BCC levert kapotte Nikon D5200
Zaterdag 23 Mei 2015 een splinter nieuwe camera gekocht (Nikon D5200 kit + wat extra camera gerelateerde producten), volgende dag brand de sensor kapot. Ik bellen met BCC, krijg ik een studentje aan de lijn die blijkbaar niet eens door heeft wat van producten BCC heeft. Dus ik met de trein naar Leeuwarden en regelrecht naar het filiaal aldaar. Situatie uitgelegd en werd een nieuwe body besteld als vervanging. Deze zou volgens de verkoper 29 Mei binnen komen zodat ik 30 Mei hem kon op halen.
Helaas, deze komt dus niet verder dan het hoofdkantoor! Ik dus weer bellen met het hoofdkantoor, weer een studentje die niets anders kan zeggen dan het papier dat voor hem ligt. Vandaag krijg ik dan een telefoontje van het filiaal in Leeuwarden dat de vracht door 'computer problemen' niet verstuurd zal worden en dus duurt het tot Vrijdag voor ik mijn camera pas kan ophalen. Opties die ik kreeg:
- geld terug -> Zal niet gaan zonder volledige verpakking, de doos waar alles in zit heb ik achter gelaten omdat ik niet met een enorme doos rond wil lopen. Ik heb alles prachtig mooi in mijn rugzak kunnen krijgen!
- Show model ipv een nieuwe body -> Ja die wil je echt hebben! Je weet dat mensen er graag aan zitten en de kans op gebreken is dan ook groot! Doe ik dus niet aan mee!
Ik WEER bellen met het hoofdkantoor, krijg ik een man aan de lijn die doet als of hij niets hoort aan mijn kant. Ik hang op en loop naar een vriend van mij om daar te bellen. Krijg ik de zelfde man aan de lijn en weer moeilijk doen! Meneer zou niets kunnen doen omdat het filiaal het zou moeten oplossen. WTF? Je zit op het hoofdkantoor! Doe niet zo moeilijk! Je kan toch wel eens je handen uit de mouwen steken voor een klant die zo veel heeft betaald?
Ik wil mijn vervangende D5200 body die besteld is, niet een afdankertje of halve oplossingen! Ik heb deze Vrijdag een betaalde klus waar ik een camera voor nodig heb, zonder camera kan ik ook niet betaald worden! Dit zal de tweede klus zijn die ik moet laten vallen dankzij BCC! En bedankt!
Ik ben dus nu echt goed kwaad!
Sla je diezelfde toon aan in de winkel en aan de telefoon? BCC kan er ook weinig aan doen dat ze een defect exemplaar hebben ontvangen en geleverd, ze willen het zo te lezen netjes oplossen, maar als de body niet op voorraad is dan moet je dus even geduld hebben. Het argument van klussen mislopen is bij een consumentenaankoop natuurlijk helemaal niet relevant. Hoewel het natuurlijk wel vervelend is. Verder zeer onverstandig om de verpakking direct weg te gooien.
Helaas helpt het niet veel, dat was nog heel milt uitgedrukt in woorden. Ook heb ik de helft nog niet eens erbij gemeld! Zodra ik die vervangende camera opgehaald heb, ben ik 34 euro aan reis kosten verder! Ik zit op een uitkering en bewindvoering, ik kan dat geld toch echt niet missen! Probeer ik mezelf aan het werk te krijgen, krijg ik dit voor m'n kiezen! Lekker begin ook weer!
Een uitkering met bewindvoering en dan vervolgens een D5200 kopen.... Weet de bewindvoerder ervan?
[quote=pieterwolters schreef op maandag 1 jun 2015, 18:48]Een uitkering met bewindvoering en dan vervolgens een D5200 kopen.... Weet de bewindvoerder ervan?
Ja en er is voor gespaard, anders kan je het geld er voor toch ook niet krijgen? ;)
Ook BCC zal wel binnenkort in het 'Faillissementsmolen' terechtkomen vanwege de klanten het harnas injagen perfect uitvoerden.
In feite heeft BCC u een ondeugdelijk product geleverd.
[quote=pieterwolters schreef op maandag 1 jun 2015, 18:48]Een uitkering met bewindvoering en dan vervolgens een D5200 kopen.... Weet de bewindvoerder ervan?
Ts wil weer een eigen boterham verdienen.
Ik gun de ts een goede kamera, maar van een demo model weet je wel zeker dat'ie goed werkt en van nieuw in doos weet je dat toch minder zeker. Temeer dat als de ts de kamera één keer heeft gebruikt ook niet meer nieuw is. Terecht dat door het achterlaten van de verpakking geld terug niet meer mogelijk is. Dat is meteen een aantal rechten/opties uitschakelen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer