Ziggo verhoogt tarief al na enkele maanden
Net van Ziggo een prijsverhoging gekregen met de mededeling; de prijs gaat omhoog voor het Alles-in-1-pakket Basis.
Ik heb een abonnement Royal met o.a. 50mb etc. en moet ook betalen.
Dit vind ik byzonder klant onvriendelijke na net samengegaan te zijn met UPC. Kan dit zo maar. Komt mij over als machtsmisbruik.
Het probleem is wellicht op te lossen door over te stappen, maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden. Wie heeft hier ook ervaring/moeite mee????
Het pakket wordt met één euro per maand verhoogd, het bellen met 0,01 cent was 0,99 cent wordt 10 cent per minuut. Uw stelling dat de "grandioze" prijsverhoging te maken heeft met het samenvoegen van twee kabelaar snijdt geen hout want alle providers passen jaarlijks hun tarieven aan.
.... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!
[quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:17].... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!
[quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:17].... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!
Ik zit ook goed en ik heb NIET geschreven een"grandioze" verhoging, maar alléén dat de prijs omhoog gaat. Dus even goed lezen. Ik vind het namelijk onverkwikkelijk dat dit soort bedrijven maar doen wat zij willen en de klant kan stikken . Zij weten dondersgoed dat een zelfde alternatief niet voorhanden is. Helaas. Dat is mijn punt. Het is dus in mijn ogen een misleidende aankondiging die je als klant zo maar hebt te accepteren of je kan opzouten.
"Wie heeft hier ook ervaring/moeite mee????"
Wel ervaringen mee, maar geen moeite ermee.
Zie verder de reactie van @ron530.
Ben blij dat ik nog niets hier over gehoord heb, kan ik tenminste weer rustig gaan slapen, want elke cent is er een dat kan aardig oplopen als men de hele dag aan het bellen bent.
Mijn stelling "grandioze" verhoging trek ik bij deze in maar dat de overname van Ziggo door UPC de reden zou zijn is apert onjuist.
[quote=janlida schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:31][quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:17].... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
Dus zit je goed!
Ik zit ook goed en ik heb NIET geschreven een"grandioze" verhoging, maar alléén dat de prijs omhoog gaat. Dus even goed lezen. Ik vind het namelijk onverkwikkelijk dat dit soort bedrijven maar doen wat zij willen en de klant kan stikken . Zij weten dondersgoed dat een zelfde alternatief niet voorhanden is. Helaas. Dat is mijn punt. Het is dus in mijn ogen een misleidende aankondiging die je als klant zo maar hebt te accepteren of je kan opzouten.
Ik kan wel met u meevoelen. Sinds ik vorig jaar naar UPC ben overgestapt, heb ik drie prijsverhogingen meegemaakt. Eerst mijn telefoonabo met 1 euro, toen ergens in september met 1, 50 mijn alles in 1 pakket en nu weer 1 euro. Dus zo ben ik 3,50 per maand meer kwijt.
Troost u, diegenen die een horizonbox hebben die moeten nu 2 euro meer betalen. Zeker als dank dat ze een duurder pakket hebben ;-)
En dan nog niet te spreken van de goede zenders die ze er per 1 juli uit gaan halen als je voormalig UPC klant was.
Ik vind het ook flut, maar je doet er niks aan.
Dien een klacht in bij de ACM dat je niet kunt overstappen naar 'n concurrent, opdat die er simpelweg niet is (exact zelfde situatie hier afgelopen jaar bij Ziggo 20 procent meer gaan betalen).
Geheel zinloos, die overheidsclub snapt werkelijk helemaal niets, maar bij genoeg klachten worden ze misschien ooit wakker.
[quote=ron530 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:09]Het pakket wordt met één euro per maand verhoogd, het bellen met 0,01 cent was 0,99 cent wordt 10 cent per minuut.
Van 0,99 eurocent naar 0,10 eurocent is een FIKSE prijsverlaging!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer