dv
door dvdeeeeeeeee Jun 20, 2004 om 22:09
Elektronica & tv

Brommend geluid Pioneer dv-444 dvd

Hallo,  Ik heb vandaag voor het eerst een brommend geluid waargenomen bij het afspelen van een dvd (ik heb meerdere geprobeerd met het zelfde resultaat) wat zo nu en dan heel storend de kop op steekt.  Ik heb de dvd speler nu 2 jaar.  Hij hapert ook zo nu en dan wat hij voorheen nooit deed.  Waar kan dat aan liggen en kan het gerepareerd worden?

680 5 Rapporteer

ir
door irene157 - Jun 22, 2004 om 00:08
24 Antwoorden / 0 Vragen

Er kunnen hier verschillende redenen voor zijn, tenminste dat zei toen de reparateur van mijn dvd-speler, ik had toen geluk zei hij hij had even het "loopwerk" van de dvd-speler ingespoten, en de rest even schoongeblazen, tenminste dat zei hij, hij had alleen maar een flinke smeerbeurt nodig, zei onze grappige reparateur, net zoals bij een auto zei hij er nog lachend bij. Maar ja, de rekening was ook om te lachen, € 0.00. Misschien dat je je dvd-speler bij een jouw vertrouwde reparateur even na kunt laten kijken. Als ie echt kapot is kun je nog eisen bij pioneer dat hun hem voor een geringe prijs repareren, want je moet er namelijk van uit kunnen gaan dat een dvd-speler langer als 2 jaar meegaat. Dit onderwerp is trouwens volgens mij bij kassa behandelt, maar dit ging dan over tv's, maar van dvd-spelers moet je hetzelfde kunnen verwachten.

ralphgypsie
door ralphgypsie - May 22, 2013 om 12:13
5 Antwoorden / 3 Vragen

ik snap het niet meer men is zo bang om ontslagen in tuis zorg en men het te weinig personeel in tuis zorg mantelzorg of hoe het nu ook moge heten dus snap het niet zitten over al verlegen laat mensen die van uitkering leven omscholing doen voor de tuis zorg en dan Kommeren meer ontslagen
das toch te gek voor woorden dus die gene die nu opleiding zijn aan doen doen het voor niks weer weg gegooid geld van overheid scholing voor niks raar toch !

sa
door saint - May 22, 2013 om 15:07
28 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt erop dat we steeds meer op een bananen republiek gaan lijken.

Een regering die zijn zakken vult met wachtgeld regelingen en snoepreisjes naar het buitenland om zich te "informeren", ja aan mijn hoela.
Daardoor waarschijnlijk niet in staat om beslissingen te nemen.
Andere ambtenaren die daardoor niet weten wat te doen.
En daardoor honderden mensen op straat, ik dacht dat men wat aan de werkeloosheid wilde doen.
Dat lukt de de regering dan aardig, maar dit zal niet de bedoeling zijn.
Bulgaren die door de belasting betaler worden gesubsidieerd,
Woekerpolissen op zijn beloop laten,
Ziekenhuizen die frauderen

Mij benieuwen wanneer er iemand wakker wordt in den Haag.

in
door inekevanden - May 22, 2013 om 18:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bezuinigen in de zorg kan maar op een manier. Pak de fraudeurs aan. Voorkom fraude van ziekenhuizen etc. door een kopie van de rekening naar de patient te sturen zodat deze kan kijken of de rekening wel correct is. Je ouders zullen afhankelijk zijn van de thuiszorg omdat de kinderen te ver weg wonen. Je ouder, kind of partner zal maar een beperking hebben. Ook in deze branche vallen er veel ontslagen. Alles moet naar de gemeentes alsof deze de expertise in huis hebben om mensen met een beperking de juiste ondersteuning te geven. Juist in de gezondheidszorg werken veel vrouwen. De regering wil dat vrouwen minder afhankelijk worden van hun partner o.a. om financiele problemen bij echtscheiding te voorkomen. Graag zou ik nu willen weten hoe ze dit allemaal willen realiseren. Inderdaad opleidingen worden nog steeds gegeven mooie opstap naar de WW. De armoede onder gezinnen zouden aangepakt worden. Hoe? Nog meer mensen ontslaan??? Naar de dokter of tandarts gaan is met onze eigen bijdrages niet meer te betalen. Je zult maar een WW, Wajong of andere uitkering hebben dan bedenk je je nog een paar keer om naar een arts of tandarts te gaan. Gevolg zorg wordt nog duurder omdat patient misschien te lang gewacht heeft.
Op papier alles berekenen en uitwerken is wel heel anders als de realiteit. Mantelzorgers worden overbelast en kunnen door eigen problemen geen ondersteuning/zorg meer bieden.

Bestuurders wordt eens wakker waar willen jullie met ons naar toe.

ma
door manwijf - May 29, 2013 om 10:26
574 Antwoorden / 1 Vragen

En ondertussen komen er duizenden en duizenden nieuwe (werkeloze) Nederlanders bij die op onze kosten gebruik maken van de zorg, waardoor we nog meer moeten bezuinigen. Er komt binnenkort al een nieuwe bezuinigingsronde aan. We gaan goed! Dit hele systeem ploft vanzelf een keer.