mr
door mrt2 Sep 21, 2010 om 15:25
Computers & telefonie

Ziggo internet/telefoonstoring

Zondagochtend j.l. had ik geen vaste internet- en telefoonverbinding. Resetten van mijn modem hielp niet en daarom via mijn mobiele internetverbinding op mijn laptop, gezocht op de site van Ziggo naar een melding van deze storing. Geen melding. Op hun site wordt geadviseerd om bij storingen voor € 0,10 p.m. hun klantenservice te bellen. Omdat mijn vaste telefoonverbinding het dus niet deed, heb ik gebeld met mijn prepaid mobieltje (Telfort). Kosten eerste minuut € 1,35!! Verder geen resultaat. Om toch verder te kunnen, heb ik daarna met mijn Vodafon-internet-kaart, via mijn laptop het Ziggo-contactformulier ingevuld.
Zondagmiddag zag ik op de Ziggo-site, dat er sprake was van een blokstoring, die spoedig zou zijn opgelost. Zondagavond had ik weer internet en vanochtend (dinsdagochtend) kon ik weer bellen en gebeld worden.
Als reactie op mijn contactformulier kreeg ik zojuist (dinsdagmiddag) van Ziggo-klantenservice een mailtje, dat men mijn melding had uitgezocht, en dat het probleem met de internetverbinding waarschijnlijk aan mijn computer lag. De Ziggo klantenservice adviseert mij nu om een systeemherstel toe te passen en veiligheidssoftware te installeren. Verder verwijzen zij naar de leverancier van de door mij gebruikte software en/of computer. Over een inmiddels opgeloste Ziggo-blokstoring wordt verder met geen woord gerept.
Fijn zoveel deskundigheid, overleg en klantenondersteuning. Dat wilde ik hier even kwijt.

1382 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Sep 21, 2010 om 15:30
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Als je alleen maar even wilt luchten, doe dat dan bij de Discussies rubriek, want dit is een Vragen rubriek.

mr
door mrt2 - Sep 21, 2010 om 16:34
24 Antwoorden / 12 Vragen
0

Je hebt gelijk. Maar..., wellicht zit iemand ook met een vraag op dit gebied, dan heeft hij/zij hiermee mogelijk vast een antwoord. Dat scheelt een hoop tijd, kosten, teleurstelling en ergernis.

yoteun
door yoteun - Sep 22, 2010 om 22:42
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ziggo zegt nooit storing te hebben op de site, terwijl deze er wel degelijk was.
Ik heb zelfs een mail gehad van ze vandaag dat het is öpgelost" niet dus.
Maar je kan wel 1200 bellen als je ook telefonie hebt van ze. is gratis.
Hopelijk heb je er iets aan. Groetjes yoteun

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer