j
door j jonker Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af

2976 9 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 17, 2024 om 20:24
2170 Antwoorden / Vragen
4

Niet 'zomaar' maar het kan wel als ze de klachten niet oplossen. Hebt u ze al schriftelijk in gebreke gesteld en een redelijke termijn gegeven om het op te lossen?

mahadma
door mahadma - Apr 17, 2024 om 20:24
11643 Antwoorden / 51 Vragen
2

Stuur ze een "ingebrekestelling" zowel per post als internet en verzoek tot ontbinding contract op korte termijn. Op internet kunt u wellicht een modelbrief googelen.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 17, 2024 om 20:51
7273 Antwoorden / 3 Vragen
2

Opzeggen kan ook telefonisch.
       Uit de link:

We vinden het jammer dat je overweegt op te zeggen bij Youfone. Voor de snelste service kun je het beste bellen naar onze klantenservice. Dit kan op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only-klanten) of via 088-222 9 222.

https://www.youfone.nl/opzeggen/wifi-of-internetkwaliteit




heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 17, 2024 om 22:00
16906 Antwoorden / 202 Vragen
2
ne
door neodutchio - Apr 17, 2024 om 22:59
5207 Antwoorden / 12 Vragen
0

Het ligt helemaal aan de oorzaak. Tot de modem is Youfone verantwoordelijk, daarna uzelf. Als er een te slecht internet binnenkomt kunt u Youfone in gebreke stellen. Als uw eigen bekabeling en een te goede isolatie thuis de oorzaak is kunt u niet kosteloos van het contract af.

1paul
door 1paul - Apr 18, 2024 om 07:26
3252 Antwoorden / 0 Vragen
1

zit zelf ook bij Youfone maar betaal toch fors minder dan u doet en ja, bij ons werkt internet gewoon naar behoren, u heeft vast het meest uitgebreide pakket maar zelfs dan kom je niet aan dit bedrag wat u noemt volgens mij.

had u voor Maart wel een werkende verbinding en zo ja wat is er dan veranderd??

john devries
door john devries - Apr 19, 2024 om 13:18
221 Antwoorden / Vragen
0

Installeer alles opnieuw als je dat nog niet geprobeerd hebt. Dus stekkers van modem en TV ontvanger uit het stopcontact halen. Na 10 minuten modem weer aanzetten . Als alle ledjes van je modem branden je TV ontvanger installeren. Als dit niet helpt vervang dan de telefoonkabel naar je modem

rj
door rjw - Apr 19, 2024 om 20:41
3319 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hoe is de tv aangesloten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ro
robgreet - Jul 19, 2024 om 16:44
Computers & telefonie

Prepaidkaart leegetrokken vodafone,absoluut niet gebeld of sms gestuurd,hoe kan

prepaidkaart,is weer leeggetrokken vodafone,er is absoluut niet mee gebeld of sms jes gestuurd,hoe kan dit?doe ik iets fout Lees meer

diandra
diandra - Jul 13, 2024 om 09:38
Huishouden & energie

Migraine door omvormer

Hallo, sinds 2,5 jr wonen wij in een nieuwbouw woning (huur), vloerverwarming, warmtepomp en zonnepanelen tot zover de 1e paar mand niets aan de hand.
Toen begon de migraine, nooit last van gehad, maar naar verloop van tijd kwamen de aanvallen steeds vaker een heftiger, verleden week zelfs 4 aanvallen in 1 week waarvan 1 heel zware en daardoor zware medicijnen gekregen.
Eerder een beetje ... Lees meer

Er
Ernst Rijnberg - Jul 19, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Servicekosten gemeenschappelijke ruimtes huurwoning

Mijn vader en 65 andere huurders van zijn wooncomplex, heeft onlangs de jaarafrekening 2023 "gemeenschappelijke servicekosten" van HEF Wonen ontvangen. Hij woont Grote Beer te Rotterdam. Servicekosten zijn opgebouwd uit twee diensten: schoonmaak en elektra. Zijn aandeel in de gemeenschappelijke elektrakosten is voor 2023 € 500,16. Vorig jaar was dit € 216,57. ( dit geldt uiteraard ook voor al ... Lees meer