door 1947fkk Nov 29, 2011 om 18:29
Computers & telefonie

ZIGGOI-bedrog?

Mis het juiste moment niet, stap nu over
Digitale tv

Ziggo creëert voor iedereen die nog niet is overgestapt op Alles-in-1 van Ziggo Het Juiste Moment om dit te doen. Want als je nú overstapt, ontvangt je een HD ontvanger van € 199 voor maar € 49!* Hiermee bekijk je alle populaire zenders in HD-kwaliteit. Bovendien profiteer je bij Alles-in-1 van Ziggo ook van razendsnel internet en kun je gratis bellen naar ruim 1 miljoen andere Ziggo Telefonie-abonnees.
De voordelen van Alles-in-1

televisie, internet en telefonie in 1 pakket
alle populaire zenders standaard in HD beschikbaar
standaard circa 60 digitale zenders (plus zo'n 25 analoge)
snel en betrouwbaar internet
inclusief Wi-Fi modem (geïntegreerde wireless-N router voor draadloos internet)**
gratis bellen naar ruim 1 miljoen andere Ziggo Telefonie-abonnees
gratis installatie door monteur bij Alles-in-1 Plus of Extra
gratis Overstapservice

Welk pakket past het best bij jou?
Alles-in-1: Televisie, Internet en Telefonie Alles-in-1 Extra Alles-in-1 Plus Alles-in-1 Basis
Prijs per maand € 67 per maand € 52 per maand € 42 per maand
Snelheid download 120 Mbit/s
upload 10 Mbit/s download 40 Mbit/s
upload 4 Mbit/s download 10 Mbit/s
upload 1 Mbit/s
Installatie door monteur gratis gratis € 29,95 (i.p.v. € 99)
HD ontvanger van € 199 voor € 49* Afb - Icon - Checked Afb - Icon - Checked Afb - Icon - Checked

Bestel
Meer info

Bestel
Meer info

Bestel
Meer info
Tijdelijk hoge korting op een HD ontvanger of CI+ module

HD ontvanger
Afb: HD ontvanger 49 euro Homecast

Superscherp tv kijken in HD kwaliteit***
Geïntegreerde programmagids

CI+ module
Afb: CI+ en card

Superscherp tv kijken in HD kwaliteit***
Geïntegreerde programmagids
Geen aparte ontvanger nodig

Let op: voor de Digitale Televisie Module (CAM CI+) heb je een Ziggo CI+ gecertificeerd televisietoestel nodig.
Kijk eens wat anders

Je kunt nu twee maanden lang voordelig genieten van TV Plus of TV Extra, het beste wat Digitale Televisie te bieden heeft. Dus bestel je Alles-in-1? Neem dan ook een abonnement op TV Plus of TV Extra en ontdek twee maanden lang de beste series, films en documentaires!

* De aanbieding op de HD ontvanger is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 abonnees. De getoonde ontvanger kan afwijken van het werkelijke model.
** Het gratis Wi-Fi modem is voor nieuwe Ziggo Alles-in-1 abonnees die nog geen internet van Ziggo afnemen.
*** Dit geldt alleen voor programma's die in HD kwaliteit worden uitgezonden.
Dit is de reclame waarmee ZIGGO al maanden lang adverteerd.

Ik heb Ziggo gevraagd om deze aanbieding ook beschikbaar te hebben voor abonnees van het eerste uur met een uitgebreid abonnement op Ziggo. Echter, omdat ik al jaren gebruik maak van 3-in-1 word ik nu gestraft en mag ik de boel aanschaffen tegen het volle pond va net geen .€ 200,00 !!

Ik vind dit onjuist en belachelijk voor woorden. Daarom ben ik van mening dat Ziggo bovenaan de advertentie moet vermelden dat dit alleen voor nieuwe gebruikers geldt en dit niet onderaan weggedrukt onderaan mag vermelden.

Trouwens de gehele gang van zaken is voor mij onverkwikkelijk.

909 10 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Nov 29, 2011 om 18:56
4744 Antwoorden / 9 Vragen

De aanbieding van de HD ontvanger is een mooi lokkertje om de analoge kijkers over de streep te trekken.

Uiteraard geldt dit alleen voor nieuwe alles in 1 klanten.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 29, 2011 om 19:14
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ziggo is niet de enige die zulke dingen doet als lokkertje, kijk maar eens b.v.naar de mobiele abbonementen gratis toestel en maanden half geld , alleen maar voor nieuwe abbonementen.

soepkiep
door soepkiep - Nov 29, 2011 om 19:16
529 Antwoorden / 75 Vragen

1947fkk
ik geef jou groot gelijk
waarom krijgt een vaste klant dit niet

fa
door fa - Nov 29, 2011 om 19:16
107 Antwoorden / 53 Vragen

194fkk
Abonement gedeeltelijk opzeggen tv of internet.
En dan alles- in- 1 bestellen.
Probleem opgelost.

tenormin
door tenormin - Nov 29, 2011 om 19:27
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, daarom geloof ik ook niet meer in Sinterklaas. En blijf dus zitten waar ik zit. Geeft de minste rompslomp en ergernis.

di
door dick j - Nov 30, 2011 om 12:27
11 Antwoorden / 0 Vragen

Abonnement opzeggen heeft geen zin! Dan zit je een half jaar of zo zonder. Kleine lettertjes!

brainless
door brainless - Nov 30, 2011 om 17:33
324 Antwoorden / 0 Vragen

In juli/augustus(?) kregen oude abonnees ook de mogelijkheid om met korting de HD-ontvanger te bestellen.

di
door dick j - Nov 30, 2011 om 17:52
11 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=brainless schreef op woensdag 30 nov 2011, 17:33]In juli/augustus(?) kregen oude abonnees ook de mogelijkheid om met korting de HD-ontvanger te bestellen.

kregen inderdaad. Helaas te laat, alleen voor de snelle beslisser.

zwemmer
door zwemmer - Nov 30, 2011 om 18:28
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Maar die nieuwe liflaf is geen algemeen recht! Waarom zo jaloers? Het is gewoon een klantenwervingsactie alleen staat dat er niet bij. Ik zou als je een en ander zo begeerlijk vindt navolging geven aan de strategie van fa (zie 19:16 hierboven.

Zwemmer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 30, 2011 om 19:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=brainless schreef op woensdag 30 nov 2011, 17:33]In juli/augustus(?) kregen oude abonnees ook de mogelijkheid om met korting de HD-ontvanger te bestellen.
Heb hem met verschillende familie leden toen ook besteldt en allemaal een gekocht.