fk
door fklein Oct 5, 2006 om 14:23
Elektronica & tv

Beste DVD brander en dvd schijven?

Wie weet wat op dit moment de beste dvd brander voor in een computer is? En welke dvd schijfjes kun je dan het best gebruiken? (het moeten wel dvd-r zijn, want compatibel met huiskamer dvd-brander)

470 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 5, 2006 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

*DUBBELPOST*

ve
door verwijderd - Oct 5, 2006 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Persoonlijk heb ik de beste ervaring met het merk Aopen.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2006 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn diverse goede branders zoals ASUS, A-Open (bij deze wordt Nero meegeleverd), Philips etc. Voor wat betreft DVD geldt het zelfde, Ultron, TDK, Verbatim en noem ze maar op. Let op, als u een brander aanschaft met lite-scibe gebruik dan schijven die dat aankunnen.

(Krook@ Linda had hier al dubbelpost aangegeven hetgeen betekent dat dit de herhaalvraag was. Op de eerste is echter niet geantwoord en heb ik nu gemarkeerd als dubbelpost.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2006 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een andwoord op u vraag. Wij gebruiken een Nec dvd brander.

En platium dvd schijfjes, hij heeft nog nooit geweigerd. kijk u eens bij cdrwinkel gewoon een in typen bij google.

Vriendelijke groet Albertus

ve
door verwijderd - Oct 11, 2006 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is minimaal de derde keer dat deze vraag wordt gesteld.
Maar de beste moet nog uitgevonden worden.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Drie keer is scheepsrecht!... Of is dit 9X voor katten? :-))

Een DVD brander die ook met het DVD-RAM formaat overweg kan!

Als je eenmaal het gemak van DVD-RAM hebt ondekt wil je niets anders meer; trouwens DVD-RAM wordt hoogst waarschijnlijk ook ondersteund door Blue-ray en HD.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bedoeld natuurlijk dat de perfecte brander nog moet worden uitgevonden, Binka.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al verschillende merken branders gehad, maar tot nu toe bevalt mij de brander van NEC het beste.

Wat betreft de schijfjes, kun je het beste een bekend merk nemen zoals TDK.  Deze blijven over het algemeen ook na jaren nog goed afspeelbaar.