gs
door gscager Sep 7, 2009 om 15:01
Computers & telefonie

Ziggo mail

hallo zijn er meer mensen die net zoals ik al twee weken niet meer bij windows mail kunnen komen  die dit via ziggo 0ntvangen, bij ziggo beweerd men dat het een storing bij een deel van de klanten zou zijhn oko een storing van een paapr uur of desnoods een paar dagen zou nog kunnen maat twee weken?
ik kan alleen nog bij mijn mail via een omweg via de site van ziggo en webmail maar deze wekt minder als windows



608 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

avotar
door avotar - Sep 11, 2009 om 13:41
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vroeger toen ziggo nog @home was (en ik nog klant van ze), heb ik dat ook wel eens gehad.
Wat nog wel eens wilde helpen is je account dat je hebt ingesteld verwijderen van je pc en helemaal vers en opnieuw instellen.

Wat ze ook nog wel eens deded was afwijken van de informatiegids zoals je die gekregen hebt bij je abonnement en de SMPT en mail server namen veranderen.

Helaas kan ik zelf niet bij die gegevens anders had ik het even opgezocht voor je, maar ik zou daar eens naar kijken.




gs
door gscager - Sep 11, 2009 om 15:49
200 Antwoorden / 110 Vragen
0

hij werkt inmiddels weer volgens mij was het een combinatie van de storing bij ziggo en mogelijk iets van een virus of zoiets , want ik heb er een scan over heen laten gaan en die vond wel iets wat niet pluis was maar ik weet niet meer hoe het heete ,maar om het  definitief  te verweideren moest de comp opnieuw opgestart worden dus het zal wel iets groots geweest zijn


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer