sc
door schattepetat Nov 12, 2008 om 13:27
Elektronica & tv

Bauknecht droger

Ruim 3 jaar geleden heb ik bij de Harense Smid een Bauknecht condensdroger gekocht met een servicecertificaat van 6 jaar erbij. Hier ben ik heel blij om want in de afgelopen 1,5 jaar is de droger al 5 keer kapot geweest (3 keer hetzelfde en 2 keer wat anders) En is er een monteur geweest om hem te maken. Ook is hij een keer 3 weken weg geweest omdat de monteur het deffect niet kon vinden. Elke keer als hij gemaakt is vertelt de monteur dat hij nu echt goed is. De 5 de keer was voor mij de druppel en ik vertrouw het apparaat nu niet meer, Ik heb toen een nette brief met mijn klacht geschreven naar consumentenbelang van de Harense Smid. Hun reactie is dat ze de restwaarde (200 euro) korting kunnen geven op een nieuwe droger omdat de droger het nu weer gewoon doet. Ik heb geen geld om een nieuwe droger te kopen en stelde ze voor om kosteloos 2 jaar extra garantie te geven op dit apparaat. Dit konden ze niet doen. Andere opties waren er niet dus ik ben en blijf nu een ontevreden klant. Kan iemand me vertellen of ik hier verder nog iets mee kan?

537 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

re
door remcoderooij - Nov 17, 2008 om 12:46
15 Antwoorden / 2 Vragen
0

wat je kan doen is naar de fabriek bellen om garantie op hett apparaat


 


groetjes remco de rooij

bu
door buitenkamp - Dec 1, 2008 om 12:27
49 Antwoorden / 1 Vragen
0

hier kun je weing aandoen. de winkel hanteerd de voorwaarden van hetservice contract. Daar zal waarschijnlijk instaan, dat zij het apparaat mogen blijven repareren, of de kosten moeten hoger zijn dan de waarde van het apparaat. Het voorstel wat ze nu doen, klopt derhalve ook.


 


 


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer