de
door dennisbrug Nov 8, 2004 om 22:29
Computers & telefonie

ZONNET, geen waar voor je geld

ik heb op dit moment bij zonnet ADSL sinds 14 maanden, dit ging tot nu toe altijd goed. Maar sinds 2 maanden ervaar ik extreme daling van de internetsnelheid tot zelfs 7 kb/s. terwijl ik een abo heb van 120 kb/s. Dit is vooral in de avonduren en op zondag erg gebruikelijk. Ze zeggen bij zonnet, en ook op het mededelingenbord van hun op hun site www.zonnet.nl dat er haastig aan gewerkt wordt... Ik raak nu erg geirriteerd hierdoor. Zeker na tal van telefoontjes naar de klantenservice, waar ze alleen kunnen vermelden dat er een STORING IS, een storing duurt geen 2 maanden volgens mijn mening. Het is gewoon een cappaciteitsprobleem. Maar omdat ik vanwege mijn opleiding afhankelijk ben van internet, schiet ik er dus niks mee op met die mooie praatjes... want bij zonnet hebben ze toch geen haast meer aangezien ze per 1 januari 2005 door VERSATEL worden overgenomen. eze versatel regelt ook mijn verbinding via zonnet, dus dit ziet er niet rooskleurig uit voor alle zonnet family abonneees.


Wat valt hier tegen te doen. Want ik krijg geen waar voor men 34 euro per maand.

1115 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 8, 2004 om 22:58
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

hallo dennisbrug,


je kan natuurlijk overal terecht voor 34,- euro, maar je zal voorlopig nog aan zonnet vast zitten, je kan ze hooguit in gebreke stellen als ze niet leveren waar je recht op hebt en op die manier proberen van je abonnement af te komen.
zonnet wordt trouwens niet overgenomen zonnet is van versatel alleen de naam zon wordt geschrapt.


succes en groeten tuinfreak

da
door dammerlaan - Nov 8, 2004 om 23:21
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

zowieso kun je alvast na 14 maanden gebruik vragen om een kostenverlaging, zie elders op de site van kassa:


http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=743090


succes, Dennis Ammerlaan

de
door dennisbrug - Nov 10, 2004 om 09:19
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

beste tuinfreak


 


het is niet zo zeer dat ik van dit abo af wil omdat ze nu even traag zijn, het gaat meer om hjet feit dat ze er extreem lang over doen om dit op te lossen. En op het forum van zonnet zelf is gebleken dat er veel meer mensen zijn met dit probleem, dus zonnet heeft gewoon cappaciteitsproblemen. En als ik provbider was zou ik dit zo snel mogelijk willen oplossen toch...


 


mvg dennis

drob
door drob - Nov 10, 2004 om 21:37
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vraag inderdaad om een gebaar van hun zijde waarin ze je voor de komende periode tegemoet komen qua kosten.


Ik heb dat een aantal jaar geleden aan de hand gehad en dat ging toen vrij gemakkelijk.


Succces!

rvd4always
door rvd4always - Nov 13, 2004 om 13:19
1 Antwoorden / 1 Vragen
0


<SCRIPT language=javascript>postamble();
Van de week wilde ik ook het internet op via zonnet adsl family en dat lukte niet!


Op de site van zonnet staat het volgende:


Vertraging snelheid Zon ADSL Gratis, Budget en Family


De producten Zon ADSL Gratis, Budget en Family kunnen tussen 19:30 en 22:30 last hebben van snelheidsproblemen.
We zijn druk bezig deze storing te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Hopelijk zal dit ongemak niet te lang duren.


Ik denk dat het inderdaad beter wordt als Zonnet per 1 januari 2005 Versatel gaat worden.


Suc6,


René


 

vacationman
door vacationman - Dec 11, 2004 om 15:19
11 Antwoorden / 2 Vragen
0


<SCRIPT language=javascript>postamble();
Zonnet is inderdaad momenteel heel erg traag, al rond 4 uur in de middag begint het en na 7 uur 's avonds is het zo traag als pindakaas door een rietje. Zon zegt de problemen op 8 december opgelost te hebben maar dat is absoluut niet zo.


Ik heb hen dan ok in gebreke gesteld en mijn abonementsgeld teruggevraagd Dit is een zeer ondeugdelijk product wat geleverd wordt en dat behoeft niet geaccepteerd te worden!


Ik raad iedereen aan bij Zonnet een klacht neer te leggen

btalman
door btalman - Dec 11, 2004 om 15:24
280 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas, zoals ook ni andere threads te lezen valt, providers garanderen
geen maximumsnelheid en in de meeste gevallen ook geen minimumsnelheid.
Eigenlijk absurd, maar zolang je verbinding hebt, ongeacht de snelheid,
zelfs wanneer deze onacceptabel laag is, komt zonnet haar
verplichtingen na.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer