peetje123
door peetje123 Nov 27, 2012 om 11:52
Elektronica & tv

Cashback Tamron lenzen e.d.

Beste lezers,

Ik wil jullie erop attent maken dat de cashback actie van Tamron totaal niet werkt. Ik heb een lens gekocht waarop ik van hen 35 euro zou terug krijgen nou mooi niet ! Paar keer erover gemaild hoe dit zat en kwam steeds maar weer de "bekende" excuses van "we gaan erachter aan sorry voor t ongemak" bla bla bla. Zelfs op facebook een medewerker die reageerde van "Ik ga erachter aan maandag krijgt u reactie en dat ik meer "vertrouwen in de mensheid" moest hebben..... Nou t vertrouwen in HEN ben ik iig zeker kwijt want u raadt t al ook maandag geen reactie en nog steeds GEEN 35 euro !!! Zelf schrijven ze dat t binnen 15 dgn gestort wordt en ik ben nu al ruim een maand verder met vele loze beloften en gebla.....en nog steeds niks nakkes nada !! Dus bezint voor u begint.

710 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja ze hebben geen haast om het geld te storten, maar dat duurt meestal langer dan ze zeggen, U zult gewoon geduldt moeten hebben, IK heb ook eens zo eens 2 maandeb op een cash back moeten wachten was 150 euro terwijl ze het binnen een maand zouden doen. Ik denk dat ze niet elke terug gave gelijk doen, ze wachten tot ze er meer moeten doen.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na verschillende keren contakt erover gehad te hebben en beloftes/exuses voor ongemaak en we gaan direct overmaken en dan weer over 15 dgn en een hoop bla bla en zelfs dat ik "vertrouwen in de mensheid" moet hebben zoals zij zeiden ben ik t vertrouwen in HEN wel helemaal kwijt dit is gewoon misleidend wat ze doen....dus geduld met dit soort bedrijven ???
Ze mogen blij zijn dat ze nog verkopen in deze crisistijd laten ze maar cursus klantvriendelijkheid/behoudt gaan volgen daar.

Als mijn man zijn klanten zo behandeld kan ie meteen zn jas aantrekken.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon eens bellen ipv mailen of fb-en wil vaak helpen.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

goh hoe is t toch mogelijk dat een klant zoveel moet doen nadat ze wat gekocht hebben en niet voor 3 a 4 euro maar goed nadat ik voor zoveelste keer een mail gestuurd heb vandaag zowel gewoon als via fb met de mededeling dat ik dit hier naar Kassa en Radar gestuurd heb en ook naar de winkel waar ik mijn lens gekocht had (die er overigens meteen op reageerden en er wél achteraan gaan en met t verzoek hen op de hoogte te houden) kon er "ineens" een spoed overboeking gemaakt worden.....GOH HEE mag in t guiness book of records hoor.

maar goed....

wat is dit toch in Nederland....bedrijven/winkels mogen nog blij zijn dat ze klanten krijgen die wat willen (en kunnen) besteden.
moeten ze hun afspraken ook nakomen makkelijk zat moeten wij ook.

Veel plezier nog mensen en fijne feestdagen,

ve
door verwijderd - Nov 27, 2012 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

moortje123 schreef op dinsdag 27 nov 2012, 17:52: goh hoe is t toch mogelijk dat een klant zoveel moet doen nadat ze wat gekocht hebben en niet voor 3 a 4 euro maar goed nadat ik voor zoveelste keer een mail gestuurd heb vandaag zowel gewoon als via fb met de mededeling dat ik dit hier naar Kassa en Radar gestuurd heb en ook naar de winkel waar ik mijn lens gekocht had (die er overigens meteen op reageerden en er wél achteraan gaan en met t verzoek hen op de hoogte te houden) kon er "ineens" een spoed overboeking gemaakt worden.....GOH HEE mag in t guiness book of records hoor.

maar goed....

wat is dit toch in Nederland....bedrijven/winkels mogen nog blij zijn dat ze klanten krijgen die wat willen (en kunnen) besteden.
moeten ze hun afspraken ook nakomen makkelijk zat moeten wij ook.

Veel plezier nog mensen en fijne feestdagen,


De tijd die je nu besteed hebt aan het schrijven van mails en van het melden op Kassa en Radar had je ook kunnen besteden om ze even te bellen. Het is toch algemeen bekend dat communicatie door even met elkaar te spreken een stuk efficienter is. In het bedrijfsleven is e-mail 1 van de grootste veroorzakers van miscommunicatie. Het is meer een tool om makkelijk dingen af te schuiven (zo van: ik heb het toch naar je gemaild, zonder verder te vragen of het duidelijk was en of er actie wordt ondernomen).

ve
door verwijderd - Nov 28, 2012 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

jorisw dat is iets wat ik zelf wel kan bepalen of regelen....
als zij t via mail afhandelen kan ik dat ook makkelijk zat !!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:22
Geldzaken & recht

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

Ga
Gamba 1950 - Oct 30, 2024 om 20:07
Huishouden & energie
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer