wa
door waltera_1 Oct 27, 2011 om 21:12
Computers & telefonie

Zoek andere gedupeerden van Simpel B.v.

Ik zoek mensen die net als ik gedupeerd zijn met het telecom bedrijf Simpel b.v.
Maar hoe doe ik dat?
Als je kijkt op internet hoeveel mensen er zeer grote problemen hebben met dit bedrijf dan schrik je.
Mijn probleem is dat Simpel mijn uitspraak bij de geschillencommissie niet na komt.
Simpel heeft er een handje van om hun eigen regels te gebruiken.
Dus help mij om dit bedijf te STOPPEN.

472 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pavoordf
door pavoordf - Oct 27, 2011 om 21:36
519 Antwoorden / 73 Vragen
0

[quote=waltera schreef op donderdag 27 okt 2011, 21:12]
Mijn probleem is dat Simpel mijn uitspraak bij de geschillencommissie niet na komt.


Dat hoeven ze denk ik ook niet. Wel zullen ze een uitspraak van de geschillencommissie na moeten komen :-)

Wat is overigens je probleem. Waarom heb je iets bij de geschillencommissie voorgelegd? Zelf maak ik, zonder problemen, al meer dan 2 jaar gebruik van Simpel (2 abonnementen)

wa
door waltera_1 - Oct 28, 2011 om 10:04
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb sinds 27 september 2010 een conflict met sim only aanbieder Simpel bv.
Mijn bel plafond stond op 100 euro maar toch kreeg ik een rekening van 814,34 euro!
Na het nakijken van het overzicht zie ik dat het al op 1 augustus 2010 iets over de 100 euro staat, en de blokkade gaat pas in na 9 augustus 2010 in.
Uiteindelijk komt het tot een uitspraak van de geschillencommissie op 29 juli 2011,waar ik gelijk krijg en het abonnement beëindigd wordt met terug werkende kracht tot 15 december 2010, en Simpel moet dit binnen 2 weken doen.
Alleen Simpel doet dit niet, en blijft het maar rekken.
En stelt bij het terug betalen aan mij een voorwaarden dat ik eerst nog een paar keer moet betalen,en daarna storten ze het geld weer terug.
Maar juist die constructie van Simpel is in strijd met de uitspraak van de geschillencommissie.
Inmiddels heb ik geld terug (22 september 2011 veel te laat), maar blijven er maar incasso’s komen over september, oktober (dit is abonnement geld) terwijl het beëindigd is.
Ook komt er een betalingsherinnering waar gedreigd wordt met een incassobureau. (13oktober 2011)
Simpel houd zich aan geen enkele wet, dit moet stoppen.
Terwijl Simpel in hun eigen voorwaarden stelt dat als een geschil tot de geschillencommissie komt, beide partijen aan de uitspraak moeten houden.
En ik ben dus niet de enigste die problemen heeft met Simpel.
Dus zoek andere lot genoten om Simpel aan te vallen.
want als je de wet als bedrijf niet na komt ben je in mijn ogen een crimineel.

tu
door tuimkabouter - Oct 30, 2011 om 12:25
32 Antwoorden / 1 Vragen
0

Op http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-simpel/ zijn lotgenoten te vinden.
De aanbeveling 'Bel met z’n alle naar CONSUWIJZER nummer 088-0707070' lijkt me een goede.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer