aan het bellen want mijn internet werkt tot op de dag van vandaag nog steeds niet! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, nazorg belt notabene tot 2 x toe om te vragen wat ik van mijn internet vind?!?!?! Interne communicatie van werkelijk beneden alle peil, Ze zeggen eraan te werken en er iets aan te doen, maar er gebeurd helemaal niets! Werkelijk elke afdeling binnen Ziggo is op de hoogte dat ik nog steeds geen internet heb en niemand helpt mij en niemand doet iets aan de klachten! Is et allemaal zo ingewikkeld?! Elke medewerker zegt ook iets anders, dan is het 1 opgelost en is het ineens weer iets anders etc telkens word ik afgewimpeld! Hoe belachelijk wil je het hebben werkelijk?!?!
Ik ben een heel dossier aan het opbouwen met alle namen, dagen, tijdstippen, afdelingen etc van de afgelopen 1,5 week die ik allemaal gesproken heb en zal dit in een aangetekend schrijven aan de heer Blom doen toekomen!!!!! Kan hij ook eens lezen hoe zijn persooneel met klanten omgaan. Ik ben er helemaal klaar mee en accepteer dit gedrag dus niet! Het is niet te geloven hoe Ziggo met mij als klant omgaat! Ik heb notebane voor hen gekozen omdat ze zeggen zichzelf zo hoog in het vaandel te hebben staan qua service. Niets van dit is waar, want je word gewoon genegeerd en het zal ze een worst wezen of jij al betaald voor je diensten maar ze nog niet eens hebt! Daarom alvast deze oproep aan Ziggo. Misschiend at er iemand wakker wordt en in actie komt? Ik betwijfel het na zoveel moeite en 0 resultaat. Maar je weet nooit!!
Ik eis daarom zo spoedig mogelijk telefonisch contact en mijn internet zoals besteld en werkende per 31 mrt jl.!!!
Je zegt dat je betaald hebt voor een monteur, heeft de monteur alles niet werkend achtergelaten dan?
Normaal gesproken is het niet zo'n probleem om na installatie van het modem een internetverbinding aan de praat te krijgen.
Is iets wat een leek zelf nog kan doen.
Dat je soms lang in de wacht staat dat zou kunnen, dan bel je net op een druk tijdstip.
Kan je het beter even in de avonduren proberen.
Heb zelf op zich een goede ervaring met de klantenservice van Ziggo.
Maar er gaan ook wel eens dingen verkeerd, kan gebeuren, we zijn allemaal mensen.
Uiteindelijk zal Ziggo ook niet te beroerd zijn om de dagen waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van internet te compenseren.
Laat je door verbinden met de afdeling opzeggingen. leg daar het voorledig probleem voor en meld dat je er helemaal klaar mee bent. zij zullen er namelijk dan alles aan doen om jou bij hun te houden. Sinds ziggo samen is gegaan met UPC is het idd hopeloos bij ziggo. Ze vergeten veel en komen beloofde dingen niet snel na. Ik heb het het idee dat de klanten service zelf achterloopt in informatie. ik kan je allen adviseren daar nog eens heen te bellen en ook melden dat je een voorledig logboek bij houd.
Uiteraard heb alle tijdstippen geprobeerd. Daarbij is de gehele installatie prima afgerond en betreft het hier alleen nog maar het ACTIVEREN van het modem. De codes indienen die je in je brief ontvangen hebt. Dat werkt dus niet! Het activeren is het enige waar ik op wacht en dit schijnt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te zijn voor Ziggo om op te lossen!
[quote=leontienroyen schreef op woensdag 8 apr 2015, 16:05]Uiteraard heb alle tijdstippen geprobeerd. Daarbij is de gehele installatie prima afgerond en betreft het hier alleen nog maar het ACTIVEREN van het modem. De codes indienen die je in je brief ontvangen hebt. Dat werkt dus niet! Het activeren is het enige waar ik op wacht en dit schijnt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te zijn voor Ziggo om op te lossen!
Beste Leontien, nou jij bent woedend zeg. Je hebt het helemaal gehad, dat is dan ook wel merkbaar. Als je met internetbankieren hebt betaald, kijk eens of je kunt beginnen met het storneren van het betaalde bedrag. Daarop hebben ze (nog) geen recht. Stuur vervolgens een brief met je grieven en stuur die aangetekend. Verzoek direct op de eerste nota compensatie te verlenen voor de kosten die je maakte, inclusief die van het aantekenen van je brief. Dan is het contact krijgen in de avonduren iets dat je een paar dagen achter elkaar nog wat je extra kan doen. Indien je contact hebt, zeg dan ook dat de brief al weg is en dat ze snel moeten zijn met de zaak oplossen.
Sterkte en bedenk: de grootste woede haalt niets uit tegen dit soort zaken. Je hebt jezelf ermee. Mensen met woede gaan het eerste dood, dus: denk aan je gezondheid.
Als er geen aansluiting is zou TS dat nu doen wat u voorstelt?
Als je met internetbankieren hebt betaald, kijk eens of je kunt beginnen met het storneren van het betaalde bedrag
Neen ik doe het zeker niet fout, maar misschien kan jij anders even langskomen als je denkt dat je het zo goed weet? Liever gister dan vandaag dat het gewoon werkt! Er zit een error in mijn order namelijk en dat ligt bij ZIGGO. Het op afstand activeren lukt ook niet. Dit komt dus door deze fijne error in mijn order. Als je nog andere suggesties hebt hoor ik het graag.
Niets belerends of arrogants aan, het is domweg niet toegestaan volgens de door de redactie opgestelde spelregels , lees maar even hier.
.....Ik eis daarom zo spoedig mogelijk telefonisch contact en mijn internet zoals besteld en werkende per 31 mrt jl.!!!......
Dat kan ik me voorstellen, maar die eis leg je nu wel op de verkeerde plaats.
Aan die eis kan men op dit forum niet voldoen.
Helaas voor jou.
@komsja: dat jij de toon van tijger1 belerend vindt, zegt alles over jou en niks over tijger1!
En overbodig capslock gebruik is tegen de forum regels, dus volkomen terecht dat daar een opmerking over wordt gemaakt door tijger1.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer