am
door amsterdammertje Jun 29, 2012 om 19:29
Elektronica & tv

Antwoord klantenservice Philips betreft fabrieksfout Senseo

Een tijd terug kreeg ik van mijn ex-vriendin een Senseo Cappucino Select cadeau. Het probleem is dat het melkbakje iedere keer als ik cappuccino wil maken, los naar voren schiet.
Omdat ik geen idee heb waar zij dit apparaat destijds gekocht had, nam ik contact op met Philips klantenservice.
Ik vroeg alleen wat er aan te doen was.
Het antwoord van Philips was: Dit zou kunnen liggen aan het melkresevoir zelf. Er zijn namelijk wat problemen mee geweest en er is dan ook een nieuw melkresevoir geproduceerd. Er werd gevraagd om het serienummer van het toestel om te garantie te bepalen.
Vervolgens gaf ik het nummer op en kreeg ik het antwoord dat ik dit melkbakje zelf maar moet aanschaffen omdat de periode ruim verstreken was.
Ik kan heel goed begrijpen dat je geen recht meer hebt op reparatie of vervanging als de garantie verstreken is.
Maar als er sprake is van een fout in de productie dan vind ik het ronduit schandalig dat ik daar zelf voor moet opdraaien.
Het is best mogelijk dat mijn type Senseo verouderd is, ik weet dat mijn ex veel bij zelfstandig ondernemers kocht en niet bij de grote winkelketens. Ik weet alleen dat ik de Senseo nieuw kreeg in de verpakking.
Er is veel voor betaald en ik verwacht gewoon goede kwaliteit van een Philips product en geen fabrieksfouten. Wat vinden jullie hiervan?

1881 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 29, 2012 om 21:43
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ik vind dit een zeer slechte service van philips, om voor zo iets gewoon de boel niet te vervangen. Volgens mij heeft dit niets met garantie te maken. Maar ja het is geen auto die op terugroep door een constructie fout vervangen moet worden.
En dat is veel duurder dan zo'melk bakje. Philips moet dat toch veel soepeler behandelen.

zwemmer
door zwemmer - Jun 29, 2012 om 21:50
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Dat zit inderdaad een beetje krom. Ik zou daar maar met Philips over communiceren, want dit kan mijns insziens niet. Zet ze aan tot nadenken: het verhelpen van een gebrek aan een product in de zin van een toegegeven productiefout valt niet onder de garantie maar is voor rekening van de fabrikant.

Zwemmer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer