Decoder
Mijn vraag is het volgende: Met mijn tv ben ik aangesloten bij Canal Digitaal, familie van mij is aangesloten bij Ziggo. Ik heb gisteren bij mijn familie hun Samsung DCH-H380R decoder meegenomen om op mijn 2e tv aan te sluiten, want zij hebben een nieuwe tv met integreerde kaartsleuf. De decoder geeft weliswaar aan dat er geen signaal is "check de kabel", maar volgens mij ligt het niet aan de kabelaansluiting. Ik vrees dat de decoder van Ziggo beveiligd
Nu is mijn vraag, heb ik gelijk? En is deze beveiliging er af te halen door bijv. de fabrieksinstellingen terug te zetten? Of is het verstandig morgen met Samsung contact op te nemen?
Hallo
De Samsung ontvanger is alleen voor Ziggo gebruik geschikt, voor ontvangst van Canal digitaal, dan heeft een satelliet ontvanger nodig.
Succes er mee.
Dank jullie wel Wolfenjong en Carola.83 voor de antwoorden. Het is me helemaal duidelijk.
Jammer. Dan proberen we de decoder maar over te doen aan een ander. Hij is nog geen half jaar gebruikt dus zonde om weg te gooien.
Prettige zondag.
Vriendelijke groet,
Sira
Kan helemaal mis zitten, maar moet je die decoder niet terugsturen naar ziggo aan het einde van het abonnement?
tappie schreef op zondag 24 mrt 2013, 10:56: Kan helemaal mis zitten, maar moet je die decoder niet terugsturen naar ziggo aan het einde van het abonnement?
Je zit helemaal mis. Je koopt die decoder.
oke, ik ben ook bij ziggo en heb er twee in bruikleen,moet ik terugsturen als ik mijn abo beiindig, vandaar die opmerking
Het is enkel een DVB-C tuner, bezit dus geen DVB-S² wat je nodig hebt voor satelliet-tv. Er zijn uiteraard decoders in omloop die beide bezitten, maar ze zouden gek zijn bij Ziggo om deze uit te geven, afgezien dat het onnodig is.
Klik hier om er meer over te lezen.
Decoders zijn overigens prima te verkopen via marktplaats.
lekkerisdat schreef op zondag 24 mrt 2013, 11:29: Het is enkel een DVB-C tuner, bezit dus geen DVB-S² wat je nodig hebt voor satelliet-tv. Er zijn uiteraard decoders in omloop die beide bezitten, maar ze zouden gek zijn bij Ziggo om deze uit te geven, afgezien dat het onnodig is.
Klik hier om er meer over te lezen.
Decoders zijn overigens prima te verkopen via marktplaats.
Ik denk dat deze weer terug moet naar zijn familie waar die hem gehaald heeft.(Of geleend)
Iedereen bedankt voor de reacties.
@ Lekkerisdat: dank je voor de link, handige site, ik heb 'm bekeken en opgeslagen. Misschien komt ie in de toekomst nog 's van pas.
Inmiddels hebben we besloten de decoder in de woonplaats van mijn moeder, waar Ziggo op de kabel zit, een advertentie bij de supermarkt op te hangen en desnoods één op marktplaats. Het is zonde om 'm aan de rommelmarkt te geven, hij is nog geen half jaar gebruikt.
Prettige avond allemaal.
Vriendelijke groet,
Sira
Nieuw op Vraag & Beantwoord
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer