wijkensis
door wijkensis May 14, 2018 om 14:20
Elektronica & tv
DE VRAAG VAN <info@summit.usedportablepower.net> IS DAT TE VERTOUWEN?

DE VRAAG VAN IS DAT TE VERTOUWEN?

Regelmatig word ik via mijn mailbox (email site) benaderd door websites als deze, om een product te testen (in dit geval een Sony tv).

Je zou dan het product testen, waarna je het gratis mag houden...

Is dit te vertrouwen, of word je opgelicht met een abbonement ?

2789 9 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 14, 2018 om 14:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat gebeurt er dan als u op die knop wordt een tester klikt?

wijkensis
door wijkensis May 14, 2018 om 14:55
1 Antwoorden / 2 Vragen

Zeer bedankt TIJGER1; ik had al een vreemd gevoel, en dierf eingelijk niet op de knop te drukken......

tegenwoordig schjn je de ergste virussen binnen te halen, door zoiets te doen......

Na het nu wel te hebben gedaan, (wetende dat ik 2 virusschanners tegelijk in werking heb) ;

waarschuwde het beveiliging-systeem me direct met "niet te vertrouwen link" en sloot de verbinding met

het tuig.......

Een goede les TIJGER1 ik hoop dat iedereen wel begrijpt dat ik slechts 'onwetend was' maar beslist niet dom ""

Gerry1969
door Gerry1969 May 14, 2018 om 20:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

2 virusscanners werken maar zelden goed.  Meestal hinderen ze elkaar.
Goed dat u erachter bent dat dit geen zuivere koffie is.

Topantwoord

me
door mein33 - May 14, 2018 om 14:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ja, ze geven zomaar televiesietoestellen "GRATIS" weg om te laten testen, terwijl er bijna maandelijks nieuwe modellen bijkomen en er iets oudere weer van de markt verdwijnen.
"GRATIS" bestaat niet en de adders die er onder de button 'wordt een tester' zitten zullen tegelijk tot leven komen op het moment dat u hem beroert.

wijkensis
door wijkensis May 14, 2018 om 14:49
1 Antwoorden / 2 Vragen

Zeer bedankt MEIN33; ik had al een vreemd gevoel, en dierf eingelijk niet op de knop te drukken......

Na het nu wel te hebben gedaan, waarschuwde het beveiliging-systeem me direct met "niet te vertrouwen link" en sloot de verbinding met

het tuig.......

me
door mein33 May 14, 2018 om 14:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Tja, nieuwsgierigheid kan wel eens bestraft worden, maar in dit geval heeft u hopelijk geluk gehad en blijft het hierbij.

Thijs12
door Thijs12 - May 14, 2018 om 14:45
554 Antwoorden / Vragen

Die TV komt niet maar je zult vele mails krijgen van andere winkansen. Ze willen zoveel mogelijk gegevens van je hebben en verkopen die verder.

Cookies
door Cookies - May 14, 2018 om 14:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Poeh, poeh die Susan heeft het maar druk met al die produkttesten https://www.google.nl/search?client=opera&hs=rdF&q=susan+van+klaveren+prizesaints+prize+coordinator&sa=X&ved=0ahUKEwjs4q2bnYXbAhULL1AKHRL5BfsQ1QIIcCgC

Zitten gewoon te hengelen naar je gegevens zodat je nog meer van die spam rommel binnen gaat krijgen.

En wat zou er dan getest moeten worden aan produkten die allang in de verkoop zijn? Daar al over nagedacht?

edrick3
door edrick3 - May 14, 2018 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee, dat is Niet te vertrouwen.
Voor niets gaat de zon op.
Terecht dat je wantrouwig bent.
Ze zijn alleen op je gegevens uit.

gerbera
door gerbera - May 14, 2018 om 15:09
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom doen ze dit nou nooit met een Bentley? Tv's heb ik al genoeg.

tijger1
door tijger1 May 14, 2018 om 20:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, schiet niet op, mijn schuur staat al vol en al dat getest, krijg ik vierkante ogen van.

gerbera
door gerbera May 15, 2018 om 12:13
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Ik vraag altijd om breedbeeld;-))

ju
door juliomariner - May 14, 2018 om 15:13
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Dit gaat inderdaad om dataminers, dus adressen verzamelaars. Ze zullen uw gegevens verkopen aan de hoogste bieder. U zult dus overstelpt worden met advertenties en andere rommel

jo
door jorisw - May 14, 2018 om 19:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Blijft toch verleidelijk he, dat woord GRATIS. Mensen zetten ineens hun gezond verstand uit.

diumenge
door diumenge - May 14, 2018 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Mocht je nog niet overtuigd zijn, Susan komt van een stockfoto.

www.istockphoto.com/nl/foto/attractive-young-woman-gm495048840-77783235