Deurbel met Wi-Wi
Wie heeft er ervaring met een wi-fi deurbel ?
Hier de feiten: gekocht deurbel (met extender) , zie website.
Je kunt zien wie er aan de deur staat en er mee praten, ook vanaf een andere locatie.
Volgens handleiding voor iphone bij apple downloaden : iCSee
Dit blijkt een app te zijn uit China, met een Engelse handleiding.
Eerste probleem: handleiding en instructies wijken af van wat er op het scherm komt te staan.
Na uren puzzelen ben ik er in geslaagd om op 2 iphone’s beeld en geluid te krijgen en op 1 iphone een alarm als er gebeld wordt.
Dat was een heel karwei, enfin de volgende dag op beide iphone’s de opmerking deurbel offline.
ALLE pogingen om de zaak weer aan de praat te krijgen mislukken.
Ik weet niet wat ik nog kan doen, de deurbel op zich is niks mis mee, het is de app, die krijgt de bel niet online.
Weet iemand raad, Groetjes Jan
Lees eens, misschien heeft u wat aan zijn ervaringen.
https://www.itpedia.nl/2018/02/07/mijn-wifi-deurbel-the-internet-of-things/
Uiteraard aan verkoper voorgelegd: "moet ergens een instelling zijn in de app, omdat ik het zaakje toch 1 keer aan de praat had gekregen."
Ik heb dat vermoeden ook, maar ik krijg het niet gevonden waar dat zit.
gr. Jan
Op internet staan meerdere videos waar iCSee instellingen gedaan worden.
Zoek op iCSee en kijk onder Videos.
Bel offline? Ik zou het gaan zoeken bij de modem. Modem 1 min van de stroom afhalen. Zet Modem op 5 GHz. Zet modem in de huiskamer. Slechte Wifi is lastig en kun je controleren met online speedtest. Op beide iPhone's het netwerk herstellen via instellingen doet ook wonderen. Als de app van Chinese makelij is dan is de deurbel dat ook en zal het wel brol zijn.
Hoe is uw wifi? Al eens de sterkte van het signaal gecontroleerd via een app zoals bijv. de wifi analyzer?
Modem gereset? Uw wifi opnieuw ingesteld?
En toen ging u terug naar de ouderwetse stenen winkel, en die legde alles perfect uit. Gratis.
Oh wacht.,.. u heeft goedkoop via Internet gekocht... Dan daar uw probleem voorleggen. Succes dus !
Hallo Jenny1953 ,
Neem eens contact op met de klantenservice :
Bel ons 043 - 458 9393
Fax 043 - 458 9383
klantenservice@netcase.nl
Info@netcase.nl
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag 9.00 tot 17.30
Zaterdag 9.00 tot 15.00
Zondag en Maandag gesloten .
hier wat antwoorden op reacties
1. reset en opnieuw beginnen (meerder malen gedaan) geen resultaat.
2. wifi analyzer geeft -39 op mijn pc, is dus heel erg goed, (Windows10 analyzer)
3. deurbel kost 120 euro, maar mijn idee geen goedkoop ding van internet.
4. moet werken met 2,4 GHz, op router 5 GHz uitgezet zodat deze niet gebruikt kon worden, geen resultaat.
5. Mijn netwerk draait met: 1 pc, 2 apple tablets, 2 iphones, 1 printer en 2 smart TV's werkt allemaal prima, staan boven en beneden.
6. Ga dinsdag contact opnemen met klantenservice van het bedrijf, zoals ze vragen in hun reactie.
iedereen bedankt voor een reactie zover, groetjes Jan
Bedankt voor de melding, hoop dat het dinsdag voor u opgelost kan worden.
Succes en dank voor het melden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer