jo
door josua Feb 28, 2006 om 19:38
Elektronica & tv

Canal plus

ik ben overgestapt op delta digi tv omdat het niet meer analoog uitgezonden word canal plus


ik heb 75.00 gulden borg betaald en wil dat graag terug hebben


maar ik krijg maar stomme standaardbrieven van hun terug.


nu wil ik het volgende doen:


de maand februari was de laatste maand van de decorder en wil mijn incasso nu terug laten storten zodat ik er  zeker van ben dat ik nog iets van mijn borg terug heb


kan dat en is dat verstandig??

623 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jo
door josua - Mar 1, 2006 om 19:13
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

bedankt voor je antwoord maar het zot zo


vrienden van mij hebben een standard brief ontvangen van : wij hoeven de decoder niet terug, maar die zijn ook helemaal geen lid meer van canal plus


ik kreeg de zelfde brief,terwijl ik nog lig ben maar ontvangst heb via delta digitaal


dus iedereen krijgt een standaard brief


ik heb van morgen de postbank opdracht gegeven om het geld terug te halen want straks zijn de 30 dagen om en dan heb ik niets meer


wil canal plus mijn decoder terug dan moeten ze maar eerst een adres geven en dan kunnen we afrekenen


groetjes Josua

technifreak
door technifreak - Mar 1, 2006 om 20:55
142 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik neem aan dat die vrienden waar u het over heeft, de decoder dus niet hebben ingeleverd en dus ook niet de borg terug hebben ontvangen.

Het rare is dat Film 1 en Sport 1 overgestapt zijn naar de DVB ontvangers Aan de ene kant bied het een voordeel, want u heeft dan 1 toestel voor Digitale TV en voor Digitale abonnee TV. Het nadeel is dat canal+ niets meer met de door hun verstrekte decoders wil of kan doen en daarom deze eigenlijk niet terug wil nemen. Het zou eigenlijk dus wel zo moeten zijn dat u uw borg terug krijgt na beeindiging van het abonnement. Canal plus zou dan in principe zelf moeten kiezen  of  ze  de decoder terug willen hebben of niet.

Hebben uw vrienden wel de borg weer ontvangen?



technifreak
door technifreak - Mar 2, 2006 om 19:57
142 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Josua,
Dit lijkt mij niet verstandig. Neem in ieder geval telefonisch contakt op canal+ om de klantenservice te vragen of deze de decoder hebben ontvangen. Zo nee, dan moet je in ieder geval kunnen bewijzen dat de decoder in ontvangst is genomen. Als het goed is heb je deze ingeleverd bij een postkantoor of koerier. Van het postkantoor of de koerier, heb je als het goed is een ontvangstbewijs gekregen. De gegevens die hierop staan heeft canal+  nodig om bij de Pakket dienst te achterhalen waar het pakket gebleven is. 

jo
door josua - Mar 2, 2006 om 20:01
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

hoi technifreak


zij zijn gestopt met canal plus en hebben geen geld teruggekregen en zijn er verder ook niet achter aan gegaan


maar ik ben nog wel lid maar nu via delta digitaal


vanmiddag delta gebeld of zij iets met canal plus temaken hebben maar dat is niet zo


het geld is al teruggestort en laat ze nu maar zelf bellen om iets teregelen (ik krijg nog 8 euro van hun ) en dan mogen ze de decoder meenemen waar ze,zoals je al zei, niets meer aanhebben


maar ik wacht het wel af en heb ook een rode kaart naar canalplus gestuurd


groetjes Jos

technifreak
door technifreak - Mar 4, 2006 om 16:16
142 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik ben blij voor je dat ze het geld hebben teruggestort.
Zou je nog wel weer gebruik maken van hun service via Delta digi tv?





Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

opaplop
opaplop - Jun 27, 2024 om 14:25
Geldzaken & recht

Post NL

Heb spullen besteld, die zouden via Post nl komen, alles afgesproken, dag,tijd en ook een plaats waar ze het mogen neerzetten. Nu krijg ik bericht,uw pakket komt niet. U kan een andere dag en tijd afspreken, maar dan is het zo, dat ik er weer extra voor moet betalen als ik het sneller zou willen hebben.
Is dit gebruikelijk bij Post NL????


Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer