fz
door fzjilali Jan 2, 2011 om 15:51
Elektronica & tv

Best babyfoon

ik wil een babyfoon kopen en mijn vraag is :welke babyfoon is the beste om te kopen?

8387 9 Rapporteer

birdies
door birdies - Jan 2, 2011 om 15:54
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Lijkt me het handigst dan even op kieskeurig, klik te kijken.

si
door sigridh - Jan 2, 2011 om 16:09
5 Antwoorden / 4 Vragen

Hoi!

Mijn dochtertje heeft, toen ze 1 week oud was, in het ziekenhuis gelegen.
Daar hadden ze Alecto babyphones staan.
Ik heb er direct één aangeschaft voor thuis en ik zou niets anders meer willen.
Helder geluid, ver bereik (laat de babyphone wel eens achter bij de overburen) en niet kapot te krijgen.

Succes!

robert11
door robert11 - Jan 2, 2011 om 19:06
310 Antwoorden / 25 Vragen

Zoals gemeld door sigridh zijn de alecto babyphones de besten. Belangrijk is alleen DECT babyphone te kopen! Bij de dect methode, heeft u geen last van eventuele geluiden van anderen mensen in de buurt met andere babyphones of zelfs intercom en of andere soort storingen!

sa
door safetyman - Jan 3, 2011 om 13:34
5 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn vrouw en ik heb enkele maanden geleden vlak voor de geboorte van ons vierde kleinkind de volgende babyfoon gekocht "Luvion Deluxe-100 Premium DECT".
Deze bevalt zeer goed, helder geluid en heel gevoelig zonder bijgeluiden van buren etc. Mijn dochter & schoonzoon hebben de "Luvion babyfoon Platinum" met digitaal beeld gekocht. Ook deze voldoet uitstekend. Alles is gekocht bij een babyzaak in Tilburg www.vanastenbabysuperstore.nl. Een en ander is ook te koop bij
www.baby-dump.nl Ik verwijs tenslotte naar www.luvion.nl onder andere naar de tab "Overige".

wimmi20
door wimmi20 - Jan 3, 2011 om 18:00
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Een winkel in Tilburg die babyspullen verkoopt heet BABY-DUMP.
Gekker moet het niet worden.
Kun je daar je baby dumpen ?
==========================================================

=safetyman schreef op maandag 3 jan 2011, 13:34: Mijn vrouw en ik heb enkele maanden geleden vlak voor de geboorte van ons vierde kleinkind de volgende babyfoon gekocht "Luvion Deluxe-100 Premium DECT".
Deze bevalt zeer goed, helder geluid en heel gevoelig zonder bijgeluiden van buren etc. Mijn dochter & schoonzoon hebben de "Luvion babyfoon Platinum" met digitaal beeld gekocht. Ook deze voldoet uitstekend. Alles is gekocht bij een babyzaak in Tilburg www.vanastenbabysuperstore.nl. Een en ander is ook te koop bij
www.baby-dump.nl Ik verwijs tenslotte naar www.luvion.nl onder andere naar de tab "Overige".

cm
door cmzaal - Jan 3, 2011 om 18:41
5 Antwoorden / 0 Vragen

De bayfoon Alecto ook te koop op www.vegro.info of in een van hun zorgwinkels.

birdies
door birdies - Jan 3, 2011 om 18:46
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=cmzaal schreef op maandag 3 jan 2011, 18:41]De bayfoon Alecto ook te koop op www.vegro.info of in een van hun zorgwinkels.

Als je de hoofdprijs wil betalen, vooral daar kopen, ja.

cm
door cmzaal - Jan 7, 2011 om 15:54
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=birdies schreef op maandag 3 jan 2011, 18:46][quote=cmzaal schreef op maandag 3 jan 2011, 18:41]De bayfoon Alecto ook te koop op www.vegro.info of in een van hun zorgwinkels.

Als je de hoofdprijs wil betalen, vooral daar kopen, ja.

Hallo, ja weet je waar ik die het goedkoopst kan krijgen dan?

sa
door sanny123456789 - Mar 11, 2012 om 23:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hey hallo,

Ik zag ook door de bomen het bos niet meer, deze site vergelijkt babyfoons en laat direct zien waar je ze het goedkoopst kan bestellen..