mr
door mrt2 Sep 21, 2010 om 15:25
Computers & telefonie

Ziggo internet/telefoonstoring

Zondagochtend j.l. had ik geen vaste internet- en telefoonverbinding. Resetten van mijn modem hielp niet en daarom via mijn mobiele internetverbinding op mijn laptop, gezocht op de site van Ziggo naar een melding van deze storing. Geen melding. Op hun site wordt geadviseerd om bij storingen voor € 0,10 p.m. hun klantenservice te bellen. Omdat mijn vaste telefoonverbinding het dus niet deed, heb ik gebeld met mijn prepaid mobieltje (Telfort). Kosten eerste minuut € 1,35!! Verder geen resultaat. Om toch verder te kunnen, heb ik daarna met mijn Vodafon-internet-kaart, via mijn laptop het Ziggo-contactformulier ingevuld.
Zondagmiddag zag ik op de Ziggo-site, dat er sprake was van een blokstoring, die spoedig zou zijn opgelost. Zondagavond had ik weer internet en vanochtend (dinsdagochtend) kon ik weer bellen en gebeld worden.
Als reactie op mijn contactformulier kreeg ik zojuist (dinsdagmiddag) van Ziggo-klantenservice een mailtje, dat men mijn melding had uitgezocht, en dat het probleem met de internetverbinding waarschijnlijk aan mijn computer lag. De Ziggo klantenservice adviseert mij nu om een systeemherstel toe te passen en veiligheidssoftware te installeren. Verder verwijzen zij naar de leverancier van de door mij gebruikte software en/of computer. Over een inmiddels opgeloste Ziggo-blokstoring wordt verder met geen woord gerept.
Fijn zoveel deskundigheid, overleg en klantenondersteuning. Dat wilde ik hier even kwijt.

1382 3 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Sep 21, 2010 om 15:30
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Als je alleen maar even wilt luchten, doe dat dan bij de Discussies rubriek, want dit is een Vragen rubriek.

mr
door mrt2 - Sep 21, 2010 om 16:34
24 Antwoorden / 12 Vragen

Je hebt gelijk. Maar..., wellicht zit iemand ook met een vraag op dit gebied, dan heeft hij/zij hiermee mogelijk vast een antwoord. Dat scheelt een hoop tijd, kosten, teleurstelling en ergernis.

yoteun
door yoteun - Sep 22, 2010 om 22:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ziggo zegt nooit storing te hebben op de site, terwijl deze er wel degelijk was.
Ik heb zelfs een mail gehad van ze vandaag dat het is öpgelost" niet dus.
Maar je kan wel 1200 bellen als je ook telefonie hebt van ze. is gratis.
Hopelijk heb je er iets aan. Groetjes yoteun