he
door heidy Jul 13, 2009 om 17:07
Computers & telefonie

Zylom Game download

Als ik games gedownload heb bv. Cake mania 3 en Gourmania en ik wil ze instaleren op mijn computer krijg ik de melding Gameins Application werk niet meer en moet worden afgesloten.
Ik heb http://java.com/nl/download/ gebruikt maar dat help ook niet.
Wie weet wat ik moet doen. Ik heb een funpass.



4358 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

spooky01
door spooky01 - Jul 13, 2009 om 17:23
418 Antwoorden / 56 Vragen
0

Hoi, ik zou deze vraag stellen op de site van zylom, daar weten ze het antwoord het beste.

he
door heidy - Jul 13, 2009 om 17:41
12 Antwoorden / 12 Vragen
0


ze zeggen dat het aan de virusscanner ligt.
Ik heb hem uitgezet maar dat helpt niets.
Niet alle spelen hebben het.


spooky01
door spooky01 - Jul 13, 2009 om 18:03
418 Antwoorden / 56 Vragen
0

Misschien kun je de spellen waar je last mee hebt verwijderen en via je eigen gegevens opnieuw downloaden soms zijn problemen hiermee verholpen. Je kunt je vraag ook op vraag en beantwoord zetten daar zitten de mensen die hier meer van weten.

sp
door spikey33 - Dec 19, 2009 om 20:17
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo heidy ik zat een beetje te kijken op internet omdat ik ook dat probleem heb met de spelletjes van zylom ook ik speel met funpass en heb al een paar keer contact gehad met zylom maar die weten het denk ik ook niet komen ook iedere keer met andere oplossingen misschien heb jij ondertussen al de oplossing gevonden voor dat probleem met de spelletjes die je niet kan downloaden ik hoor het graag groetjes Grada

zy
door zylomsupport - Dec 21, 2009 om 10:40
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zou je willen proberen de User Account Control / Gebruikersaccountbeheer in
Window Vista / Windows 7 te wijzigen?

Windows Vista:

1 - Klik op 'Start' en daarna op 'Configuratiescherm'.

2 - Kies 'Klassieke Weergave' (indien dit niet al gedaan is) en klik op
'Systeembeheer'.

3 - Bij de lijst die wordt geopend, dubbelklik je op 'Lokaal
Beveiligingsbeleid' en in het volgende venster op 'Lokaal Beleid'.

4 - In de lijst die je dan te zien krijgt, klik je op 'Beveiliging opties'

5 - Scroll naar beneden naar 'Gebruikersaccountbeheer: Gedrag bij het vragen
om benodigde bevoegdheden voor administrators in modus 'Door Administrator
goedkeuren' en dubbelklik hierop.

6 - Er opent zich een nieuw venster. Wijzig in dit venster 'Vragen om
toestemming' naar 'Met benodigde bevoegdheden uitvoeren zonder hierom te
vragen.' Klik vervolgens OK.

7 - Als je nu weer een foutmelding krijgt als je het spel start, sluit het
venster dan, klik weer in het spel en je kunt doorgaan.

Windows 7:

1 Ga naar Start en typ UAC in de zoekbalk onder Alle Programma's en enter.

2 In het scherm dat zich opent schuif je de balk helemaal naar beneden.
Vervolgens klik je op OK.

3 Verwijder het spel van je computer. Je kunt je spel verwijderen door in
'Configuratiescherm' te kiezen voor 'Programma's toevoegen of verwijderen'.
In de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens
'Verwijderen'.

4 Maak je prullenbak leeg.

5 Download en installeer het spel opnieuw via de volgende link:

http://www.zylom.com/nl/download-games/all-games/

Mocht het spel nog niet werken:

Schakel de User Account Control uit in Vista. Dit doe je als volgt:

1 Ga naar Start

2 Klik op Configuratiescherm

3 Klik op Gebruikersaccounts

4 Klik vervolgens op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen. Haal het
vinkje weg en klik op OK.

5 Verwijder het spel van je computer. Je kunt je spel verwijderen door in
'Configuratiescherm' te kiezen voor 'Programma's toevoegen of verwijderen'.
In de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens
'Verwijderen'.

6 Download en installeer het spel opnieuw via de volgende link:

http://www.zylom.com/nl/download-games/all-games/


Indien je de User Account Control al succesvol hebt uitgeschakeld maar het
nog niet werkt, probeer dan het volgende:

Ga naar www.nl.zylom.com/deluxe/allgames.jsp en klik op de afbeelding van
het spel.

Klik dan op de link onderaan de pagina: 'Ik wil het spel downloaden voor
installatie op een PC zonder Internet'. Klik dan op "Opslaan" en sla het
bestand op op je bureaublad.

Klik dan met de rechter muisknop op het icoon van het spel en kies:
Uitvoeren als Administrator.


Dubbelklik dan met de linker muisknop op het icoon en installeer het spel op
je computer.

Probeer het dan nog eens te spelen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer