tedjek
door tedjek Apr 8, 2015 om 20:23
Elektronica & tv

Camera instellingen Samsung wb350f

Ik heb een Samsung wb 350 F gekocht en met het instellen van de data e.d heb ik per ongeluk een andere taal als Nederlands aangevinkt. Ik kom nu met geen mogelijkheid weer terug om het te veranderen.
Op de website van Samsung staat de handleiding maar niet hoe je de verkeerde instellingen moet veranderen.

2064 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 8, 2015 om 20:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Via het instellingen menu - algemeen moet je de taal kunnen instellen.

Cookies
door Cookies - Apr 8, 2015 om 20:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aanvulling: zie vanaf pag. 138 van de handleiding.

edrick3
door edrick3 - Apr 8, 2015 om 20:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tedjek,

Kijk eens hier

Blz. 138 instellingenmenu
Blz.141 Language - en daar de taal wijzigen.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 9, 2015 om 11:29
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Tedjek,
Zie veel vragen op de Samsungsite maar geen oplossingen
is resetten een optie?

Samsung WB350F Digitale camera | 8,59 mb | Nederlands

Pagina 130 >> Resetten

Pagina 130 >> • Als u uw gegevens wilt verwijderen, selecteert u Resetten.

Pagina 131 >> Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u dit resetten door Reset te selecteren

Pagina 142 >> • Resetten: instellen dat de bestandsnummering weer

Pagina 143 >> Resetten

Pagina 143 >> Menu's en opnameopties resetten. De instellingen voor

Pagina 145 >> menu Instellingen en selecteer Bestandsnr. ? Resetten.

Pagina 169 >> Resetten 142

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2015 om 12:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tedjek,

Het probleem zou kunnen zijn dat-ie nu bv. op 'Japans' staat en dan kun je niet zien waar en wat je moet aanklikken.
Heb er ook een tijdje mee zitten prutsen.
Weet niet goed hoe ik het je moet uitleggen.
Mijn advies: vraag het aan Samsung. Je kunt ook chatten - klik hier - dan is het misschien zo opgelost.

Suc6

tedjek
door tedjek - Apr 9, 2015 om 12:35
35 Antwoorden / 23 Vragen

Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties. Camera staat op Nederlandse taal.

Gr
door Grunn1 - Apr 9, 2015 om 12:36
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ga met je camera naar een winkel bijvoorbeeld de Mediamarkt en kijk of daar dezelfde camera ligt. Als die er ligt en werkt ga dan via het menu van die camera naar de instellingen en voer dezelfde handelingen uit op je eigen camera. Taal maakt dan niet meer uit want je doet gewoon dezelfde handelingen.

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2015 om 12:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tedjek,

Mooi zo.
Is een prima toestel.
Maak er maar veel mooie foto's mee.
Bedankt voor het terugmelden

Met vr.gr.