le
door leontienroyen Apr 8, 2015 om 14:32
Computers & telefonie

Ziggo - Internet

Ik heb zojuist 32 minuten in de wacht gestaan en toen ik iemand aan de telefoon kreeg werd de haak erop gegooid! Ik sta nu wederom in de wacht om iemand aan de telefoon te krijgen! Ik ben werkelijk woest over de gang van zaken en denk dat er niets anders opzit dan het via Kassa, Facebook en Twitter te gaan spelen, want Ziggo heeft maling aan mij als nieuwe klant, ik word door niemand gehoord en niemand doet wat aan het feit dat ik geen internet heb terwijl deze al lang werkende had moeten zijn vanaf 31 maart jl.! Ik heb op 25 mrt jl internet bij Ziggo afgesloten dit was uiteraard binnen 5 minuten geregeld, vanaf 31 maart zou het actief zijn, ik heb een monteur betaald a 30 euro!!!!! en ik ben nu al ruim 1,5 week aan het bellen want mijn internet werkt tot op de dag van vandaag nog steeds niet! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, nazorg belt notabene tot 2 x toe om te vragen wat ik van mijn internet vind?!?!?! Interne communicatie van werkelijk beneden alle peil, Ze zeggen eraan te werken en er iets aan te doen, maar er gebeurd helemaal niets! Werkelijk elke afdeling binnen Ziggo is op de hoogte dat ik nog steeds geen internet heb en niemand helpt mij en niemand doet iets aan de klachten! Is et allemaal zo ingewikkeld?! Elke medewerker zegt ook iets anders, dan is het 1 opgelost en is het ineens weer iets anders etc telkens word ik afgewimpeld! Hoe belachelijk wil je het hebben werkelijk?!?!
Ik ben een heel dossier aan het opbouwen met alle namen, dagen, tijdstippen, afdelingen etc van de afgelopen 1,5 week die ik allemaal gesproken heb en zal dit in een aangetekend schrijven aan de heer Blom doen toekomen!!!!! Kan hij ook eens lezen hoe zijn persooneel met klanten omgaan. Ik ben er helemaal klaar mee en accepteer dit gedrag dus niet! Het is niet te geloven hoe Ziggo met mij als klant omgaat! Ik heb notebane voor hen gekozen omdat ze zeggen zichzelf zo hoog in het vaandel te hebben staan qua service. Niets van dit is waar, want je word gewoon genegeerd en het zal ze een worst wezen of jij al betaald voor je diensten maar ze nog niet eens hebt! Daarom alvast deze oproep aan Ziggo. Misschiend at er iemand wakker wordt en in actie komt? Ik betwijfel het na zoveel moeite en 0 resultaat. Maar je weet nooit!!
Ik eis daarom zo spoedig mogelijk telefonisch contact en mijn internet zoals besteld en werkende per 31 mrt jl.!!!

768 18 Rapporteer

jo
door joentje1978 - Apr 8, 2015 om 15:33
367 Antwoorden / 6 Vragen

Je zegt dat je betaald hebt voor een monteur, heeft de monteur alles niet werkend achtergelaten dan?

Normaal gesproken is het niet zo'n probleem om na installatie van het modem een internetverbinding aan de praat te krijgen.
Is iets wat een leek zelf nog kan doen.

Dat je soms lang in de wacht staat dat zou kunnen, dan bel je net op een druk tijdstip.
Kan je het beter even in de avonduren proberen.

Heb zelf op zich een goede ervaring met de klantenservice van Ziggo.
Maar er gaan ook wel eens dingen verkeerd, kan gebeuren, we zijn allemaal mensen.

Uiteindelijk zal Ziggo ook niet te beroerd zijn om de dagen waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van internet te compenseren.

ni
door nielsone1992 - Apr 8, 2015 om 15:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Laat je door verbinden met de afdeling opzeggingen. leg daar het voorledig probleem voor en meld dat je er helemaal klaar mee bent. zij zullen er namelijk dan alles aan doen om jou bij hun te houden. Sinds ziggo samen is gegaan met UPC is het idd hopeloos bij ziggo. Ze vergeten veel en komen beloofde dingen niet snel na. Ik heb het het idee dat de klanten service zelf achterloopt in informatie. ik kan je allen adviseren daar nog eens heen te bellen en ook melden dat je een voorledig logboek bij houd.

le
door leontienroyen - Apr 8, 2015 om 16:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

Uiteraard heb alle tijdstippen geprobeerd. Daarbij is de gehele installatie prima afgerond en betreft het hier alleen nog maar het ACTIVEREN van het modem. De codes indienen die je in je brief ontvangen hebt. Dat werkt dus niet! Het activeren is het enige waar ik op wacht en dit schijnt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te zijn voor Ziggo om op te lossen!

jpm
door jpm - Apr 8, 2015 om 16:24
821 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=leontienroyen schreef op woensdag 8 apr 2015, 16:05]Uiteraard heb alle tijdstippen geprobeerd. Daarbij is de gehele installatie prima afgerond en betreft het hier alleen nog maar het ACTIVEREN van het modem. De codes indienen die je in je brief ontvangen hebt. Dat werkt dus niet! Het activeren is het enige waar ik op wacht en dit schijnt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te zijn voor Ziggo om op te lossen!

Beste Leontien, nou jij bent woedend zeg. Je hebt het helemaal gehad, dat is dan ook wel merkbaar. Als je met internetbankieren hebt betaald, kijk eens of je kunt beginnen met het storneren van het betaalde bedrag. Daarop hebben ze (nog) geen recht. Stuur vervolgens een brief met je grieven en stuur die aangetekend. Verzoek direct op de eerste nota compensatie te verlenen voor de kosten die je maakte, inclusief die van het aantekenen van je brief. Dan is het contact krijgen in de avonduren iets dat je een paar dagen achter elkaar nog wat je extra kan doen. Indien je contact hebt, zeg dan ook dat de brief al weg is en dat ze snel moeten zijn met de zaak oplossen.

Sterkte en bedenk: de grootste woede haalt niets uit tegen dit soort zaken. Je hebt jezelf ermee. Mensen met woede gaan het eerste dood, dus: denk aan je gezondheid.

diumenge
door diumenge - Apr 8, 2015 om 16:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Activeren van het modem? Doe je het zelf gewoon niet fout?

valerius-2
door valerius-2 - Apr 8, 2015 om 16:52
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als er geen aansluiting is zou TS dat nu doen wat u voorstelt?

Als je met internetbankieren hebt betaald, kijk eens of je kunt beginnen met het storneren van het betaalde bedrag

le
door leontienroyen - Apr 8, 2015 om 16:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Neen ik doe het zeker niet fout, maar misschien kan jij anders even langskomen als je denkt dat je het zo goed weet? Liever gister dan vandaag dat het gewoon werkt! Er zit een error in mijn order namelijk en dat ligt bij ZIGGO. Het op afstand activeren lukt ook niet. Dit komt dus door deze fijne error in mijn order. Als je nog andere suggesties hebt hoor ik het graag.

aurora1
door aurora1 - Apr 8, 2015 om 19:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niets belerends of arrogants aan, het is domweg niet toegestaan volgens de door de redactie opgestelde spelregels , lees maar even hier.

edrick3
door edrick3 - Apr 8, 2015 om 19:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Ik eis daarom zo spoedig mogelijk telefonisch contact en mijn internet zoals besteld en werkende per 31 mrt jl.!!!......
Dat kan ik me voorstellen, maar die eis leg je nu wel op de verkeerde plaats.
Aan die eis kan men op dit forum niet voldoen.
Helaas voor jou.

Cookies
door Cookies - Apr 8, 2015 om 20:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@komsja: dat jij de toon van tijger1 belerend vindt, zegt alles over jou en niks over tijger1!

En overbodig capslock gebruik is tegen de forum regels, dus volkomen terecht dat daar een opmerking over wordt gemaakt door tijger1.

pi
door pieterwolters - Apr 8, 2015 om 22:25
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leontienroyen schreef op woensdag 8 apr 2015, 16:55]Neen ik doe het zeker niet fout, maar misschien kan jij anders even langskomen als je denkt dat je het zo goed weet? Liever gister dan vandaag dat het gewoon werkt! Er zit een error in mijn order namelijk en dat ligt bij ZIGGO. Het op afstand activeren lukt ook niet. Dit komt dus door deze fijne error in mijn order. Als je nog andere suggesties hebt hoor ik het graag.

Als je op zo'n manier ook communiceert met de Ziggo helpdesk dan kom je ook niet veel verder. Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen als jij op zo'n manier wordt aangesproken door een klant.

door 1953 - Apr 9, 2015 om 00:55
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Reagerend op Uw schreeuwerig betoog.

Is de modem op de juiste wijze aangesloten?

Trek wederom de stekker uit het stopcontact en wacht 2 minuten met de stekker er weer in het stopcontact doen. De modem wordt gereset.

Heeft al de instellingen bijgesteld onder http://192.168.178.1/ ? Het juiste kanaal ingesteld?

Wat is uw maximale internetsnelheid theoretisch?

door 1953 - Apr 9, 2015 om 00:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U heeft voor de monteur € 29,95 betaald, dat houdt in dat u dus de basissituatie, maximaal 30 Mbps, heeft. Bij de andere pakketten tot 120 of 200 Mbps is de monteur gratis bij inbegrepen.

Wordt de modem bedraad of Wi-Fi aangesloten?

tijger1
door tijger1 - Apr 9, 2015 om 09:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat gaat best wel lukken hoor dat u internet hebt op 31 maart. Geen probleem.

Het is hier niet de bedoeling dat u zoveel hoofdletter, vraagtekens en uitroeptekens gebruikt.

Redacteur
door Redacteur - Apr 9, 2015 om 10:01
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Beste forumleden,

We verzoeken jullie on-topic te blijven reageren.

Volgens onze spelregels (zie hier) is het niet toegestaan kapitalen te gebruiken net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst.
Om die reden en voor de leesbaarheid, is het bericht van de topic-starter aangepast in kleinere letters.

Hou het netjes, dan blijft het voor iedereen leuk.

De redactie

komsja
door komsja - Apr 9, 2015 om 18:16
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Ik zou graag ingaan op de reactie van de redaktie,maar aangezien ik niet van het forum afgeknikkerd wil worden hou ik me in en zeg alleen maar dat ik die regel erg ver gezocht vind,maar goed,het woord van de redaktie medewerker(ster) regels zijn de wet en daar hebben we ons helaas aan te houden,want bij tegenspraak word je reactie verwijderd of je word helemaal van het forum afgeknikkerd.

f.weele
door f.weele - Apr 17, 2015 om 10:29
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Dien een klacht in op het Chello Forum. Deze klacht wordt doorgestuurt naar Coax.nl. Als het goed is dan neemt een medewerker van Ziggo telefonisch contact met u op.

klik hier

m.vr.gr.

curly
door curly - May 17, 2015 om 21:31
162 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=leontienroyen schreef op woensdag 8 apr 2015, 14:32]Ik ben werkelijk woest over de gang van zaken en denk dat er niets anders opzit dan het via Kassa, Daarom alvast deze oproep aan Ziggo. Misschien dat er iemand wakker wordt en in actie komt?

Wat denk je hiervan: Mijn vriendin had al jaren zeer tevreden een email account van chello totdat UPC/Ziggo het overnam. Opeens op 12 mei stokte haar oude mail adres onder de (naam.chello.nl). Op 14 mei ligt er een brief in de brievenbus, met de mededeling dat haar (haarnaam.upcmail.nl) account was gehackt. . Ze had mailadres naam.upcmail.nl nog nooit gebruikt! Ze dacht dat de brief nep was. daarom ging ze naar Ziggo klantenservice bellen . Kassa voor Ziggo! Dit schreven ze:

Er is een probleem met uw naam@upcmail e-mail account
Uw e-mailaccount naam@upcmail.nl is tijdelijk door ons geblokkeerd geweest. Dat was noodzakelijk. Het werd misbruikt door criminelen. Ze gebruikten uw e-mailaccount voor het versturen van spam. Met deze email informeren wij u hierover. Om dit snel te kunnen doen hebben we de blokkade opgeheven. Het probleem is dus nog niet opgelost.
Wat is er gebeurd?
Uw e-mailaccount met wachtwoord zijn in het bezit gekomen van criminelen. Dit kan op verschillende manieren zijn gebeurd. Misschien heeft u per ongeluk gereageerd op een 'phishing' e-mail. Dat is een nepbericht waarin uw gegevens worden gevraagd. Het is ook mogelijk dat uw computer een virus heeft.
Wijzig uw wachtwoord en beveilig uw computer. Wilt u niet dat uw gegevens misbruikt worden? Doe dan de volgende 2 stappen: Wijzig uw wachtwoord. Ga naar ziggo.nl/ mail-wiiziqen
Doorloop ons stappenplan voor een veilige computer. Ga naar
Ziggo.nl/klantenservicelinternet/veiligheid/veilige-computer
Heeft u deze stappen gedaan? Dan is uw e-mailaccount weer veilig. Wordt uw e-mailaccount toch nog misbruikt? Dan kunnen wij overgaan tot een langere blokkade.
Heeft u nog vragen?
Kijk op zigoo.nl/klantenservice/interneUveiliqheid/ voor meer informatie over gevaren op het internet. Of bel 0900- (normaal tarief) of 1200 (gratis met een Ziggo lijn), Bereikbaar 7 dagen per week van 7.00 tot 23.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Ziggo abusedesk