sc
door schattepetat Nov 12, 2008 om 13:27
Elektronica & tv

Bauknecht droger

Ruim 3 jaar geleden heb ik bij de Harense Smid een Bauknecht condensdroger gekocht met een servicecertificaat van 6 jaar erbij. Hier ben ik heel blij om want in de afgelopen 1,5 jaar is de droger al 5 keer kapot geweest (3 keer hetzelfde en 2 keer wat anders) En is er een monteur geweest om hem te maken. Ook is hij een keer 3 weken weg geweest omdat de monteur het deffect niet kon vinden. Elke keer als hij gemaakt is vertelt de monteur dat hij nu echt goed is. De 5 de keer was voor mij de druppel en ik vertrouw het apparaat nu niet meer, Ik heb toen een nette brief met mijn klacht geschreven naar consumentenbelang van de Harense Smid. Hun reactie is dat ze de restwaarde (200 euro) korting kunnen geven op een nieuwe droger omdat de droger het nu weer gewoon doet. Ik heb geen geld om een nieuwe droger te kopen en stelde ze voor om kosteloos 2 jaar extra garantie te geven op dit apparaat. Dit konden ze niet doen. Andere opties waren er niet dus ik ben en blijf nu een ontevreden klant. Kan iemand me vertellen of ik hier verder nog iets mee kan?

537 2 Rapporteer

re
door remcoderooij - Nov 17, 2008 om 12:46
15 Antwoorden / 2 Vragen

wat je kan doen is naar de fabriek bellen om garantie op hett apparaat

groetjes remco de rooij

bu
door buitenkamp - Dec 1, 2008 om 12:27
49 Antwoorden / 1 Vragen

hier kun je weing aandoen. de winkel hanteerd de voorwaarden van hetservice contract. Daar zal waarschijnlijk instaan, dat zij het apparaat mogen blijven repareren, of de kosten moeten hoger zijn dan de waarde van het apparaat. Het voorstel wat ze nu doen, klopt derhalve ook.