orchideetje
door orchideetje Jun 13, 2013 om 19:13
Elektronica & tv

Afstandsbediening

ik heb itv van kpn en mijn tv is ingesteld op de afstandsbediening van kpn, nu is die afstandsbediening vandaag kapot gegaan en heb gelijk een nieuwe besteld bij kpn maar met het weekend voor de deur kan het wel dinsdag worden voor die in mijn bezit is.
nu is mijn vraag: kan ik de tv weer terug instellen op de afstandsbediening die bij de tv hoort??? want die werkt nu niet meer op de tv. hoop dat het een beetje duidelijk en begrijpelijk omschreven is.

919 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jun 13, 2013 om 19:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is daarover niets te vinden in de gebruiksaanwijzingen van de tv en van de kpn afstandsbediening?

vr.gr.

dearagain
door dearagain - Jun 13, 2013 om 20:13
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*als het goed is zou dat moeten kunnen, maar daar heb je dan wel een bepaald (viercijferig???) nummer voor nodig (dat in de gebruiksaanwijzing staat die bij de oorspronkelijke a.b. hoort)

diumenge
door diumenge - Jun 13, 2013 om 20:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Normaliter pas je je afstandbediening aan en niet de TV. In principe zou de oude afstandbediening gewoon nog moeten werken. Je kan daar alleen niet het kastje van KPN mee bedienen...

tijger1
door tijger1 - Jun 13, 2013 om 21:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@diumenge

Heb het hier even getest. Met de afstandsbediening van de tv kan je alleen nog de volume knop en zo bedienen.

En de kanalen, daar gast het tenslotte om moet je op het kastje van KPN wijzigen. En bijvoorbeeld de Motorola werkt alleen met de afstandsbediening.

Je wijzigt geen kanalen meer op de tv.

diumenge
door diumenge - Jun 13, 2013 om 21:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 Dat is dus ook wat ik bedoel, de afstandsbediening van het kastje (waarmee je ook bepaalde functies van de TV kan bedienen) werkt niet meer, de afstandsbediening van de TV werkt volgens mij nog gewoon, maar alleen voor de TV... met die afstandsbediening zal je het kastje niet kunnen bedienen. Dus hopelijk kan je dat kastje nog wel bedienen op het kastje zelf en het volume dan met de normale afstandbediening. Zappen zal echter even niet lukken.

tijger1
door tijger1 - Jun 13, 2013 om 21:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@diumenge

Duidelijk. Maar wat Ts zou willen, is dus zinloos. Ik neem tenminste aan dat ze zappen bedoelt.

diumenge
door diumenge - Jun 13, 2013 om 21:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik denk dat dat inderdaad niet gaat lukken.

tijger1
door tijger1 - Jun 13, 2013 om 22:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ts had beter even naar een Primafoon winkel kunnen gaan, maar ja. Nu heeft ze wellicht een net en daar houdt het mee op.